Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Neo-Shulginist zei: Gelijk stoppen! Ik snap je overweging van pijn, maar als je ketamine blijft nemen dan beschadigen je organen nog verder. Ketamine kan namelijk ontstekingsreacties in de buik en de blaas veroorzaken. Die ontstekingsreacties gaan vanzelf over. Maar in de blaas kunnen die onherstelbare schade veroorzaken. Daarom moet je meteen stoppen. Het voordeel is dat als je direct stopt dat je dan weer kunt herstellen. Maar als je het stoppen blijft uitstellen dan kan dat dus een ander verhaal worden.. Klik om te vergroten... Gelukkig heb ik nu geen last van mn blaas maar hoelang duren die krampen in mijn maag eigenlijk? Ik ben echt dom geweest en heb best veel gebruikt omdat het hielp tegen mijn auto immuun ziekte. Ik gebruik al jaren maar ik was 4 maanden clean tot 3 weken geleden. In die drie weken heb ik rond 1g per dag gebruikt. En vandaag heb ik ook nog wat naar binnen gewerkt dus sorry als ik onduidelijk overkom"
"Wat moet ik doen bij keta kramp? Langzaam afbouwen? Of helemaal stoppen? Ik heb krampen en neem steeds minder keta om tenminste geen pijn te voelen, maar geen idee of dit een goeie richting is"
"Voordat ik begin moet ik wel erbij zeggen dat ik wel problemen met keta heb gehad en dat ik er ooit wel mee wil stoppen. Maar ik heb al sinds Juni niks meer genomen en wou vorige week weer wat gaan halen. Ik begon echt direct te kotsen na de 1e punt. En nu heb ik dat ook. Ligt het aan de keta of aan mij?"
"Ik heb met carnaval voor het eerst echt coke gebruikt. ( heb 1x sleutelpuntje genomen vorige jaar maar daar was ik te ver weg). Ik heb dus 1g gehaald en ik heb er 2 dagen lang gebruik van kunnen maken en alles was prima ik merk wel dat ik juist wat rustiger word van coke. Daarna heb ik halve g gehaald van dezelfde dealer en toen ik mn eerste puntje nam voelde ik het gewoon branden in mijn neus. Dit heb ik vorige keer niet gehad dus had de dealer gevraagd of het gemixed is. Hij zei tegen mij dat het brand omdst het heel puur is maar geloof er niks van. Ik kan niet slapen, ik heb buikpijn (niks rampzalig maar oncomfortabel), mijn keel brand nogsteeds na 3/4 uur. Ik drink water maar dat fixt het niet. Nja mijn vraag is, is het mogelijk dat ik nu speed en coke heb gehad? PS ik heb zelf nooit speed gebruikt en ik ben vrij nieuw met coke. Dus helaas kan ik niet gewoon weten of dit normaal is ofniet"