Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@De Dunne Echt heel mooi de kern beschreven! @Legio Patria Nostra Als ik het goed begrijp, reed je eerst wel onder invloed, maar ben je door je ervaringen hiermee gestopt en heb je besloten om niet meer een gevaar op de weg te zijn"
"@Legio Patria Nostra Goed om te horen dat je jezelf zo verbeterd hebt! Zelf doe ik mee aan een online poëzie projectje, gestart zodat we er tijdens de coronacisis voor elkaar kunnen zijn. Ik had je er een berichtje over gestuurd en daar staat verder in hoe het werkt. Misschien vind je het ook leuk om mee te doen"
"Thanks voor jullie reacties! Waarschijnlijk kwam het gewoon doordat het allemaal wat geïsoleerder is door corona. Dan voelt je je toch anders dan wanneer je wat meer onder de mensen bent. Wel echt jammer, want hij is echt leuk"
"@Mindless maakt niet uit, lief dat je het nog even zegt. inner_search zei: Eerlijk gezegt denk ik dat het stelletje uit is op een meer erotische ervaring met jouw en je daarom een beetje xtc wille voeden (niet meteen in de slechte zin van bedoeling langs hun kant..) omdat dat dan je remmen wat losser staan en je makkelijker op hun aanbod in zou gaan. Vroeger ook een paar keer gehad van oudere vrouw met partner die me wat mdma wouden geven (Wat ik toen genomen heb)uurtje erna de vraag , anders geen zin om mee naar ons thuis te "afteren".. Just my two cents. Klik om te vergroten... Nee, ik snap de gedachte, maar daar leek het echt op geen een manier op. Voor de rest begreep ik wel dat het in theorie mogelijk was dat er iets mis was met de xtc, maar het stond gewoon al best wel lang op mn verlanglijstje. Voor de rest hebben zowel mijn vrienden als ik totaal geen connecties in die wereld, dus zou ik het ook niet snel meer tegen komen. Het was dus meer dat ik de (gezien de situatie erg kleine) kans dat er iets mis mee was voor lief wilde nemen, dan dat ik blind vertrouwde dat er niks mis mee zou kunnen zijn. (Omdat jullie mijn berichtje wat naïef vonden overkomen)."
"Rosie zei: Even nog wat anders. Omdat iemand in de 30 is, is die persoon niet direct betrouwbaar. Hoe oud ben je zelf? Klik om te vergroten... Ik weet dat je het natuurlijk nooit uit kan sluiten. Alleen alles bij elkaar bekeken, leek me het in ieder geval erg onwaarschijnlijk dat ze rotzooi gebruikte. Zelf ben ik trouwens 19."
"@inner_search Tja, het blijft inderdaad wel een naar idee dat ze vervuild kunnen zijn Nog over de negatieve reacties naar degene die me het servetje aanbood. Het lijkt me sterk dat hij me wilde drogeren. Waarschijnlijk was hij gewoon door het stel gestuurd om zich 'voor te stellen als dealer'. Ik weet niet hoe hij dat precies wilde aanpakken (misschien stond zijn telefoonnummer op het servetje). Waarschijnlijk was deze situatie dus niet fout, alleen erg onduidelijk."
"Hetzelfde, maar soms kunnen ze erg waardevol zijn"
"Klinkt logisch, ik denk dat het gewoon klopt Wat wel kan, is dat er een manier is om te achterhalen hoe geconcentreerd de urine zelf is, maar ik weet niet of dat bestaat"
"Ik heb iemand waar ik heel erg van houd. Helaas wil hij dat niet zien. Ik heb hem alles gegeven. Meer is er niet."
"Wanneer ik iemand leuk vind en me echt verbonden voel met iemand kan ik eigenlijk al een aantal dingen over diegene zeggen. Ook omdat ik me niet snel verbonden voel met mensen. Dat kan in mijn geval zijn omdat ze niet beschadigd genoeg zijn, waardoor hun belevingswereld anders is. Of van dat soort mensen die denken dat ze helemaal geweldig zijn en niet meerekenen dat ze er heel anders voor zouden staan als ze een minder stabiel leven hadden. In ieder geval, zijn er mensen met wie ik me door hoe ze zijn en/of de manier waarop hun leven is gegaan niet verbonden mee kan voelen. Het is iets om over na te denken. Neem eens een aantal verschillende personen voor je en vraag je af waarom je je wel of niet verbonden voelt met diegene. Ga dan in op wie diegene is en wat voor leven diegene heeft gehad. Misschien kunnen jullie er ook een verband in zien. Voor de rest ken is er een persoon van wie ik echt houd. Het maakt niet uit wat hij doet. Ook als hij mij om wat voor reden dan ook pijn zal doen. Ik kan en wil niet ineens niet van hem houden."