Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseen belg in magische nederland

een belg in magische nederland

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
AppelhoofdLid
01-01-2024, 00:00
#1
locatie: huis in almere
dit is bigles1990 die topic aanmaakt
vrienden Appelhoofd en R
wat: weed, pep, xtc( batman en #1s
we kwamen om 11 uur aan then huize R uit almere :grin:
na een eind besloot ik wat pep te neme dus ik nam 2 lijntjes pep voelde ik me lekker wat slip lulle ertusse ebbe ook nog een fototje voor het DF later :grin:
begonnen met 1 batman zeide me dat ie niet sterk was dus nam ik nog 2 #1 nou uurtje wachte voelde ik een lichte tinteling in mijn lichaam men hart begon ook wat tekeer te gaan.nu ben ik deze report aan het schrijven tijden het trippen met focking flexxe goa op de achtergrond. Toen ben ik begonnen op vloetjes te kauwen dit bracht me naar de 2 fase van mijn trip.

2 fase.
appelhoofd overtuigde me om de chillmode te proberen die hier ook laatst op het forum stond :grin: mijn vriend A heeft anderhalve genomen en voelt nog steeds heel weinig hebbe hem ff verteld om wat te wandele wat te liche en volgens mij begint hij nu bij hem ook in te slaan, onze sitter R vind het helemaal geweldig hij is ons nu aan het observeren want morge doen we het dalijk nog es maar doet hij mee :rockband: XD mijn scherm gaat in en uit men pc heel vaag hij knippert ook focking hard dus deze report schrijven is best moeilijk. mijn excuses daarvoor.

phase 3 (3.17am)

ik en me mattie hebben allebei nog eentje bijgenome onze sitter ligt al te slape hij had er best genoeg van ik mogt zelfs niet in ze bed chille :angry: ligge ik en A en daar op ons matrasje en de slaapzak lekker aant chille met de muziek naast ons. herinnner ik me plots dat ik mijn verhaal nog moet afwerken bij deze zit ik best wel in een lovephase ff zegge van je blijft me mattie joh :hearteyes: maakt niet uit joh

phase 4 (4.50}

na de pille zijn uitgewerkt net flex bommetje pep erbij en morge gaan we weer verder dit

nou dit was me eerste report kan onduidelijk zijn door me huidige toestand heb er ook niet voor niets 6 uur overgedaan om hem af te krijge.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nu nog de taal leren beheersen..
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#3
een sitter voor xtc en pep ????? :confused:
zeer wazig verhaal wel
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#4
:( ?
Een beetje vaag verhaal.
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hehe, als het maar gezellig is he. Waarom kauw je op vloeitjes?
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Aww, Maak België toch niet belachelijk TS :(
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik snap er geen zak van :confused:

:(
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Andrew zei:
Ik snap er geen zak van :confused:

:(
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:

+1
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Duidelijk onder invloed van mdma geschreven :P
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
idd ... laat is zien dat de belgen ook keurig kunnen typen en de taal volledig beheersen.

ik maak ook fouten hoor, maar das me ADHD en ongeduld.

:tearsofjoy:
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#11
toon nou die foto!
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#12
mattie, flexxe en joh lijkt me niet zo vlaams
ben je wel zeker dat je belg bent? :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."