#1
locatie: huis in almere
dit is bigles1990 die topic aanmaakt
vrienden Appelhoofd en R
wat: weed, pep, xtc( batman en #1s
we kwamen om 11 uur aan then huize R uit almere
na een eind besloot ik wat pep te neme dus ik nam 2 lijntjes pep voelde ik me lekker wat slip lulle ertusse ebbe ook nog een fototje voor het DF later
begonnen met 1 batman zeide me dat ie niet sterk was dus nam ik nog 2 #1 nou uurtje wachte voelde ik een lichte tinteling in mijn lichaam men hart begon ook wat tekeer te gaan.nu ben ik deze report aan het schrijven tijden het trippen met focking flexxe goa op de achtergrond. Toen ben ik begonnen op vloetjes te kauwen dit bracht me naar de 2 fase van mijn trip.
2 fase.
appelhoofd overtuigde me om de chillmode te proberen die hier ook laatst op het forum stond
mijn vriend A heeft anderhalve genomen en voelt nog steeds heel weinig hebbe hem ff verteld om wat te wandele wat te liche en volgens mij begint hij nu bij hem ook in te slaan, onze sitter R vind het helemaal geweldig hij is ons nu aan het observeren want morge doen we het dalijk nog es maar doet hij mee
XD mijn scherm gaat in en uit men pc heel vaag hij knippert ook focking hard dus deze report schrijven is best moeilijk. mijn excuses daarvoor.
phase 3 (3.17am)
ik en me mattie hebben allebei nog eentje bijgenome onze sitter ligt al te slape hij had er best genoeg van ik mogt zelfs niet in ze bed chille
ligge ik en A en daar op ons matrasje en de slaapzak lekker aant chille met de muziek naast ons. herinnner ik me plots dat ik mijn verhaal nog moet afwerken bij deze zit ik best wel in een lovephase ff zegge van je blijft me mattie joh
maakt niet uit joh
phase 4 (4.50}
na de pille zijn uitgewerkt net flex bommetje pep erbij en morge gaan we weer verder dit
nou dit was me eerste report kan onduidelijk zijn door me huidige toestand heb er ook niet voor niets 6 uur overgedaan om hem af te krijge.
dit is bigles1990 die topic aanmaakt
vrienden Appelhoofd en R
wat: weed, pep, xtc( batman en #1s
we kwamen om 11 uur aan then huize R uit almere
na een eind besloot ik wat pep te neme dus ik nam 2 lijntjes pep voelde ik me lekker wat slip lulle ertusse ebbe ook nog een fototje voor het DF later
begonnen met 1 batman zeide me dat ie niet sterk was dus nam ik nog 2 #1 nou uurtje wachte voelde ik een lichte tinteling in mijn lichaam men hart begon ook wat tekeer te gaan.nu ben ik deze report aan het schrijven tijden het trippen met focking flexxe goa op de achtergrond. Toen ben ik begonnen op vloetjes te kauwen dit bracht me naar de 2 fase van mijn trip.
2 fase.
appelhoofd overtuigde me om de chillmode te proberen die hier ook laatst op het forum stond
XD mijn scherm gaat in en uit men pc heel vaag hij knippert ook focking hard dus deze report schrijven is best moeilijk. mijn excuses daarvoor.phase 3 (3.17am)
ik en me mattie hebben allebei nog eentje bijgenome onze sitter ligt al te slape hij had er best genoeg van ik mogt zelfs niet in ze bed chille
phase 4 (4.50}
na de pille zijn uitgewerkt net flex bommetje pep erbij en morge gaan we weer verder dit
nou dit was me eerste report kan onduidelijk zijn door me huidige toestand heb er ook niet voor niets 6 uur overgedaan om hem af te krijge.