#1
Ik neem wel zyprexa tegen psychose. Al een paar keer een psychose gedaan. Dank u voor de reactie.
Hoi ja ik ben al in behandeling. Ik heb nu ook al maand of 3 terug werk en ik zou dat willen behouden dus opname van 3 maanden is door mijn arts ook voorgesteld maar tja dan ben ik mijn job kwijt en dan heb ik nog meer kopzorgen enz.Ben je al onder behandeling?
Dat is de eerste stap lijkt mij.
Ga naar een afkickklinkiek en laat je voor minimaal 3 maanden opnemen.
Okay dan ga ik die opties zeker bekijken om ambulant te doen. Ik dank u zeer om te reageren , hier ben ik wel veel mee. GrAls je werk hebt snap ik dat een klinische opname misschien niet verstandig is, omdat je als je dat verliest juist nog erger in de problemen komt. Maar er zijn ook genoeg mogelijkheden ambulant. En er zijn van de NA/CA (Narcotics en Cocaïne Anonymous, je kunt gewoon bij allebei aansluiten als je speed gebruikt) elke dag meetings (ook online) die je kan volgen en waar je steun uit kunt halen.
Alleen de intentie om te stoppen is daarvoor voldoende, verder hoef je niet officieel lid ofzo te worden. Ze zijn wel heel strikt met allemaal protocollen en teksten die elke keer worden opgelezen. Ik (speed/coke verslaafd) haal er wel heel veel uit om te kunnen delen en steun te krijgen van anderen, je hoeft het niet alleen te doen!
Heel veel sterkte en succes iig!
Ik begrijp wat je wilt zeggen maar ik heb niet zo gemakkelijk opnieuw een kans voor een goede job. Maar ik ben wel al bij de huisarts in begeleiding om af te bouwen..ik weet niet of ik vorige keer dat had gezegd. Ik gebruik nu 15 jaar waarvan ik 13jaar dagelijks gebruikte. Ik heb nu ziekteverlof tot de 20ste dus ik ga er over denken. Wist ik in het begin maar wat ik nu wist...dank u. GrtJe kan ook voor ambulant kiezen zodat je je werk verneukt zodat je toch nog klinisch opgenomen moet worden
Waar ligt je prioriteit?
Als jij van je verslaving af wil komen kan je uitstekend voor klinisch kiezen en uitleggen dat je bij je pa wil zijn als het met hem misgaat.
Ligt je prio bij nuchter worden of bij werk?
Bij het 1 komt het ander in orde, bij het ander komt het 1 niet zo in orde.
Succes man!Ik begrijp wat je wilt zeggen maar ik heb niet zo gemakkelijk opnieuw een kans voor een goede job. Maar ik ben wel al bij de huisarts in begeleiding om af te bouwen..ik weet niet of ik vorige keer dat had gezegd. Ik gebruik nu 15 jaar waarvan ik 13jaar dagelijks gebruikte. Ik heb nu ziekteverlof tot de 20ste dus ik ga er over denken. Wist ik in het begin maar wat ik nu wist...dank u. Grt
Hoe gaat het nu met jouw speed/coke verslaving? Ik zou misschien ook wel een keer zo'n Cocaine Anonymous willen bijwonen - maar om echt fysiek naar zo'n meeting toe te gaan is mij een stap te ver. Ook omdat ik niet de intentie heb om helemaal te stoppen. Ik wil mijn gebruik slechts minderen / inperken.Als je werk hebt snap ik dat een klinische opname misschien niet verstandig is, omdat je als je dat verliest juist nog erger in de problemen komt. Maar er zijn ook genoeg mogelijkheden ambulant. En er zijn van de NA/CA (Narcotics en Cocaïne Anonymous, je kunt gewoon bij allebei aansluiten als je speed gebruikt) elke dag meetings (ook online) die je kan volgen en waar je steun uit kunt halen.
Alleen de intentie om te stoppen is daarvoor voldoende, verder hoef je niet officieel lid ofzo te worden. Ze zijn wel heel strikt met allemaal protocollen en teksten die elke keer worden opgelezen. Ik (speed/coke verslaafd) haal er wel heel veel uit om te kunnen delen en steun te krijgen van anderen, je hoeft het niet alleen te doen!
Heel veel sterkte en succes iig!
Hoe gaat het nu met jouw speed/coke verslaving? Ik zou misschien ook wel een keer zo'n Cocaine Anonymous willen bijwonen - maar om echt fysiek naar zo'n meeting toe te gaan is mij een stap te ver. Ook omdat ik niet de intentie heb om helemaal te stoppen. Ik wil mijn gebruik slechts minderen / inperken.
ca-holland.nl
Zou het afbouwen of met proffesionele hulp stoppen. Cold turkey kan men nog wel eens van in psychose raken.Ik ben verslaafd aan speed. Ik zou willdn stoppen want heb na gebruik altijd zoveel afkickverschijnselen. Is het beter om af tebouwen of in een keer volledig te stoppen. Lichamelijk en emotioneel heel veel last.
Geen dank. Sterkte met alles. MvgIk neem wel zyprexa tegen psychose. Al een paar keer een psychose gedaan. Dank u voor de reactie.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."