Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn interesse werd gewekt door de titel, maar jezus christus wat was het een uitdaging/moeite dit verhaal te lezen. Ik heb het halverwege maar opgegeven. Vervelend van je tanden."
"Hé allemaal, Allereerst mijn excuses als ik dit beter in een ander topic had kunnen plaatsen, maar ik zou graag advies hebben voor deze specifieke situatie. Ik heb binnenkort twee feesten, er zitten drie weken tussen deze feesten. Ik ga er liever niet helemaal nuchter heen, dan heb ik het gewoon minder naar mijn zin. Nu niet direct alarmbellen horen, ik ben gewoon niet zo van de feestjes, ik ga zelden uit, alleen zijn er nu toevallig twee feesten die ik wél leuk vind. Ik drink ook niet graag op feesten (word ik erg moe van), en ik blow sowieso niet meer. Ik zat er eerst aan te denken op het eerste feest 4fmp te gebruiken en dan drie weken later MDMA? Is dit een heel slecht idee? Op het moment van het eerste feest is het ongeveer 1,5 maand geleden dat ik 4fmp gebruikt heb. MDMA heb ik al bijna een jaar niet meer gebruikt. De eerste reden dat ik twijfel, is dat ik mijn hersenen niet al te veel aan wil doen. Ik probeer de schade wel op te vangen door goede voeding, voldoende rust, sport en vitaminen, maar toch. De tweede reden is dat ik me af vraag of ik de MDMA nog wel als leuk ga ervaren als ik drie weken ervoor nog 4fmp gebruikt heb. Wat denken jullie? Is dit een té slecht idee? Dit zou sowieso iets eenmaligs zijn, ik ga niet vaak naar feesten en ik gebruik ook zelden. En als het een heel slecht idee is, hebben jullie dan misschien andere suggesties?"
"Wat hierboven gezegd wordt. Wat ik verder nog wil zeggen, onderschat zowel de brownies als de truffels niet. Begin met hooguit een halve brownie, spacecake/brownie is toch echt wel wat heftiger dan 'gewoon' blowen. Ook mbt tot de truffels lijkt het me verstandig eerst een halve verpakking te eten, die dingen kunnen behoorlijk intens zijn. Als je ouders thuis zijn is het naar mijn mening een ontzettend slecht idee om dit te gaan doen, vooral als het je eerste keer is. Ik weet ook niet of je van plan bent het in je eentje te doen? Want ook dat vind ik persoonlijk niet zo'n goed idee voor een eerste keer. En in principe is het niet zo'n drama die twee kort na elkaar te gebruiken, maar je kunt je afvragen of dat echt slim is... Aangezien het je eerste keer is en je dus geen idee hebt hoe je erop reageert, lijkt het me beter even te wachten. Zorg alsjeblieft dat je je even goed in leest over de werking (vooral voor truffels is voorbereiding heel belangrijk) voordat je het gebruikt."
"Heftig zeg! Kan me voorstellen dat je er niets meer mee te maken wil hebben. Ik heb een aantal vreemde ervaringen met wiet gehad en heb sindsdien ook nooit meer een joint op gestoken. Wat je zegt over HPPD maakt me een beetje huiverig of ik nog wel MDMA moet gebruiken. Ik gebruik het maar heel zelden (laatste keer is 10 maanden geleden), maar blijkbaar maakt frequentie en dosering niet veel uit bij de vraag of er een risico is, hm..."
"Hé allemaal! Ik heb een aantal vraagjes mbt herbal xtc. Ik heb dat gekocht, niet om het XTC/MDMA gevoel te ervaren (want daar gaat het nooit bij in de buurt komen, lol), maar ik ben van plan te drinken tijdens het uitgaan en ik wil iets wat ervoor zorgt dat ik niet zo moe ben dat ik de hele avond zittend door breng. Gewoon iets om zegmaar het vermoeide gevoel van alcohol een beetje mee te compenseren. Nu ben ik er vanwege de samenstelling, het feit dat je het in de smartshop koopt en dat er niet echt een waarschuwing op de verpakking staat vanuit gegaan dat het redelijk onschuldig is. Nu heb ik het alleen even op google opgezocht uit verveling en kom ik toch wat dingen tegen waarvan ik me af vraag of ze kloppen. Ik lees op bepaalde fora dat de herbals nog schadelijker voor je zijn dan XTC/MDMA, maar dat leek me erg onwaarschijnlijk? Ik heb ook gelezen dat je op herbals een grote(re) kans hebt om bad te gaan, is dit zo? Daarbij lees ik dingen over hele erge hartkloppingen. Ik vraag me daarom af hoe jullie op basis van ervaringen oordelen over deze stellingen? Nogmaals, ik ben me ervan bewust dat het nog niet eens een beetje in de buurt gaat komen van het 'echte' spul en daar gaat het me niet om. Ik wil gewoon iets meer energie dan normaal wanneer ik drink en als ik er helemaal niets van merk maakt dat me niet echt uit, jammer dan. Maar goed, wat vinden jullie?"
