Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als heroïne oplosbaar is in citroensap, kan je het dan ook gewoon drinken als je bijvoorbeeld wat heroïne toevoegt aan een glas citroensap? Ik vroeg het me oprecht af"
"Alakazam zei: Is dit voorgemixt met frisdrank? Lijkt me sterk dat als het voorgemixt is het echt rechtstreeks zo uit de VS komt, hoe minder volume hoe beter natuurlijk... Weet niet zeker of je lean voorgemixt naar het testcentrum kan brengen, maar je kan ze altijd even contacten. Wij kunnen in ieder geval niet zien wat er in zit, ookal had iemand een fles met hetzelfde etiket. Speculeren is hier niet toegestaan. Klik om te vergroten... ShadyBuzi zei: Hallo iedereen! Alvast een fijne kerst voor jullie en bijna een zalig nieuwjaar!! (Hoe verre het kan natuurlijk in deze tijden ) Ik weet niet of ik met een vraag over lean op de juiste forum zit maar aangezien hier wel opioids in zitten, zet ik het maar hier. Ik zelf heb al meerdere malen dit geprobeert met mijn vrienden groep. Alleen willen we ons eigenlijk wat meer informeren wat we nu eigenlijk precies drinken. Het word nogal makkelijk gezegt van "Deze komt uit Amerika bro! vertrouw me is echt kwaliteit". Alleen heb ik het gevoel dat dit gewoon een zelf gemaakte mix is waarna er gewoon een mooie sticker op de fles geplakt word. De naam van de lean is 'Triple M cyrup'. Alleen vind ik nergens op het internet hier meer informatie over. Iemand enige ervaring met deze lean? Word meestal uit Nederland gebracht dus misschien is het daar bekender? Hoop hier wat meer antwoorden te krijgen! !ONDERSTAANDE LINK IS EEN VIDEO VAN DE FLESSEN! Alvast bedankt boys and girls. Geniet van jullie eindejaar Greetz Shadybuzi x Klik om te vergroten... Ik heb deze Triple M Syrup ook besteld, komt ook van Nederland ... Was jij er zelf tevreden over? Wat waren de verhoudingen die je hebt gebruikt (aantal ML 'syrup' en aantal ml of l frisdrank) alvast bedankt"
"supahgrass zei: hallo zoas algemeen geweten kan je heroine oplossen met een paar druppels citroensap er in te doen en ik heb gehoord dat acetylcystinezuur (keelslijmoplosser) ook werkt. dan moet diazepam daar toch ook mee oplosbaar en dus net als hero injecteerbaar zijn? ik heb al es gewone relatinepilletjes van 10 mg op gelost en gespoten. nu heb ik capsules van 20mg Modified Reliesed (retards i d volksmond), maar daar in die capsules zit geen poeder maar miniscule bolletjes, kan deze ook wel oplossen me water want het wordt wel ERG papperig bedankt voor de info! en wees niet bang ik ben heus een junk, maar spuiten vindt ik beter en economischer dan slikken. Mvg Supahgrass Klik om te vergroten..."
"Het doel lijkt me wel vrij duidelijk ... Ik weet alleen niet hoe ik dit allemaal naar binnen werk voor ik bewustzijn verlies"
"Ja met deze hoeveelheden en mixen zie ik niet welk ander doel je kan hebben 😅 weet alleen niet hoe ik het allemaal moet binnen krijgen"
"Geneesmiddel zei: Heb je al geprobeerd met iemand erover te praten of een professional? Wat voel je dat dit de enige oplossing lijkt? Klik om te vergroten... Ik vecht al jaren tegen een depressie die erger en erger is geworden .... Nu zit ik sinds een jaar op het punt dat ik elke dag hoop dat ik niet wakker word ... Om heel eerlijk te zijn wil ik er echt een einde aan maken want ik kan gewoon niet meer vechten ... Ik ben alleen op zoek naar een manier die effectief zal werken"
"Hallo ik heb even een vraag: kan het gebruik van ketamine en benzodiazepines (in hoge dosis) gevaarlijk zijn? Zo ja, in welke zin? Wat zouden de effecten kunnen zijn? Alvast bedankt"
"Rotjoch zei: Om eerlijk te zijn denk ik niet dat je echt dood wilt. Anders had je misschien alles al wel genomen wat je nu hebt. Is dit een schreeuw om hulp? Wat heb je allemaal al gedaan om uit je depressie te komen? Ben je al eens opgenomen geweest? Het leven heeft mooie dingen te bieden, ook voor jou. Schuimbekkend dood gaan is daar niet eentje v Klik om te vergroten..."
"Ik ben 5 maanden opgenomen in de psychiatrie, ben in behandeling geweest en nog steeds bij psychologen en psychiaters ... Het is inderdaad een schreeuw om hulp, maar niet om te overleven zoals je zou denken"
"Ik heb op dit moment 30 stuks Tramadol 50mg + 20 stuks Xanax 1mg + 50 stuks prazepam 20mg ... Alleen de ketamine heb ik nog niet"