Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGezicht vervormd en andere fysieke bijwerkingen

Gezicht vervormd en andere fysieke bijwerkingen

10 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#1
Misschien als je overstapt op mdma-kristallen dat je minder last hebt van het wc-probleem. Tenzij je plassen bedoeld. Dat moet je altijd veel op mdma.
A
AstronoutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hi,

Al enige jaren gebruik ik af en toe XTC. Als ik gebruik is het vaak moeilijk om te stoppen. 3 a 4 pillen op een avond is meestal de eindscore. Het effect is nog steeds prima aangezien er altijd maanden tussen zitten eer ik weer gebruik (wel minder heftig dan vroeger)

Ik heb echter gemerkt dat negatieve bijwerkingen steeds heviger worden.
Ten eerste kan het bij mij voorkomen dat ik echt naar de wc blijf gaan.
(heel vervelend als je bij iemand slaapt, vriendin bijvoorbeeld)
Zonder overdrijven, er zijn nachten geweest die ik half in de wc heb doorgebracht. En eerlijk gezegd is dat een steeds hogere drempel om weer te genieten van XTC.

En wat mij verder opvalt is dat mijn gezicht de volgende dag heel vreemd staat. Grote ogen, scheve trekken. 10 jaar geleden had ik daar niet of nauwelijks last van.

Komt bovenstaande enigszins bekend voor of ligt dit echt aan mij?

Jeroen
F
Fucking MadnessLid
01-01-2024, 00:00
#3
die vervomde bek heeft bijna iedereen last van hoor...alleen bij de ene zie je het meer dan bij de ander...niks vreemds aan.
A
AstronoutLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dank voor jullie reacties!
wc-probleem is inderdaad veel moeten plassen. Wordt er soms helemaal gestoord van. Goed om te horen dat dit redelijk normaal is.
F
Fucking MadnessLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik moet juist amper pissen in het algemeen maar dat komt door het uitzweten bij feesten omdat je bezig bent.

als je moet schijten kan het ook zijn door het bindmiddel ? of zeg ik nu iets raars ?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je hebt gewoon een zwakke blaas denk ik. Daar zal je vroeger nog wel veel meer last van hebben gehad (winkie) Veel moeten plassen komt voor, maar een halve nacht op de wc is wel heel ernstig. Misschien moet je voor het slapen gaan geen pillen meer slikken.

Die blaas kan je trainen door niet te gaan pissen, althans niet meteen. Vrouwen hebben ook een sterkere blaas, omdat ze niet overal ff kunnen gaan staan pissen.
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat je gezicht zo vreemd staat, daar hebben we als xtc gebruiker allemaal wel last van denk ik..
Je spant allerlei spieren onbewust aan waardoor je gezicht gewoon heel anders uit gaat zien. De dag erna zie je dat altijd nog een beetje..
dat trekt vanzelf ook weer bij hoor :grin:
A
AstronoutLid
01-01-2024, 00:00
#8
Thx! Misschien zuip ik wel te veel water :wink:

Wat een geweldig forum is dit trouwens.
Ben hier vanochtend toevallig op terecht gekomen...nog een beetje spaced out van gisteren.

:wave:
A
AstronoutLid
01-01-2024, 00:00
#9
MissDior zei:
Dat je gezicht zo vreemd staat, daar hebben we als xtc gebruiker allemaal wel last van denk ik..
Je spant allerlei spieren onbewust aan waardoor je gezicht gewoon heel anders uit gaat zien. De dag erna zie je dat altijd nog een beetje..
dat trekt vanzelf ook weer bij hoor :grin:
Klik om te vergroten...

Gelukkig wel, want anders kan ik in een pretpark gaan werken. Of moet ik zeggen spookhuis? :wink:
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Laat eens ipv maar 1 maand 3 maanden tussen je gebruik, dan merk je dat je er ook veel meer van kan genieten weer :)
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat heb ik ook allemaal, is normaal hoor.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."