Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal. Ik heb tot nu toe 2x XTC gedaan, beide keren getest op 135 mg. Ook beide keren dezelfde pil. Nu heb ik een aantal vragen over het gebruik. De eerste keer dat ik xtc gebruikte was op een festival, ik had toen een kwartje genomen ( 33 MG ) na iets meer dan een uur gewacht te hebben voelde ik niks, dus had ik nog een kwartje bij gepakt. Na een half uur na het 2e kwartje sloeg hij ineens als een bom in.. Ik wist niet wat me overkwam me handen gingen naar me knieen en me hoofd keek naar de grond. "HOLYSHIT!" In het begin vond ik het totaal niet chill ik was duizelig vond het zelf niet prettig. Ik ben toen even met vrienden die vaker hadden gebruikt naar buiten gelopen en even gerust. Na ongeveer een uur / 1.5 gewacht te hebben voelde ik me lekker en was er eigenlijk niks mis! Hele chille eerste keer. Verder heb ik nog kwartje bij gepakt later op de dag en is dat allemaal goed verlopen. Precies 8 weken na dat festival gingen we naar een ander festival. Dit zou dan dus mijn 2e keer worden. Ik besloot toen met mindere hoeveelheid te beginnen en dan steeds klein bij te pakken zodat hij minder hard zou inslaan. Ik heb verdeeld over 1.5 uur in 3 keer een halfje naar binnen gewerkt, en na die 1.5 uur sloeg hij geleidelijk in. Ik werd allen super onrustig en maakte me heel druk over dingen. Wat ook net als bij mijn eerst keer wel 1/1.5 uur duurde.. het was ook een heel anders gevoel dan ik me herinnerde van de eerste keer. Ook vertelde vrienden van me dat dat niet de bedoeling was om dat te doen en ze me aanraden gewoon kwartjes te pakken en niet in zulke kleine beetjes. Ik heb toen gezegd dat ik die inslag niet chill vond dus ik het liever zo wilde doen om die inslag te voorkomen. Uiteindelijk rustige dag gehad aangezien ik niet heel lekker ging op die manier van bijnemen. Heeft iemand tips wat ik de 3e keer kan doen? Het zijn dan weer pillen van 135 mg ik wil super graag dat vervelende gevoel van beide keren voorkomen. maar wel de positieve effecten die ik uiteindelijk de eerste keer had alleen dan zonder die heftige inslag! Op de manier van de 2e keer ga ik het sowieso niet meer doen. Alvast bedankt!"
"Casaan zei: Wanneer ik je verhaal zo lees lijkt het alsof je moeite hebt met jezelf overgeven aan de effecten van de xtc. Wanneer je dat moeilijk vind gaat xtc je niet brengen wat je er van verwacht, je blijft dan vechten tegen het effect. Om antwoord te kunnen geven op je vraag heb ik een wedervraag, welke positieve effecten heb je de eerste keer ervaren? Ik lees alleen dat je het chill vond, wat was er precies zo chill? Klik om te vergroten... Vooral veel energie, en natuurlijk het bekende love effect! Veel willen praten etc"
"Quinn zei: eerst instantie maak je al minder zorgen en probeer er minder controle erover te krijgen. ga erin met een mindset van er komt wat komt en er gaat wat gaat maar ga niet van te voren teveel uit plannen. als je dingen ontdekt met verrassingen zijn de effecten voor mijn gevoel altijd leuker. - probeer gewoon rust te zoeken en niet teveel aan het begin er over na te denken. doe je dit wel moet je het eigenlijk niet in nemen. - voor mijzelf helpt het om soms me ogen te sluiten en 10 seconden even volledig in mezelf op te gaan. - Wij knuffelen altijd veel als groep mensen wat voor me gevoel ook soms helpt. - wees jezelf open en eerlijk naar mijn gevoel ligt xtc heel erg aan hoe je er over denkt en hoe je erin gaat. wat je doet veranderd heel erg in een thuis setting en festival setting. denk zelf dat je teveel zorgen maakt en dat je teveel stressed over wat fout kan gaan dat je vergeet wat goed kan gaan. bekijk iets positief inplaats van negatief. ik raad je eigenlijk af om die 3de keer nu te pakken en de vorige 2 keer eerst te laten inzinken zodat je minder negatief in je 3de trip gaat. een mindset is soms moeilijk te veranderen. maybe is het handig om je locatie van innamen te delen. ik zelf heb geen negatieve ervaring met xtc dus kan er ook niet verder op in gaan. hoop dat andere je verder kunnen helpen. Klik om te vergroten... Eerste keer heb ik me ee echt bijna geen zorgen overgemaakt.Omdat al mijn vrienden alleen maar postieve verhalen hadden, Ik had er juist super veel zin in. Alleen maak ik me juist na de eerste keer zenuwachting omdat de inslag toen zo heftig was.. Ik weeg trouwens 75 kg en waar ik het gebruikte was harstyle feestjes deze zomer. ( denk niet dat dat veel uitmaakt )"
"Quinn zei: eerste keer was de inslag heftig zo uit het niets. het ging mij meer ook om de tweede keer <3 Klik om te vergroten... Dus als ik volgende keer alsnog zou besluiten xtc te doen, wat zou jou tip van gebruiken dan zijn? buiten je niet zoveel zorgen te maken en het gewoon laten gebeuren?"
