Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHalloa

Halloa

26 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#1
zijn er hier nu mensen die aan de pep zitten? Zou leuk zijn ff te reageren

Toedels
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Saaie boel hier dan lol
S
SocialrealistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Anna2013 zei:
Mag ik hem komen vangen
Klik om te vergroten...
Graag. Nu!
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Kom maar een puntje halen. Wat heb je te verliezen
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Anna2013 zei:
Kom maar een puntje halen. Wat heb je te verliezen
Klik om te vergroten...
Grammen rammen, sgoed.

- mn slaap heb ik te verliezen :P
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Slapen is voor apen, gezelligheid boven alles
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Socialrealist zei:
Wat ben je aan doen, naast hier op het forum?
Klik om te vergroten...
Snuifjes nemen haha
S
SocialrealistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat ben je aan doen, naast hier op het forum?
O
OpheliaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Anna2013 zei:
Saaie boel hier dan lol
Klik om te vergroten...
Anna ik heb een (heel flauw wel hoor) raadseltje voor je in het onzin forum :mrgreen:
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Oké hoe kom ik daar even leven in de brouwerij
S
SocialrealistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Yep! Al 2 dagen!
S
SocialrealistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mm. Ik zit/lig op de bank in een zwangerschapskussen (u vorm). Mobiel in hand, tv aan. Vice. Winegums snoepen. En een moord beraden want er vliegt hier een vlieg te vliegen
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Voor mij is op het moment niks te ver, al moet ik kruipen. Ja ga lekker maar wil ff wat geks doen bv een vlieg vangen
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Dit is ook mijn tweede dag, geen half werk
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Zullen we dan maar een liedje gaan zingen, tenminste iets
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Had k maar pep :P
Ben gewoon net klaar met werken (:
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Socialrealist zei:
Mm. Ik zit/lig op de bank in een zwangerschapskussen (u vorm). Mobiel in hand, tv aan. Vice. Winegums snoepen. En een moord beraden want er vliegt hier een vlieg te vliegen
Klik om te vergroten...
Mag ik hem komen vangen
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Als je niet te ver woont kom ik
S
SocialrealistLid
01-01-2024, 00:00
#19
Anna2013 zei:
Als je niet te ver woont kom ik
Klik om te vergroten...
Waar woon jij?
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben het even kwijt, waar hadden we het ook al weer over. Grapje maar zou wel ver zijn word mij nooit een pleziertje gegund. Nijmegen vlakbij

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."