Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXanax + Prazepam + Tramadol + Ketamine

Xanax + Prazepam + Tramadol + Ketamine

17 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
B.VLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een vraag en hoop dat iemand me meer info kan geven of toch een soort inzicht. Ik wil namelijk een mix doen van Xanax 2mg + Prazepam 20mg + Tramadol 50mg + Ketamine ... Wat zouden de resultaten zijn bij hoge dosissen ... Op het internet word overal iets anders verteld
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou geen tramadol samen met benzo’s en ketamine nemen.
m.psychonautwiki.org

Tramadol

Tramadol (also known as Ultram, Ralivia or Tramal) is a synthetic opioid substance of the phenylpropylamine class that is structurally related to codeine and morphine. It acts as a weak μ-opioid receptor agonist and a reuptake inhibitor of norepinephrine and serotonin.[3][4]
m.psychonautwiki.org m.psychonautwiki.org

De resultaten bij een hoge dosis zouden best nog wel eens de dood kunnen betekenen als ik de pagina moet geloven07A48F0A-BB27-44F0-A274-B318EC9303E0.jpeg075E1B7A-6F55-4A5A-9713-FDCA1B31A59F.jpeg
883025CD-0EED-4D53-AD3C-AF720CE90A7B.jpeg
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarom zou je dit willen? Potentieel levensgevaarlijk en je bent waarschijnlijk zo van de wereld dat je het de dag erna niet meer weet.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat wil je bereiken met deze combinatie. Lijkt wel duidelijk dat het levensgevaarlijk is.
B
B.VLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het doel lijkt me wel vrij duidelijk ... Ik weet alleen niet hoe ik dit allemaal naar binnen werk voor ik bewustzijn verlies
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#6
B.V zei:
Het doel lijkt me wel vrij duidelijk ... Ik weet alleen niet hoe ik dit allemaal naar binnen werk voor ik bewustzijn verlies
Klik om te vergroten...
Nou nee. Wat is je doel dan? Dood gaan?
B.V zei:
Ik heb op dit moment 30 stuks Tramadol 50mg + 20 stuks Xanax 1mg + 50 stuks prazepam 20mg ... Alleen de ketamine heb ik nog niet
Klik om te vergroten...
Heb je al op psychonautwiki gekeken? Kom op man, een gewaarschuwd mens telt voor 2.

@Dopemonster, heb jij ervaring of advies voor deze combi?
B
B.VLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb op dit moment 30 stuks Tramadol 50mg + 20 stuks Xanax 1mg + 50 stuks prazepam 20mg ... Alleen de ketamine heb ik nog niet
B
B.VLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja met deze hoeveelheden en mixen zie ik niet welk ander doel je kan hebben 😅 weet alleen niet hoe ik het allemaal moet binnen krijgen
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#9
B.V zei:
Het doel lijkt me wel vrij duidelijk ... Ik weet alleen niet hoe ik dit allemaal naar binnen werk voor ik bewustzijn verlies
Klik om te vergroten...
Heb je al geprobeerd met iemand erover te praten of een professional? Wat voel je dat dit de enige oplossing lijkt?
B
B.VLid
01-01-2024, 00:00
#10
Geneesmiddel zei:
Heb je al geprobeerd met iemand erover te praten of een professional? Wat voel je dat dit de enige oplossing lijkt?
Klik om te vergroten...
Ik vecht al jaren tegen een depressie die erger en erger is geworden .... Nu zit ik sinds een jaar op het punt dat ik elke dag hoop dat ik niet wakker word ... Om heel eerlijk te zijn wil ik er echt een einde aan maken want ik kan gewoon niet meer vechten ... Ik ben alleen op zoek naar een manier die effectief zal werken
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#11
B.V zei:
Ik vecht al jaren tegen een depressie die erger en erger is geworden .... Nu zit ik sinds een jaar op het punt dat ik elke dag hoop dat ik niet wakker word ... Om heel eerlijk te zijn wil ik er echt een einde aan maken want ik kan gewoon niet meer vechten ... Ik ben alleen op zoek naar een manier die effectief zal werken
Klik om te vergroten...
Om eerlijk te zijn denk ik niet dat je echt dood wilt. Anders had je misschien alles al wel genomen wat je nu hebt. Is dit een schreeuw om hulp? Wat heb je allemaal al gedaan om uit je depressie te komen? Ben je al eens opgenomen geweest?

