Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Phenethylamines zijn bijna onbeperkt houdbaar, mits donker en op stabiele temperatuur."
"J0rrit zei: Even snel vraagje: Zaterdag is Nope is Dope, duurt van 22:00 tot 08:00, wil dan graag wat 2cb nemen, maar heb niet veel ervaring met dit goedje. Geeft de 2cb genoeg energie om zolang door te kunnen gaan? Eventueel neem ik het pas rond 12 uur ofzo maar dat zie ik wel dan. En ik maak dosissen van 20 mg, omdat het een redelijk druk feest is natuurlijk, wel ok tog? Gr, Klik om te vergroten... Het stimuleert niet heel erg, maar wel genoeg naar mijn ervaring om de hele nacht wakker te blijven of in ieder geval zolang de 2c-b werkt . Dosissen van 20mg zijn perfect voor op een feest. Omdat je nog niet zo veel ervaring hebt zou ik het op 20 houden. Zelf neem ik meestal 25 en na 4 uur nog 20mg bij."
"Kxtel zei: Agonist zei: Ik wil namelijk geen mdma en coke enzo gebruiken, omdat ik vind dat dat een te grote aanslag op me lichaam is, ik wil eig alleen nog maar dingen gebruiken die dat dus niet doen, maar puur op je geest! Klik om te vergroten... dan bij je bij 2-cb aan het verkeerde adres, het is een research chemical, er is niet veel over bekend wat de schadelijke effecten zijn op lange termijn. Mischien zijn deze zelfs wel erger als coke of mdma Klik om te vergroten... Nou ga daar maar niet van uit. 2C-B is vergelijkbaar met mescaline en andere tripmiddelen waarvan bekend is dat ze niet schadelijk zijn, dus er is met vrij grote zekerheid te stellen dat je veilig zit met 2c-b... En je zit zeker weten veiliger dan met coke of mdma, gek!"
"Talec zei: hey allen, heb hier 3 caps van ong 35 mg 2cb liggen klaar voor gebruik dit weekend eens proberen zie, al zoveel goeds over gehoord en gelezen nu maar eens proberen verslagje volgt wel grtz Klik om te vergroten... Eerste keer begrijp ik? Dan kan 35 mg best (te)veel zijn!! Zou als ik jou was zo'n cap verdelen over 2 porties (=17,5mg, zeer nette dosis)."
"J0rrit zei: Inderdaad 15 mg + snuiven moet echt wel een hevige trip opleveren hoor! Zon DMT joint lijkt me best ideaal op feestjes, vooral outdoor feestjes ofzo als je lekker aan het spacen bent van de mdma, een lekker dmt jointje erbij, ipv via een pijp en een breakthorugh krijgen wat je daar natuurlijk niet wilt. Weet iemand hier iets hoe de combi mdma + 2cb is? Op een feestje ofzo lijkt me dat best ideaal, gewoon als je de mdma hebt gehad ondertussen ergens een lijntje 2cb leggen! Ervaringen? Of de combinatie 2cb en GHB? Hoe is die, ervaringen graag! ? Klik om te vergroten... 2c-b in combinatie met GHB is echt geweldig! Dikke aanrader wat mij betreft. Vult elkaar super goed aan. Als je MDMA met 2c-b gaat combineren moet je het niet tegelijk doen. Je kan dan het beste eerst MDMA nemen en 3 uur later 2c-b óf andersom. Dit is wat ik van horen en zeggen heb, maar is ook wat ik gelezen heb in Pihkal, Dr Shulgin's boek."
"J0rrit zei: Is het iets voor op een feestje bijv? Dus eerst de ghb en dan ondertussen wat 2cb nemen voor een goeie trip? Miss zodat de trip sowieso positief gestuurd wordt door de GHB? Trippen op[ een feest vind ik normaal niet zo relaxt want is echt te druk, te veel indrukken etc. Hoe zit dat met de combo? Klik om te vergroten... Ja de combinatie is zeer geschikt voor een feestje. Maakt ook eigenlijk niet zo veel uit in welke volgorde je de substanties neemt. Mocht je het hele trippen op een feestje niet zo zien zitten kan je natuurlijk ook gewoon een lagere dosis 2c-b nemen waardoor het geheel een stuk makkelijker te verdragen is. En desnoods 2c-b bijnemen als blijkt dat het je wel bevalt"
"Wat raar dat Moby nog niet genoemd is hier. Vooral z'n laatste albums als Play, 18 en Hotel vind ik erg goed aansluiten bij een goede LSD trip. Aanrader wat mij betreft!"
"Persoonlijk zou ik het op 15 mg houden. Daarmee kom je effectief al op een dosering van 30mg uit als je het oraal zou nemen. En dat is over het algemeen een vrij sterke dosering."
"lysergine25 zei: de test uitslag was toen 64 mics ofzo ... Houdbaarheid in de vriezer is onbeperkt lang. Klik om te vergroten... Hee Stonie, dat kan wel zijn... Maar LSD kan juist slecht tegen temperatuurschommelingen. Dus het lijkt me extra slecht voor je liquid als je het steeds uit de vriezer haalt, moet ontdooien, dosis nemen, en daarna weer invriezen. Kan je het niet beter op stabiele kamertemp bewaren dan?"
"123spacer zei: aah oke, bedankt voor je antwoorden Klik om te vergroten... Typisch genoeg heeft een tryptamine en een phenethylamine wel enige kruistolerantie, maar niet zoveel als tryptamines of PEA's onderling. Ik denk dat je best 2c-b kan nemen, zonder dat de 2c-b helemaal niet meer werkt. Het effect zal misschien iets minder zijn, maar misschien ook niet eens merkbaar minder. Daarbij: Ik heb laatste maand meerdere malen achter elkaar getript op 2c-b waar vaak nog geen 24 uur tussen zat. Had dezelfde dosering, en die had dezelfde uitwerking als de dag ervoor"