Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Haha geweldig topic! Ik zeg altijd: - Ja ja - Ik ben egt megascheef - Ik ga goooeeed - Ik sta megestrak man al deze komen wel meerdere keren terug."
"Heb wel is gelezen dat het heel slecht is voor je hersenen om bij te nemen op een feest als je pil begint uit te werken. (ik doe dit wel vaker, en heb dan meer het speedy effect...) Maar hoe doen jullie dit dan op feesten die de hele nacht doorgaan? En hoe zit dat met festivals van meerdere dagen?"
"Laatste keer dat ik heb xtc heb genomen op reverze ging ik rond 4-5u (na 4 pillen ofzo) mee met mijn vriend en zijn vriendin naar de kluisjes, waar ik op de gang op zon blok ging zitten die hekken verbinden. Toen opeens zag ik op iedereen die voorbijkwam snorren echt maf! Ik hoor dat je ook andere dingen kan gaan zien door x en ik wil weten hoe je die hallucinaties kan opwekken ik vond het echt mega scheef en wil dit nog meemaken."
"Als ik xtc heb genomen voelt het alsof ik in de 'x wereld' zit, iedereen die ook xtc heeft genomen begrijpt me en ik hun ook. Nuchtere mensen daarintegen vinden me gewoon knettergek..."
"Hallo allemaal, ik ga binnekort naar een feest waar ik ong een 8 tal uren zal zitten. Ik heb nu nog 2 rode supermannen liggen van ong 200mg mdma. Op welke tijdstippen kan ik best welke hoeveelheden nemen? Alvast bedankt..."
"Ben al serieus slecht gegaan van vervuilde witte Louis Vitton pillen Duurde ong. 3 uur voor ie begon te werken en na een uur werd ik al ongeduldig dus heb ik gezopen en en halve superman bijgenomen en toen kreeg ik men klap. Kan me van die avond niets meer herrineren maar ik heb horen vertellen dat ik het wreed bont had gemaakt."
"Heuj ik heb nu al 7 keer xtc gebruikt en bijna elke keer ga ik erg lekker maar opeens lijkt het gevoel af te nemen en voel ik me depressief, en dan ga ik terug lekker uit het niets. Nu mijn vraag zijn er hulpmiddelen om uit een "down" te geraken?"
"I Love Shrooms, hoeveel µg stel je dan voor? Ik heb 100 µg zegels... Gewoon door midden knippen?"
"Hey mensen ik ben van plan één van deze weken mijn eerste trip te gaan doen, heb er echt zin in maar twijfel sterk over de dosis die ik onder m'n tong zou leggen. Als ik google wat de beste dosis is als eerste trip krijg ik verschillende meningen. Ik dacht iets van een 150 µg? Ik zal deze trip ook jammer genoeg alleen moeten doen omdat niemand van mijn vrienden geintresseerd is in psychedelica. Ik heb 0,0 tripervaring maar ben wel paar keer goed van de kaart geweest van xtc en wiet... Als setting had ik een rustige namiddag in het park voorzien met men oortjes waar ik dan in mijn trip kan opgaan met leuke muziek in mijn oren. Wat denken jullie nu over dit alles? Ik heb gehoord dat LSD overrated is en ik wil ZEKER niet te licht gaan trippen... MVG Ow misschien nog wat bijkomende info: 19 jaar, 1,80m, 82 kg"
"Hey mensen ik ga het kort houden, ik ben van plan in de nabije toekomst voor het eerst LSD te gebruiken. Dit door alle leuke verhalen die ik al heb gelezen en dat het je geest zou openen enz... Maar als ik dan begin te googelen vind ik altijd tegenstrijdige opinies. De ene zegt dat je het zeker eens gedaan moet hebben en het echt fantastisch is, wat ik wel wil geloven. Maar dan zijn er mensen die zeggen dat ze jaren na hun trip problemen hebben, mensen kennen die in hun trip vastzitten, enz... Dan begin ik toch terug te twijfelen... Ik kom er echt niet uit en maak mezelf paranoia met die negatieve opinies en weet niet wat ik wel moet geloven en wat niet... Help please"