Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"locatie: huis in almere dit is bigles1990 die topic aanmaakt vrienden Appelhoofd en R wat: weed, pep, xtc( batman en #1s we kwamen om 11 uur aan then huize R uit almere na een eind besloot ik wat pep te neme dus ik nam 2 lijntjes pep voelde ik me lekker wat slip lulle ertusse ebbe ook nog een fototje voor het DF later begonnen met 1 batman zeide me dat ie niet sterk was dus nam ik nog 2 #1 nou uurtje wachte voelde ik een lichte tinteling in mijn lichaam men hart begon ook wat tekeer te gaan.nu ben ik deze report aan het schrijven tijden het trippen met focking flexxe goa op de achtergrond. Toen ben ik begonnen op vloetjes te kauwen dit bracht me naar de 2 fase van mijn trip. 2 fase. appelhoofd overtuigde me om de chillmode te proberen die hier ook laatst op het forum stond mijn vriend A heeft anderhalve genomen en voelt nog steeds heel weinig hebbe hem ff verteld om wat te wandele wat te liche en volgens mij begint hij nu bij hem ook in te slaan, onze sitter R vind het helemaal geweldig hij is ons nu aan het observeren want morge doen we het dalijk nog es maar doet hij mee XD mijn scherm gaat in en uit men pc heel vaag hij knippert ook focking hard dus deze report schrijven is best moeilijk. mijn excuses daarvoor. phase 3 (3.17am) ik en me mattie hebben allebei nog eentje bijgenome onze sitter ligt al te slape hij had er best genoeg van ik mogt zelfs niet in ze bed chille ligge ik en A en daar op ons matrasje en de slaapzak lekker aant chille met de muziek naast ons. herinnner ik me plots dat ik mijn verhaal nog moet afwerken bij deze zit ik best wel in een lovephase ff zegge van je blijft me mattie joh maakt niet uit joh phase 4 (4.50} na de pille zijn uitgewerkt net flex bommetje pep erbij en morge gaan we weer verder dit nou dit was me eerste report kan onduidelijk zijn door me huidige toestand heb er ook niet voor niets 6 uur overgedaan om hem af te krijge."
"ik vind hem cool:P ga ik ook volgende keer is proberenXD mooie revieuw trouwens hahaha:P DE CHILLMODE YEAH!"
"miss tis een belg dus so what en wat cared jou dat nou dat ie het verkeerd schijft je begrijpt het tog?"
"ja je kunt beter 8 uurtjes doen ofso en de volgende dag gewoon weer^^"
"als je focking geil ben ja dan kan het welles gebeure"
"de eerste keer dat ik met iets begon was met wiet i kwas er altijd tegen enzo maar iedereen deet het dus ik wou het ook een keer tog proberen dus na 1 blow dacht ik ja dit is wel chill. en precies het zelfde met XTC ik wou het nooit van me leve doen maar een paar vriende van me zeiden laten we het een keer proberen en hun hadden al ervaring dus als er iets mis ging waren hun er dus die avond hadden wij er dus 1 genomen alles chill beetje blowen erbij alles heel chill maar je moet even aan het gevoel wennen als je in de trip gaat bij mij liep het een beetje verkeerd maar dat is bij iedereen natuurlijk anders. maar bij mij ging het dus zo we waren aan het blowen en toen werd ik een beetje duizelig draaierig en heel die blow bijna opgerookt in 10 seconden ofso dus ik werd geholpe naar de woonkamer heb ik daar een uurtje of 2 gelegen op een bank wel jammer maarja en daarna ging ik zitten me ogen helemaal naar achter en na dat was alles heel chill tis mischien eng voor de 1e keer dat dacht ik ook ma na die trip denk je gelijk dit moeten we vaker doen! dus ik zeg gewoon een keer proberen wel laten testen zoals de andere ook al zeiden en veel plezier!:P"
"ja ik had een keer een party en een vriend van mij was al aardig aan het trippe dus hij ging ineens naar bove toe en wij dachten waar is ie nou gebleve:P kwam ie benede met de BH van iemands moeder aan"
"ja van koot ze moeder:P"