Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1. 3mmc 2. 3fa 3. 3cmc"
"Coke van de grond gelikt"
"LucidLucy zei: +1 voor salvia haha De eerste psychedelica die ik ooit nam. Dat was zo bizar en angstaanjagend. Daarna nog een paar keer gedaan zelfs, maar ben toen altijd 'hier' gebleven. Klik om te vergroten... Wat voelde je?"
"Alle pyro's, clonazolam"
"Onnodig. Zijn zoveel makkelijkere opties"
"Dopemonster zei: Ligt eraan wat je nodig hebt toch lijkt mij? Klik om te vergroten... In principe is alles wel te krijgen op bepaalde apps"
"Dan ga je lekker"
"Een halfje eti en wat sos"
"Dan denk je dat je helder ben en nuchter, tot je tegen een boom knalt"
"Wat een text"