Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dank je.....het blijft je bezig houden......wat heb IK verkeerd gedaan. WAT had IK nog meer kunnen doen. Ben bang dat dat nooit meer over gaat en ik zal daar mee moeten leren leven. Alleen; HOE??"
"Als het echt zo erg is als jij aangeeft probeer haar dan ( eventueel gedwongen) op te laten nemen. Dat klinkt eenvoudig maar is het helaas niet in Nederland! Nadat mijn kind zelfs zijn dag en nacht ritme kwijt was, in zijn psychoses in doodsangst politie en brandweer diverse keren gebeld heeft en ikzelf nachtenlang alles geprobeerd heb, heb ik gesmeekt om ze beiden op te laten nemen. NEE dus, ik was alleen maar de moeder, ze moesten het ZELF doen. Daar waren ze niet eens meer toe in staat. Machteloos, bij iedereen waar ik hulp vroeg werd ik afgewezen; al deze mensen heb ik de overlijdenskaart gestuurd en iedereen belde voor "een gesprek"....toen wel. 1 ding waren ze het allemaal over eens, ook het CAD....ze hadden gedwongen opgenomen moeten worden!!!!!! Een psychiater die via de huisartsenpost ook een nacht is geweest gaf zelf aan dat hij op dat moment nog nooit van GHB had gehoord. Ik wil je niet ontmoedigen; misschien is inmiddels de zienswijze v an artsen en CAD gewijzigd!? Sterkte. Ali"
"Niemand, maar dan ook niemand wil ik iets afpakken...zo jij het stelt, maar ik weet ook wat het kan aanrichten bij verslaving, wat o zo makkelijk kan gebeuren. Mijn kind heeft hier tegen gevochten, maar verloren. Zijn lichaam was al TE veel kapot gemaakt door GHB. Afkicken met behulp van Benzo's mocht niet meer baten. Helaas!!!"
"SORRY, dat IK geen gebruiker ben en toch een berichtje geplaatst heb! Wist niet dat dit verboden was. Gezien het aantal "views" hebben toch heel veel mensen dit gelezen en misschien wat voorzichtiger geworden? Alleen dat al zou mij een goed gevoel geven! ......niet voor rede vatbaar?? Je moest eens weten!!"
"DODELIJK!!!! Vorige week is mijn zoon overleden aan de gevolgen van een GHB verslaving. Zijn vriendin ligt nog in kritieke toestand op de intensive care. Volgens de artsen is dit de meest sluipende gevaarlijke drug op dit moment omdat een verslaving heel geleidelijk gaat en het bijna onmogelijk is om er vanaf te komen. Wij zijn kapot en daarom deze waarschuwing; BLIJF VAN DE GHB AF!!!! Voor ons kind is het helaas te laat."
"BEGRIJP NOU DAT IK HET OVER EEN VERSLAVING HEB VAN 4 JAAR!!! Je hebt steeds meer nodig tot er geen weg terug is! IK moet morgen mijn kind laten cremeren en zijn vriendin heeft er geen besef van dat hij er niet meer is! En waardoor....iedereen die beweert dat GHB niet verslavend is moet eens met echte deskundigen gaan praten. Ik heb dat inmiddels gedaan, alleen.....te laat."
"Alcohol heeft mijn zoon NOOIT gedronken! Ze waren beide al een tijd bezig met de afbouw van hun verslaving via het C.A.D. Niet verslavend.....? Houdt toch op, ik heb zelf gezien hoe ongelooflijk moeilijk het was om te stoppen, zelfs onder begeleiding. Deze terugval is mijn kind dus fataal geworden. Waarom ik het op deze site zet???? Niet om de wereld te verbeteren maar ik hoop dat mensen zich gaan afvragen of dit het allemaal waard is!"
"Mijn zoon en zijn vriendin waren bezig met afkicken met behulp van de artsen van het CAD Utrecht. Ze werden letterlijk volgestopt met Benzodiazepines, zoals oxacepam en flurazepam ( en nog veel meer). Zoals je hebt kunnen lezen is dat bij mijn kind niet gelukt. Na zijn overlijden is zijn vriendin wekenlang opgenomen geweest op de gesloten afdeling van een kliniek. Ik weet niet wat de beste manier is, maar wees voorzichtig!"
"Op de een of andere manier moet ik gewoon, gevoelsmatig, meelezen op dit forum; soms met een goed gevoel, soms met een K...gevoel! Had ik maar eerder meer info gehad over GHB!! De eerste keer dat mijn zoon hiermee in aanraking kwam was in Miami tijdens de World Music Conference, inmiddels meer dan 10 jaar geleden. Destijds was het in Nederland nog vrij onbekend en op Internet werd aangegeven dat het heel onschuldig was. Inmiddels blijkt wel dat dit absoluut niet het geval is en dat de dosering en combinaties met andere middelen fataal kan zijn. Afgelopen week heb ik nog kontakt gehad met een moeder; haar zoon is ook overleden aan de gevolgen van een GHB verslaving....nog geen maand geleden. Ook zij is kapot en had geen idee wat GHB kon aanrichten....weer een gezin kapot, want neem van mij aan; als ouders heb je levenslang als zo iets gebeurd! Persoonlijk ben ik blij met de info die er NU wel is; hopenlijk is dit voldoende om iedereen te waarschuwen en niet nog meer kapot te maken."
"Morgen is het 2 jaar geleden dat mijn zoon overleed na een 4 jarige GHB verslaving (zie GHB dodelijk!). Een verspild leven en waarvoor!!?? Mij houdt het nog elke dag bezig!"