Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Drugs is in zijn algemeenheid slecht voor je tanden, MDMA dus ook. Je maakt minder speeksel aan, daarnaast kan je bij MDMA spanning op je kaken krijgen waardoor je gaat knarsentanden, dat is slecht voor je gebit. MDMA door drankjes gooien houdt in dat het vaak door zoete drankjes gaat, dat is sowieso slecht voor je gebit, zoet tast je glazuur aan.Drugsgebruikers kotsen ook nogal eens, het zuur dat langs je tanden komt is erg slecht voor je tanden."
"heb die combi wel 's gedaan. Weet niet de exacte hoeveelheden meer. Ben begonnen met mdma zal rond de 100mg zijn geweest en dan iets van 20 - 25 mg 2c-b. De 2c-b wel pas ingenomen op het moment de mdma wat begon af te vlakken. Is een prima combi voor een gezellige wat rustige setting (althans voor mij dan) zal geen 2c-b nemen op een druk feest of zo, daarvoor is het me te chaotisch."
"Anon zei: Dit wil ik binnenkort maar eens proberen. Hopen dat er nog aan te komen is in NL. Klik om te vergroten... hajans zei: Ik denk zelf dat ik mijn 5 gr Mephedrone & Methylone aan de planten ga geven en gewoon bij Xtc blijf. Klik om te vergroten... misschien moeten jullie 's contact zoeken .."
"Designerx zei: Goh, ik zoek iets met de heerlijk gevoel in je lichaam zoals bij DMT. En het vrolijk en actief gevoel van MDMA. En een klein beetje hallucineren mag ook wel bij overmatig gebruik. 2cb zou je zeggen, maar het mag wat straffer. Ik weet het, ben moeilijk Klik om te vergroten... DMT heb ik nooit gedaan, maar iets straffer dan 2cb je kan 2ce proberen, dat is qua tripeffect wel wat zwaarder en de werkingsduur is ook langer. je kan een combi 2ce / 2ci doen, maar dan wel rustig aan doseren. beetje indica erbij nou dan wil je wel lekker wegvaren hoor prijs valt mee als je ziet hoeveel je nodig hebt is het vergelijkbaar met mdma kristallen."
"als het je eerste x 2c-b is, raad ik je aan niet over de 15 mg te gaan, als het gewend bent kan je wel iets meer nemen 20 ofzo. nog beter de eerste x in een prive setting uitproberen, dan kan je wel 25 nemen, dat is een hele lekkere dosis"
"Er is niks bekend over de toxiteit van 2cB, dat wil niet zeggen dat het nontoxisch is er zijn geen gevallen bekend met fatale afloop, of problemen op de lange termijn. Wel is er sprake van een toxische psychose geweest, bij een te hoge dosis. Bodyload heeft niets te maken de vorm, maar met de hoeveelheid. als er maar genoeg 2cB in de pil zit komt de bodyload ook wel, hoewel mijn eigen ervaring is, de BL bij 2cB minimaal is. enkel bij overdosering (maar ja dan vraag je er ook om)"
"haze wietje en wat antipscych med + pammetje (legaal)"
"Vandaag mag ik alleen meds, want anders loopt het blowen veel te veel uit de hand. zometeen maar wat seroquel om mee te beginnen.."
"PatrickBateman zei: om deze nacht het gedeelte dat normaliter verticaal doorgebracht wordt over te slaan Klik om te vergroten... U slaapt verticaal normaliter?"
"van de 2c is het gehele alfabet erg leuk om te doen, niet allemaal in 1x natuurlijk"