#1
Hallo mensen.
Locatie: Festival
Pil: 150 mg
gewicht: 75
Ik heb een vraag namelijk. ik ga binnenkort weer een keer xtc doen. Welke van de 2 opties kan ik dan het beste doen. (37.5mg) om 1:00 en (37.5mg) om 2:00
of natuurlijk dat halfje van 75mg in een keer.
Ik vraag dit omdat de eerste keer dat ik xtc gebruikte het nogal een heftige inslag was..
Alvast bedankt.
Locatie: Festival
Pil: 150 mg
gewicht: 75
Ik heb een vraag namelijk. ik ga binnenkort weer een keer xtc doen. Welke van de 2 opties kan ik dan het beste doen. (37.5mg) om 1:00 en (37.5mg) om 2:00
of natuurlijk dat halfje van 75mg in een keer.
Ik vraag dit omdat de eerste keer dat ik xtc gebruikte het nogal een heftige inslag was..
Alvast bedankt.