Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOperatie amandelen.

Operatie amandelen.

8 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
AlliceDLid
01-01-2024, 00:00
Hallo mede dfers,

gisteren had ik een operatie aan mijn amandelen. Ze zijn volledig verwijderd. Ik heb geen medicaties opgekregen (ipv paracetamol). Nu is mijn vraag hoelang ik moet wachten totdat ik weer kan blowen. Het is niet zo dat ik het persé meteen wil doen want ik wil et graag geheel laten herstellen maar ik wil het gewoon vragen n zeker weten. Ik hoop dat iemand me kan helpen.
:stoned:
d
donaldduckLid
AlliceD zei:
Hallo mede dfers,

gisteren had ik een operatie aan mijn amandelen. Ze zijn volledig verwijderd. Ik heb geen medicaties opgekregen (ipv paracetamol). Nu is mijn vraag hoelang ik moet wachten totdat ik weer kan blowen. Het is niet zo dat ik het persé meteen wil doen want ik wil et graag geheel laten herstellen maar ik wil het gewoon vragen n zeker weten. Ik hoop dat iemand me kan helpen.
:stoned:
Klik om te vergroten...

Ik zou met een sigaret kijken wanneer het pijn doet als je rookt op het moment dat roken geen pijn doet kan je gewoon blowen:wink:
E
Exceptional InsightLid
donaldduck zei:
Ik zou met een sigaret kijken wanneer het pijn doet als je rookt op het moment dat roken geen pijn doet kan je gewoon blowen:wink:
Klik om te vergroten...
Ja. En dit is natuurlijk het meest kansloze advies dat je kunt krijgen.

De genezing varieert. Sommige mensen hebben na twee weken geen klachten meer. Bij
anderen duurt dit langer. Na zes weken moet de keel in ieder geval genezen zijn.
Klik om te vergroten...
(bron: vlietland-ziekenhuis.nl)

Ik zou in dit geval dus op zn minst 6 weken wachten.
O
Oom KlaasLid
Inderdaad, gewoon 6 weken wachten.
s
sjaak herremansLid
tja als je een operatie aan je strot hebt gehad lijkt roken me niet het beste geneesmiddel, tijd om in die bak Ben & Jerrys te duiken :wave:
A
AlliceDLid
Haha ja ik moet nou veel ijs eten. Ik heb het de dokter nog eens nagevraagd met gewone sigaretten en hij zei dat het na anderhalve- 2 weken dat het toch al goed hersteld moes zijn dus dan probeer ik dan eens voorzichtig.
O
Oom KlaasLid
Waarom heb je niet gevraagd wanneer je weer een stick kan roken dan,
zal vast nog wel verschil in tijd tussen zitten.
s
sjaak herremansLid
ja lijkt me idd beste om gewoon eerlijk aan je doc te vragen
P
PepTalkLid
En in de tussentijd aan de cake :)

verder gewoon vragen aan je dokter en anders 6 weekjes wachten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."