Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mok melk."
"drugs...dat doe je toch niet,,, zo slecht voor je....dadelijk spring je nog van een brug af oid !!!"
"wierie ouwe"
"brandt, duvel, kanon, palm, allemaal wel lekker, haast elk bier uit flesje is wel lekker, als het maar geen tapvocht is, dat is nauwelijks bier te noemen"
"Lang geleden heb ik het ook eens met een vriend gemaakt. Die van ons moest een week of twee (het kunnen er ook 4 zijn) staan. Het was inderdaad bitter, maar de mythische absinthe werking bleef achterwegen. Wel een warme gloed, maar wat wil je, 't is en blijft alcohol. Mythbusters zouden eens absinthe moeten testen."
"DonnieDark0 zei: Ik heb hier een zak met kruiden liggen (Alsem) om Absinth te maken. De psychoactieve stoffen kunnen uit de plant worden getrokken met behulp van alcohol. Je kunt 25 gram van het kruid een week laten trekken in een halve liter sterke drank. Na het gezeefd te hebben is deze krachtige drank klaar voor gebruik. Probeer eerst een klein glaasje om het effect goed te kunnen doseren. Wees voorzichtig met dit middel! Klik om te vergroten... Nog steeds niet gedaan Klik om te vergroten... Alsem werkt niet, heb het al eens gemaakt, niet doen, zonde van je drank...."
"18 uur geleden ofzo?"
"Lekker koud glaasje melk vanuit de kille koelkast."
"jcutter123 zei: Marla Singer zei: jcutter123 zei: Morgen ga ik lekker aan de advocaat Klik om te vergroten... Gatver jcutter, dat drinken ze toch vaak alleen in het bejaardentehuis? Klik om te vergroten... Dat klopt. Gezien ik ook leef als een bejaarde, wil ik ook gaan genieten als een bejaarde. Klik om te vergroten... Wanneer onze generatie (of misschien een halve later) aan het bejaardenhuis toe is zijn de advokaatjes weer doodhip en ben je helemaal up to date, terwijl de oudjes zich verwennen met die superzoete breezertjes, die toch zo ouderwets zijn."
"Stoned als een garnaal"