Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc in een keer of twee keer.

Xtc in een keer of twee keer.

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
Anoniem24Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo mensen.

Locatie: Festival
Pil: 150 mg
gewicht: 75

Ik heb een vraag namelijk. ik ga binnenkort weer een keer xtc doen. Welke van de 2 opties kan ik dan het beste doen. (37.5mg) om 1:00 en (37.5mg) om 2:00
of natuurlijk dat halfje van 75mg in een keer.


Ik vraag dit omdat de eerste keer dat ik xtc gebruikte het nogal een heftige inslag was..

Alvast bedankt.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Anoniem24 zei:
Hallo mensen.

Locatie: Festival
Pil: 150 mg
gewicht: 75

Ik heb een vraag namelijk. ik ga binnenkort weer een keer xtc doen. Welke van de 2 opties kan ik dan het beste doen. (37.5mg) om 1:00 en (37.5mg) om 2:00
of natuurlijk dat halfje van 75mg in een keer.


Ik vraag dit omdat de eerste keer dat ik xtc gebruikte het nogal een heftige inslag was..

Alvast bedankt.
Klik om te vergroten...
Wat had je de vorige keer gebruikt en was dit 1 dosis? Wat je leeftijd, gewicht en lengte verder? (1 mg/kg is een aanbevolen hoeveelheid XTC, als max 1,5 mg/kg)

75 mg XTC is wel aan te raden, tenzij je bij de vorige keer met zo'n hoeveelheid al te hard ging.
A
Anoniem24Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Bas zei:
Wat had je de vorige keer gebruikt en was dit 1 dosis? Wat je leeftijd, gewicht en lengte verder? (1 mg/kg is een aanbevolen hoeveelheid XTC, als max 1,5 mg/kg)

75 mg XTC is wel aan te raden, tenzij je bij de vorige keer met zo'n hoeveelheid al te hard ging.
Klik om te vergroten...

Vorige keer ging als volgt:
14:30 kwartje 30 mg
15:30 kwartje 30 mg
16:00 klein beetje mdma.
na 16:00 Toen sloeg hij super hard in weet niet hoelaat
Ik ben 1.81. 19 jaar oud en weeg 75kg
Ga gebruiken op een binnen feestje, en daar is de sfeer zowiezo door al die lasers al overweldigend.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sowieso heb ik als eerste hier een link naar een handleiding betreft XTC. Om het 1 en andere te weten of om wat kennis op te schroeven. (:

https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/

Anoniem24 zei:
Vorige keer ging als volgt:
14:30 kwartje 30 mg
15:30 kwartje 30 mg
16:00 klein beetje mdma.
na 16:00 Toen sloeg hij super hard in weet niet hoelaat
Ik ben 1.81. 19 jaar oud en weeg 75kg
Ga gebruiken op een binnen feestje, en daar is de sfeer zowiezo door al die lasers al overweldigend.
Klik om te vergroten...

Wanneer je 1 mg/kg lichaamsgewicht gebruikt kan je er zeker van zijn dat je de mdma van de XTC pil zal voelen. De startdosis bepaalt de sterkte van je trip. Dus als je met 30 mg begint, zal je nooit een leuke trip ervaren omdat door het bijnemen het alleen maar wordt verlengd en nauwelijks wordt versterkt. Ik raad je aan om de handleiding te volgen, de voorbereiding goed te doen (fit zijn op dat moment, goed gegeten, goed geslapen, positieve spanning, etc) en dan 75 mg te nemen van die pil.

