#1
Hallo ik heb even een vraag: kan het gebruik van ketamine en benzodiazepines (in hoge dosis) gevaarlijk zijn? Zo ja, in welke zin? Wat zouden de effecten kunnen zijn? Alvast bedankt
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."