#1
zijn er hier nu mensen die aan de pep zitten? Zou leuk zijn ff te reageren
Toedels
Toedels
Graag. Nu!Mag ik hem komen vangen
Grammen rammen, sgoed.Kom maar een puntje halen. Wat heb je te verliezen
Snuifjes nemen hahaWat ben je aan doen, naast hier op het forum?
Anna ik heb een (heel flauw wel hoor) raadseltje voor je in het onzin forumSaaie boel hier dan lol

Mag ik hem komen vangenMm. Ik zit/lig op de bank in een zwangerschapskussen (u vorm). Mobiel in hand, tv aan. Vice. Winegums snoepen. En een moord beraden want er vliegt hier een vlieg te vliegen
Waar woon jij?Als je niet te ver woont kom ik
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."