Wel heb ik nog de vraag of deze pillen getest zijn bij een lab? Er zijn stoffen die op mdma (wat in XTC zit) lijken, maar in werkelijk sterker zijn met meer bijwerkingen. Dit zou misschien je slechte ervaring kunnen verklaren, al denk ik dat ook weer niet. Maar goed, het kan nooit kwaad als je je pillen laat testen. Dit kost je hooguit 1 pil.
A
Anoniem24Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Bas zei:
Sowieso heb ik als eerste hier een link naar een handleiding betreft XTC. Om het 1 en andere te weten of om wat kennis op te schroeven. (:

https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/



Wanneer je 1 mg/kg lichaamsgewicht gebruikt kan je er zeker van zijn dat je de mdma van de XTC pil zal voelen. De startdosis bepaalt de sterkte van je trip. Dus als je met 30 mg begint, zal je nooit een leuke trip ervaren omdat door het bijnemen het alleen maar wordt verlengd en nauwelijks wordt versterkt. Ik raad je aan om de handleiding te volgen, de voorbereiding goed te doen (fit zijn op dat moment, goed gegeten, goed geslapen, positieve spanning, etc) en dan 75 mg te nemen van die pil.

Wel heb ik nog de vraag of deze pillen getest zijn bij een lab? Er zijn stoffen die op mdma (wat in XTC zit) lijken, maar in werkelijk sterker zijn met meer bijwerkingen. Dit zou misschien je slechte ervaring kunnen verklaren, al denk ik dat ook weer niet. Maar goed, het kan nooit kwaad als je je pillen laat testen. Dit kost je hooguit 1 pil.
Klik om te vergroten...

Ik had ze toen laten testen inderdaad. Alleen niet opgestuurd naar een test lab. Hij deed er een aantal dingen mee en toen zij hij dat er 120 mg in zat etc.
A
Anoniem24Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Het ging mij meer om de inslag, als ik 75 mg neem. is dat dan minder erg dan dat ik dat verdeel over 2 x?
Of enige tips om dat te verminderen? Ook voelde ik me de eerste keer kut tijdens de inslag.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn persoonlijk advies is; neem een halve pil (75 mg), zorg voor de voorbereidingen en wacht dit af. Mocht je na 1,5 uur nog niks voelen, neem dan de helft van het gene wat je over hebt (37,5 mg) bij. Kan misschien eerder, maar ligt er een beetje aan. Gezien dit een advies is, doe ik maar even voorzichtig. ;p

Stel dat je op 75 mg een prettig gevoel krijgt en je niks bijneemt, dan kan je dit later bij een ander festival wat opschroeven. (zelfde pil, maar dan bijvoorbeeld 90-100 mg)
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Anoniem24 zei:
Het ging mij meer om de inslag, als ik 75 mg neem. is dat dan minder erg dan dat ik dat verdeel over 2 x?
Klik om te vergroten...
Nee eigenlijk, de inslag zal dan juist erger zijn eigenlijk. MDMA werkt in vlagen, dus de ene keer 'ga je hard' en het andere moment voel je je 'nuchter'. Maar als je op 30 mg al een zware inslag heb, dan denk ik niet dat je uiteindelijk een goede dosis vind gezien dit al echt laag is. Want hoe laag moet je dan gaan doseren en hoe vaak moet je dan bijnemen? (dat wordt dan echt te gek voor woorden)

Welke gevoelens heb je bij de inslag? En ga je nadrukkelijk wachten op de inslag of laat je het over je heen komen en wacht je er dus niet op? Misschien dat eerst een likje pure MDMA de inslag kan verlichten. Dit geeft namelijk wat lichtelijke tintelingen en andere lichte effecten (als je het klein houd die dosering). Als je daarna iets van XTC neemt, lopen die effecten wat in elkaar over. Al gaat het bij beiden om MDMA uiteraard, de inslag is voelbaar minder bij deze combinatie.
A
Anoniem24Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Maar bij 30 mg slaat hij niet in he. Ik had toen ongeveer 70 mg op verdeeld over 2 uur. En toen sloeg hij pas in. En nee ik had er niet opgewacht.

Dus her is niet het feit dat ik van 30 mg een zware inslag heb. Want had toen wel degelijk al meerdere keren gepakt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."