Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik hoor veel van mensen dat ze gestopt zijn en zeggen me dan dat het gemakkelijk is terwijl ze maar 5 keer fzo gedaan hebben, ik doe veel te veel. meestal 4 keer per week. 2 dage dan 1 gram op meneige en de ander een halve. voor mij is het heel moeilijk om te stoppe want ik word er altyd met geconfronteerd. ik kom veel men (stam)café binnen en ben zeker dat ik niets ga hale, maar dan na genoeg pintjes, krijg ik teveel zin en denk ik bij mezelf: wat maakt et uit? kheb al veel proberen stoppen, maar telkens ik zat word, wordt het te moeilijk. het allergrootste nadeel is: je geraakt er te gemakkelijk aan. 1 telefoontje en meestal (bij mij) staan ze waar je dan bent op 20min. dat maakt het heel moeilijk vind ik."
"ik hoor veel van m'n vrienden dat ze de dag erna geen last hebben, maar bij mij zit dat anders. soms heb ik hoofdpijn als ik teveel gedaan heb, maar kheb elke keer last van overdreven moeheid. als ik wakker word en me dan even omdraai om verder te slapen kom ik er die dag bijna nooit meer uit. het is wel een betere kater dan alcohol. echt een kater heb ik dus niet maar de dag erna ben ik niet echt om van te genieten. vroeger had ik de dag erna nooit honger. dat is opeens verandert (alle geluk) en nu kan ik blijven eten. maar ff voor verduidelijking: de kater is het zeker waard"
"coke"
"ik hoor vaak dat de link tussen coke en sex gemaakt word. maar als ik coke heb gedaan, heb ik totaal geen zin in sex. Heb zelfs geen oog voor meisjes/vrouwen. mss wat raar?"
"lekker onder coke op de moment :P"