Het leven heeft mooie dingen te bieden, ook voor jou. Schuimbekkend dood gaan is daar niet eentje van.
B
B.VLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rotjoch zei:
Om eerlijk te zijn denk ik niet dat je echt dood wilt. Anders had je misschien alles al wel genomen wat je nu hebt. Is dit een schreeuw om hulp? Wat heb je allemaal al gedaan om uit je depressie te komen? Ben je al eens opgenomen geweest?

Het leven heeft mooie dingen te bieden, ook voor jou. Schuimbekkend dood gaan is daar niet eentje v
Klik om te vergroten...
B
B.VLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben 5 maanden opgenomen in de psychiatrie, ben in behandeling geweest en nog steeds bij psychologen en psychiaters ... Het is inderdaad een schreeuw om hulp, maar niet om te overleven zoals je zou denken
p
pippilangkousLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dit klinkt niet goed…..
een idee om 113 te bellen? https://www.113.nl/
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jarenlang een zware depressie is inderdaad niet bepaald een cadeautje, maar als je dit na jaren vechten na kan vertellen heb je wel iets om trots op te zijn. Het feit dat het erger en erger wordt betekend dat je binnenkort het dal zal bereiken en vanaf het dal gaat de weg alleen nog maar omhoog. Het voelt nu niet zo maar na een lang gevecht sta je steviger in je schoenen en kijk je terug naar dit punt met trots
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Benzo's én Keta én Tramadol, van deze combo snap ik de ballen🤦 Benzo's hou deze als sporadisch slaapmiddel en Keta en Tramadol, zijn apart lekker qua roes...

ps kunt er msschn nog ne stim en psychedelica bijnemen 🙄
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#17
B.V zei:
Ik ben 5 maanden opgenomen in de psychiatrie, ben in behandeling geweest en nog steeds bij psychologen en psychiaters ... Het is inderdaad een schreeuw om hulp, maar niet om te overleven zoals je zou denken
Klik om te vergroten...
Gebruik je verder veel drugs? Want dat draagt absoluut niet bij aan je gesteldheid en ik zou dan dat als eerste aanpakken. Het staat herstel in de weg.
Geneesmiddel zei:
Jarenlang een zware depressie is inderdaad niet bepaald een cadeautje, maar als je dit na jaren vechten na kan vertellen heb je wel iets om trots op te zijn. Het feit dat het erger en erger wordt betekend dat je binnenkort het dal zal bereiken en vanaf het dal gaat de weg alleen nog maar omhoog. Het voelt nu niet zo maar na een lang gevecht sta je steviger in je schoenen en kijk je terug naar dit punt met trots
Klik om te vergroten...
Dit! En het is echt niet erg nog jaren hulp te vragen. Bel 0800 0113
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#18
Beste B.V.

Ik snap dat je situatie uitzichtloos kan lijken em je een plek zoekt voor meer informatie over bepaalde zaken. Drugsforum.nl is echter niet de juiste plek om op welke manier dan ook informatie te vergaren of hulp te vragen bij zelfdoding.

Schroom niet om contact op te nemen met https://www.113.nl/ik-denk-aan-zelfmoord/hulplijn

Voor nu sluit ik dit topic. Ik wens je heel veel sterkte en weet dat je hier voor andere vragen dan die richting zelfdoding altijd welkom bent.

vriendelijke groet,
Mevrouw Pløp

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."