Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik wil voor de eerste keer keta nemen, hoeveel kan ik dan t beste nemen. In capsule. Hoop op reacties"
"Jawel maar kwam niet uit de hoeveelheid. En hoorde dat je het in een capsule kan doen?"
"Perenijsje zei: Het ligt er ook aan wat voor effect je wilt bereiken. Bij een lage dosis is het wat oppeppend. Bij hogere iets trippy en bij nog hogere dosis meer dat lichamelijk verdovende en dat je in een k-hole terecht kunt komen. Ik weeg m'n lijntjes nooit af, maar vind dat juist wel leuk om te zien wat voor effect het heeft dan. En ik neem ook niet 1 lijntje dan ofzo, vaak wel een stuk of 6 over een avond/nacht. Dan bouwt het ook op natuurlijk. Begint het wat oppeppend, dan begin ik waziger te worden en ik eindig lekker relaxed op de bank of in bed. Als je een hoge dosis neemt zou ik wel oppassen dat je dus gaat zitten of liggen, want anders is de kans groot dat je valt en dan kun je je lelijk bezeren zonder dat je het zelf echt voelt. Paar weken terug nog met een vriend meegemaakt en dat is toch wel ff schrikken. Klik om te vergroten... Kun je het met ghb vergelijken?"
"Ik ga gelijk een Chinese rijsttafel bestellen"
"zijn er hier nu mensen die aan de pep zitten? Zou leuk zijn ff te reageren Toedels"
"Saaie boel hier dan lol"
"Kom maar een puntje halen. Wat heb je te verliezen"
"Slapen is voor apen, gezelligheid boven alles"
"Socialrealist zei: Wat ben je aan doen, naast hier op het forum? Klik om te vergroten... Snuifjes nemen haha"
"G en speed 😱"