Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"een keer met 5 gr wiet maar daar deden ze dus niet moeilijk over. Maar zoals ik al las: als je 0,5 gr coke op zak heb, zullen ze je niets doen. Hooguit afpakken of eventueel een verklaring op bureau. Op zich best chill in NL het moet maar eens gedoogd en in de shops verkocht worden als iedereen er al zo mild over doet."
"Die patronen zijn echt niet zo duur. 1 euro per patroon vind ik echt te duur. per 50 stuks (6.50) en dat is nog aan de dure kant. Bij de sligro kan je bij kookspullen de spuit kopen voor 30 euro en de patronen voor 6,50 Wat foto's van de patronen en slagroom spuit. { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } je zet de balon op de spuit en je vult een patroon in de fles. Dan het gas in de ballon spuiten en je hebt een ballon vol met lachgas. Je ademt alles in 1x in en dan weer terug in de balon blazen. Doe dit zoveel je kunt. Om een gegeven moment kan je niet meer en dan ben je in hogere sferen. Je hebt aan 1 balon en 1 patroon meer dan genoeg. Wil je bewusteloos raken probeer het dan met twee balonnen."
"Om eerlijk te zijn ben ik heel slordig met verhoudingen. Ik stopte mijn pijpje vol en dat stak ik aan, en stopte pas zodra ik de pijp uit mijn handen liet vallen. De smaak is ontzettend vies dat weet ik wel. En de extractie is bij mij zo ontzettend veel keren mislukt en nadat het een keer gelukt was heb ik het meteen allemaal opgerookt. En idd, witte kristallen kreeg ik niet, maar meer wat bruine/lichtbruine kristallen dus er zal genoeg rotstoffen in zitten die nare dingen doen zoals hoofdpijn, braken en wat allemaal nog meer ongezond is voor je hersenen/lichaam Oraal heb ik het nog nooit gedaan omdat ik dan weer moet letten op hoeveel, en de tussentijd van 20 min aanhouden etc. Ik heb altijd het idee dat alles wat je rookt en snuift intenser is dan eten."
"azarius en dan Peganum harmala kopen. Dat zijn maoi remmers. Maar ik vond het onwijs smerig om te nemen. Toch liever extraheren en roken. Heb het laatst weer geprobeerd om te extraheren en het is me niet meer gelukt. Ik baal er enorm van. Ik zit op ander forum te wachten op foto verslag waar stap voor stap wordt uitgelegd hoe je het best DMT kan extraheren."
"Ik heb 2 weken geleden 2 porties verse mexiaanse paddo's gegeten en het was mijn beste trip ooit. Misschien omdat ik normaal altijd gedroogde heb gegeten en dat daarom deze eerste X verse een andere trip veroorzaakte. Heel veel kleurveranderingen en objecten die veranderen van vorm en ze leken te bewegen. Ik voelde me enorm gelukkig en had het idee dat ik alles aan kon en dat mijn blijdschap niet op kon. Ik moest huilen van geluk en maat van mij trouwens ook. Maar wat je dat het ene moment leek alsof je niets voelde had ik ook. Van die tussen periodes. Ik zag nog wel de gordijnen en planten rustig bewegen maar ik voelde me 'normaal'. En dan ineens kreeg ik weer warme aangename rillingen door mijn hele lichaam en voelde ik mijn hoofd tintelen en dan was ik weer in mijn eigen space wereld en alles zag eruit zoals ik het zou willen zien. Spullen uit de kamer namen kleur en 'vorm' aan zoals ik dat in mijn gedachte had willen zien. Ik vond het een hele fijne ervaringen en heb spacend in bed ( na 5-6 uur) nog lang liggen nadenken over allerlei filosofische onderwerpen. Ik dacht nou over mijzelf en hoe ik mijn toekomst zou willen zien en welke stappen ik 'ga' en vooral 'zou willen' nemen in mijn leven. Ik had een volmaakte avond en dat heb ik niet zo heel snel. Normaal mis ik altijd wel iets op een avond. Of als ik uitga is de muziek niet naar wens of sommige genotsmiddelen zijn niet aanwezig of ik heb naar mijn idee niet genoeg mensen ontmoet of aandacht gekregen van de vrouwen waarvan ik aandacht zou willen hebben. Maar ook als je thuis gezellig zit met z'n tweeen ( alleen of meer kan natuurlijk ook) kan je avond net zo goed/al niet beter zijn dan als je een avond uit ga. Sorry voor de mensen die denken dat ik een beetje doordraaf maar momenteel zit er al een flinke lading in mijn neusholtes en dan ben ik nogal open over mezelf en wil ik altijd graag dingen delen met mensen al met al, verse mexiaantjes zijn de bomb en ik zal ze ook zeker vaker bestellen alleen naar mijn mening moet je zoiets maar een paar keer per jaar doen want anders is het niet meer bijzonder en is het leuke ervan af. Same goes for LSD, DMT, Salvia en 2CB (2CB wekelijks gebruik NP maar niet dagelijks) hoop dat de toekomste paddo gebruikers wat hebben aan mijn report en geniet van je trip en laat je gaan in je eigen fantasiewereld."
"ik heb van de week een bloedtest ivm studie. Maar wanneer is mijn bloed schoon. Ik weet dat het varieerd per persoon (lichaamsgewicht/vocht etc.) maar een groffe schatting is voor mij genoeg. Heb de afgelopen 3 weken niets gebruikt en ik heb maandag mijn test. bedankt"
"woot. nooit gezien dat topic. en ik maar zoeken. iig bedankt. max 3 dagen in mijn geval dan, dus ik zit wel safe met m'n 3 weken nu"
"Leuk filmpje, tja toch vervelend dat ze daar geen rolvloei kennen. Dat maakt het maken van een partyjoint toch een stuk makkelijker en zeker een stuk groter. Ik heb hier nog wel ergens foto's liggen van onze joint. Was ongeveer een meter. 3 vloetjes van een meter boven elkaar geplakt. Het makkelijkst is toch om bij grotere joints een huls te maken en daarna alles erin strooien. Gebruik bijvoorbeeld een keu. Ik vond hier toevallig nog een grappige foto van mijn tulp. Het is een kleintje maar het was ook puur voor de lol vlak voordat ik naar bed ging. { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"dat rookt heel erg goed en het komt nog hard aan ook. Ik heb op het moment even geen wiet bij de hand, maar ik zal vanavond later (als ik nieuwe lading gekocht heb ) wel even met fotoshoot laten zien hoe je hem moet maken."
"ging meer om het idee dan om het roken. Was tevens mijn eerste tulp die ik maakte. Misschien kunnen we een topic openen of onder dit topic foto's en films posten van eigengemaakte joints, tulpen, waterpijpen etc. M Kunnen we ook nog wel eens ervaring van elkaar opdoen. Beschrijving hoe het gemaakt is, is ook wel leuk misschien."