Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zo'n test setje benzodiapines met verschillende soorten genomen te hebben. En ik een geliefde gebruiker ben van diazepam en oxazepam ben zag ik er geen problemen in. Niet wetend dat er per pil een aantal mg er van iets inzit. Neem ik van alles er 1. Deschloroetizolam voelde ik weinig tot niks van. Flunitrazolam was leuk beetje wazig. Als lijkt beetje schuin te lopen. En je zwalkt wat. Nu gisteren 1 bromazolam ( blijkt dus nu 3 mg te zijn) ik heb het rond 20.00 ingenomen. Ik heb het getal 21.00 nog gezien. Daarna weet ik niks meer en wordt vandaag wakker om 11.00 op de bank. Ben compleet knock-out gegaan. Nu nog wazig en vol twijfel helemaal nog in de war. Dit was veel te veel en te heftig. Wil dan ook iedereen waarschuwen bij dit middel. In algemene zin inlichten dat dit geen standaard benzodiapines zijn die via een apotheek gaan. Lees je vooraf goed in bij elk verschillend middel wat je hebt. Elk middel kan een totaal ander uitslag of werking hebben. Ik ben een totale leek op dit gebied."
"wat herken ik je verhaal. door jou verhaal ben k nu gaan nadenken. ik gebruik al ruim 6 Jr seroquel tegen slaapproblemen. ik droom namelijk heel levendig. ik wil er graag vanaf maar dat gaat niet meer. k krijg nachtmerries die tijdens waken doorsluimeren. zo erg dat k niet meer durf te gaan slapen. ik ben ook een wandelaar en die dingen in mijn slaap wat het allemaal nog verwarder maakt. mijn dokter schrijft mij geen benzos voor omdat ik verslavend gevoelig ben. maar nu ontdekte ik een site met designer drugs en benzos. zo verkrijgbaar mijn wereld ging open. en dacht dat dat een oplossing voor het probleem seroquel is. zo ook ontdekte ik ook gefluoreerde rc. lijkend op speed, ook iets waar ik wel mee zou willen stoppen. ik gebruik speed als een soort van koffie om wakker te worden en zin te hebben in de dag. daar ben ik al voor behandeld zonder goede resultaten blijkbaar. maar door jou verhaal ga ik wel nadenken. en pilletje voor slapen en een voor waken ipv dat k hier beter van wordt gaat het zo alleen maar bergafwaarts. je probeert vanalles, ik ken niks.. zo lig je 20 uur knock-out dan weet je dat was niet het goede pilletje. nu schrijf k het gevoel op de zakjes. maar je ziet op den duur door de zakjes het bos niet meer. en ik heb van mijzelf een proefdier gemaakt niet wetende dat ik misschien wel speel met mijn leven. tis zo onschuldig, leuke kleurtjes van de pilletjes. verder totaal geen info op de site. want dat mag dan weer niet. en ook enkel maar grote afnames. minimaal 10 of 25 afnemen. maar ik herken je verhaal ben gelukkig alleen in een vroegere stadium als jij was. en daarom ben k je dankbaar dat je verhaal hebt willen delen. en onbewust andere geholpen hebt. groet"
"Sheaira zei: Dit is toch algemeen bekend? 🙈 Klik om te vergroten... Nee sorry niet voor mij. Zoiezo is dit allemaal nieuw voor mij. Ik ken helemaal geen designer drugs. En zie door de bomen het bos niet meer. Het aanbod is enorm. Daarom ben ik ook lid geworden om hier te vinden wat ik zoek en informatie te vinden over de verschillende middelen."
"ik gebruik al jaren seroquel voor het slapen. seroquel is een anti psychotica het is voor gescheven toendertijd bij een psychiater. het is maar 1 klein pilletje. nu begin klachten ervan te ervaren zoals dat het een dikmaker is en ik vocht vast houd. maar slapen zonder dat lukt mij niet. ik slaap dan half wakend en droom gruwelijke dingen die als ik wakker schiet doorsluimeren. op den duur zo erg dat ik niet meer durfde te gaan slapen. k zoek eigenijk dus een vervanger. benzo's op doktersrecept krijg ik niet want k ben verslavendgevoelig. nu zoek k dus een designer benzo wat een goede inslaper en vooral ook doorslaper is. alvast bedankt."
"Ben je al onder behandeling? Dat is de eerste stap lijkt mij. Ga naar een afkickklinkiek en laat je voor minimaal 3 maanden opnemen."