"Quinn zei: mijn to do list. of dingen die ik doe. -Keep calm -kauwgum -Jouw soort muziek -Beetje dansen vind ik altijd leuk -Als groep vrienden geven wij elkaar gewoon knuffels. -praten - als iemand bad gaat geven we 2 opties van te voren. like of we pompen je vol met suiker of ik probeer je eerst weer normaal te praten ( lukt meestal ) - 75x1,5 = 112,5 mg. bouw het gewoon op. begin met een suptiele 80/100 mg ( liggend aan wat jou meer aanspreekt ) en doseer daarna omhoog met een maximaal van 30/60 liggend aan hoe je voelt ( voel je niks moet je langer wachten ) max 2 uur.. -Be with friends, omdat het nog maar je 3de keer is doe het met vrienden. als je alleen bent kan soms lastig zijn. -denk overal positief over, bijvoorbeeld ik heb keer gehad dat ik tijdens een drug nadacht over me ex ( nooit goed ). heb alleen mezelf aangeleerd om overal positief over na te denken en gezegd tegen mezelf van oke man up je bent nu beter geworden je hebt meer tijd voor jezelf enzovoorts - mediteren helpt bij sommige ( niet tijdens xtc maar gewoon 1x per week ofzo ) hier heb ik zelf geen ervaring mee - pak je rust. - als je water drinkt of iets anders, drink rustig ga niet heel je glas naar achter slokken... helpt niks Alles wat negatief is heeft iets positiefs, zelfs een dode klok laat 2 keer per dag de juiste tijd zien <3 Gr je basic boiiii Quinn Klik om te vergroten... Super bedankt voor deze goede en duidelijke tips!"
"Beste lezers, Aankomend weekend ga ik naar een festival, hier wil ik natuurlijk alle 3 de dagen goed benutten! Wat zou ik het best wanneer kunne gebruiken om de sterkte van een bepaalde drugs niet te verzwakken? heb hier verschillende dingen over gelezen maar werd er niet echt veel wijzer van. ik beschik over Sos,mdma/xtx en en wat speed. en natuurlijk een goede lading alcohol. ( eerste keer meerdere dagen achter elkaar drugs ) Alvast bedankt voor de tips"
"acht.zes zei: @Anoniem24 Ik zit met hetzelfde priobleem, in augustus moet ik 9 dagen camping en 5 dagen Psy Fi doen en ik wil wel alle dagen van de kaart zijn uiteraard. Iemand? Alvast bedankt! Klik om te vergroten... En dit moet ik als nuttig beschouwen ? haha"
"Mezelf zei: Vrlpff werkt weer veel te lang. Dat weet jij ook gerust wel 8.6... @Anoniem24 Als je alleen beschikking hebt over die 3 middelen, dan zou ik sowieso de M voor de laatste dag gebruiken. M Put teveel uit voor de dagen er na. Speed niet te veel want je wilt echt wel ergens tussendoor een paar uurtjes slaap meepakken over drie dagen. Dus bijvoorbeeld: Eerste dag coke.. dag erna nog ergens even goed slapen om vervolgens volgas aan de speed te gaan, lekker nachtje doorhalen en dan als afsluiter op de laatste avond, de M. Eindigen met je laatste restje coke is altijd lekker natuurlijk. @acht.zes Maaruh hier en daar een dagje nuchter is toch ook "juist" leuk? Zelfs ik weet onderhand dat jij er niet vies van bent, maar om nou als streven te hebben alle 9 dagen "van de kaart te zijn" is ook wel weer wat overdreven. Misschien zelfs voor jou . Daarbij wil ik, als er weekend kaarten komen en dus ik ook, wel een beetje een knap gesprek met je kunnen voeren natuurlijk. Klik om te vergroten... En als ik het vrijdags bij bier hou, zaterdag niet meer dan 1,5x me lichaamsgewicht mdma. En zondag wat bier en coke Wat zijn hier de risico’s in en gevolgen op kater?"
"Mezelf zei: M ga je hoe dan ook de volgende dag voelen. Hoe erg, dat ligt helemaal aan jou. De 1 heeft er nou eenmaal meer last van dan de ander EN de 1 boeit het meer dan de ander..... Klik om te vergroten... Tja het word zaterdag ook nog eens erg warm 32 graden als ik het goed heb"
"acht.zes zei: Als je 80 kilo weeg en 1,5 keer je lichaamsgewicht aan MDMA neemt dan kan ik je wel zeggen dat je dat niet zal overleven. ALs je uberhaupt een pil van 120 kilo naar binnen zou knnen werken dan. 1,5 aan mg per kilo lichaamsgewicht lijkt me toch beter. Klik om te vergroten... Zou het?"