Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ervaring ja leukleuk ^^ gebeurt toch wel eens per maand denk ik"
"ik ga moet wel men combiticket nog gaan halen mijn examens stoppen gelukkig op de dag dat het begint ^^"
"puntpop xD"
"metallica"
"johnny cash"
"the doors"
"cunt zei: nirvana unplugged, liefst op dvd.. zie je die gare kop van mr. cobain erbij. Klik om te vergroten... oooooh ja idd die zet ik ook wel eens op"
"Dit heb ik ook een paar keer gehad. Ik heb vroeger best vaak coke gedaan en toen had ik het niet. Maandje geleden na een hele tijd nog eens gedaan en sindsdien (twee keer ofzo) heb ik dat ook. Als het echt pijn doet spoel ik ee tijdje met lauw water, dat schijnt te helpen."
"ik heb vaak dezelfde avond nog last van maagpijn. de dag erna soms beetje hoofdpijn, maar kan ook aan migraine liggen. waar ik altijd het meeste last van heb zijn mijn longen. dit komt wsl omdat ik mezelf half dood rook als ik coke op heb."
"persoonlek kan ik geen seks hebben zonder iemand lief te hebben maar begrijp best dat dit voor anderen zeer leuk kan zijn"