#1
Gelijk stoppen!Wat moet ik doen bij keta kramp? Langzaam afbouwen? Of helemaal stoppen? Ik heb krampen en neem steeds minder keta om tenminste geen pijn te voelen, maar geen idee of dit een goeie richting is
Ik snap je overweging van pijn, maar als je ketamine blijft nemen dan beschadigen je organen nog verder. Ketamine kan namelijk ontstekingsreacties in de buik en de blaas veroorzaken. Die ontstekingsreacties gaan vanzelf over. Maar in de blaas kunnen die onherstelbare schade veroorzaken. Daarom moet je meteen stoppen. Het voordeel is dat als je direct stopt dat je dan weer kunt herstellen. Maar als je het stoppen blijft uitstellen dan kan dat dus een ander verhaal worden..