Dus als ik volgende keer alsnog zou besluiten xtc te doen, wat zou jou tip van gebruiken dan zijn? buiten je niet zoveel zorgen te maken en het gewoon laten gebeuren?
mijn to do list. of dingen die ik doe.
-Keep calm
-kauwgum
-Jouw soort muziek
-Beetje dansen vind ik altijd leuk
-Als groep vrienden geven wij elkaar gewoon knuffels.
-praten
- als iemand bad gaat geven we 2 opties van te voren. like of we pompen je vol met suiker of ik probeer je eerst weer normaal te praten ( lukt meestal )
- 75x1,5 = 112,5 mg. bouw het gewoon op. begin met een suptiele 80/100 mg ( liggend aan wat jou meer aanspreekt ) en doseer daarna omhoog met een maximaal van 30/60 liggend aan hoe je voelt ( voel je niks moet je langer wachten ) max 2 uur..
-Be with friends, omdat het nog maar je 3de keer is doe het met vrienden. als je alleen bent kan soms lastig zijn.
-denk overal positief over, bijvoorbeeld ik heb keer gehad dat ik tijdens een drug nadacht over me ex ( nooit goed ). heb alleen mezelf aangeleerd om overal positief over na te denken en gezegd tegen mezelf van oke man up je bent nu beter geworden je hebt meer tijd voor jezelf enzovoorts
- mediteren helpt bij sommige ( niet tijdens xtc maar gewoon 1x per week ofzo ) hier heb ik zelf geen ervaring mee
- pak je rust.
- als je water drinkt of iets anders, drink rustig ga niet heel je glas naar achter slokken... helpt niks
Alles wat negatief is heeft iets positiefs, zelfs een dode klok laat 2 keer per dag de juiste tijd zien <3
Gr je basic boiiii Quinn