Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine + benzodiazepines

Ketamine + benzodiazepines

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
B.VLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo ik heb even een vraag: kan het gebruik van ketamine en benzodiazepines (in hoge dosis) gevaarlijk zijn? Zo ja, in welke zin? Wat zouden de effecten kunnen zijn? Alvast bedankt
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ze verdoven beide en je kan dacht ik problemen met je ademhaling krijgen. Zou proberen deze combinatie vermijden.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Tis een downer met een downer combineren. Ik weet niet hoe dat bij ketamine uitpakt maar in ieder geval versterkt het elkaars effect. Dus sowieso word dit je afgeraden en kun je het beter niet doen. Heb je voor beide middelen enige tolerantie kun je sws normale dosissen combineren maar word het toch wel opzoek zijn naar nare bijwerkingen en gevolgen.

Als je het recreatief gebruikt zeg ik lekker niet combineren. Zijn pammetjes je vaste medicatie zou ik zeggen begin met de ketamine wat lager om eventuele bullshit gevolgen te voorkomen👍🏻 (mocht je het gaan doen)
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja, wees voorzichtig met deze combinatie, er kan ademhalingsdepressie optreden bij hoge doses. Oftewel, je lichaam vermindert het doorgeven van prikkels die de ademhaling regelen. In het ergste geval, lees hele hoge doses, kan dit leiden tot coma of overlijden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."