"Bedankt voor de reacties nog! Ik wil er nog even op terugkomen. Ik moet zeggen dat ik er ook absoluut niets van verwacht had, ik ging er vanuit dat ik er niks van zou merken maar wilde het toch proberen. Ik heb de hele verpakking ingenomen op het feest waar ik naartoe ging (ik had al flink wat gedronken dus dacht er niet zo bij na wat ik deed), en ik moet zeggen dat ik toch wel iets van energie gemerkt heb. Normaal ben ik na een uur/twee uur dansen echt heel moe en breng ik de rest vd avond door in het rokershok, nu heb ik het prima volgehouden en wilde ik juist de hele tijd dansen en was ik heel opgewekt. Voor je dit gaat denken, dit was geen placebo-effect ofzo, ik weet hoe ik normaal ben als ik alleen drink en er was wel duidelijk een verschil met normaal. Het lijkt in de verste verte niet op het effect van XTC, het is ook retarded om het te nemen om dat effect te evenaren, maar het doet op zich wel iets. Kon overigens erna wel heel slecht slapen."
"Hé allemaal! Ik heb binnenkort een aantal feesten waar ik graag heen wil, maar helaas vallen deze allemaal in dezelfde maand. Nu drink ik niet graag op feesten omdat ik dan snel moe word en de halve avond dus zitten door breng, dus ik wil graag 4-FMP gebruiken. Tussen twee feesten waar ik sowieso heen wil zit 3 weken tijd, is het een slecht idee om op beide feesten te gebruiken? En zo ja, hebben jullie misschien suggesties voor wat ik anders kan nemen (misschien iets dat bij een smartshop te halen is?) voor energie? (buiten speed en red bull e.d. haha)"
"Hé allemaal, Ik vraag me iets af. Ik ben gister niet zo slim geweest door na 1,5 liter bier (voor het eerst) een capsule met 4-FMP te nemen. Alles ging in principe goed, tot ik wilde gaan slapen. Ik had niet verwacht dat ik goed zou kunnen slapen of zo, maar ik heb helemaal niet geslapen en ben me enkel slechter gaan voelen. Nu heb ik een aantal keren over moeten geven (rond een uur of 9 's ochtends, ik ben om half 8 gaan 'slapen') en ik heb hooguit drie keer in mijn leven overgegeven. Ik heb hele erge koppijn, ben nog steeds ontzettend misselijk, mijn ene pupil is groter dan de andere, ik tril over mijn hele lichaam en ik voel me gewoon echt ontzettend ziek. Wat zou hier nu de oorzaak van kunnen zijn? Zou het door de 4-FMP komen of is dit een 'gewone' kater? (dat laatste zou ik zelf een beetje vreemd vinden aangezien ik zelden een kater heb en het ook niet om een grote hoeveelheid drank gaat) En wat ik eigenlijk nog liever wil weten, wat zou ik nu het beste kunnen doen?"
"Daar vergelijk ik het inderdaad mee, was ook de reden dat ik het vroeg. Daarbij gebruik ik over het algemeen nooit, dus dit zou ook eenmalig zijn... Zou het probleem met twee keer gebruiken met 3 weken ertussen zijn dat het slecht is voor mijn fysieke dan wel mentale gezondheid, of zal het de tweede keer gewoon niet goed werken of mis gaan? Als het echt onverstandig is doe ik het uiteraard niet maar ik weet gewoon dat als ik nuchter ga ik niet zo van het feest kan genieten. (o.a. omdat ik nogal last van mijn spieren heb en ik daardoor vooral veel zit dan)"
"Bedankt voor je reactie! Ik heb geen idee hoe veel er in de capsule zat maar aangezien ze gewoon bij de smartshop gekocht zijn vertrouw ik het op zich wel. Mijn ene pupil is groter dan de andere ongeacht de lichtinval ja. Ik heb met een zaklampje in mijn ogen geschenen en bij veel licht reageren ze wel, maar de een blijft groter dan de ander. Ik voel me nu wel prima eigenlijk,ik heb heel lang geslapen en ik voel me nu wel normaal. Ik heb nog hoofdpijn maar dat heb ik vaak dus dat kan overal door veroorzaakt zijn. Ik denk achteraf gezien inderdaad ook dat toevallig tegelijkertijd ziek ben geworden, of dat iets wat ik gedronken/gegeten heb een beetje verkeerd gevallen is."