Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: jou favoriete trip nummer. Age of Love - The Age of Love no shit"
"Tichor zei: Heeft iemand enig idee wat er met mij gebeurde op een gegeven moment? Klik om te vergroten... Mja gewoon veel te veel MDMA binnen in een korte periode."
"Succes man, duim mee met je!"
"wappieee zei: welke pille zijn aan te raden? dat ik er nog maar 1 nodig heb en geen 2 Je aantal mg in je pil telt. In principe moet je dat te weten komen door je pillen te laten testen als je het geluk hebt om in Nederland te wonen. Je moet proberen de dosis zo laag mogelijkheid te houden. Voor jouw gewicht zou 160mg het max zijn als je uitgaat van de verhouding 1-2x je lichaamsgewicht. Wij kunnen moeilijk zeggen welke pillen je moet nemen op basis van een symbooltje of kleurtje en is het nou echt zo slecht 1 x per maand een pilletje? Ik ga het niet over slecht hebben, maar je neemt XTC toch om dat unieke happy love feeling, om te kunnen connecten met iedereen rond je? Om één te zijn met de muziek en de mensen. Als je elke maand 1x gaat nemen dan verlies je dat simpelweg. Probeer er meer tijd tussen te laten, ook je serotinesysteem zal je er dankbaar om zijn. Laat het eens volledig herstellen... je hersenen moeten nog lang mee hé! ik drink overgens wel bier er bij ongeveer 10biertjes en ook cola of zo tusse door. Persoonlijke mening: Ik zuip graag enkele pinten voor ik neem. Maar probeer na het gebruiken alcohol te beperken en vooral water te drinken. Zowel alcohol én zeker cola zorgen ervoor dat je pil vermindert qua werking. Enne véééél alcohol + = geweldige kater grrr wappiieeeee Klik om te vergroten... Ik zou je ook nog even aanraden om alle topics te lezen over XTC die bovenaan staan. Dat zal al veel van je (bijkomende) vragen nog uitgebreider oplossen. En misschien ook beter leren gebruiken"
"theholyganja zei: Wil er mij eens iemand uitleggen waarom iedereen bijna XTC pakt hier ik lees niets anders in de tripreports. Wat zet jullie aan? Klik om te vergroten... Je wil dat eerste keer gevoel of speciale gelegendheid gewoonweg graag delen. Ik hou ervan om andermans trip reports te lezen en gewoon via de woorden alles zelf te beleven. Al wat inspiratie ook opgedaan voor bepaalde settings Ik heb vb. eerst coke geprobeerd maar dat was niet echt op een speciale plaats, gewoon in het uitgaan. Effect is korter, veel te strakke drug. Geef mij maar E"
"Niet te snél beginnen met kauwgom helpt bij mij en niet téveel mdma naar binnen spelen..."
"Probeer me zelf aan de 1-2mg per kg regel te houden. Maw op voorhand hoeveelheid beslissen"
"YoureTripping zei: Maar nu is het probleem, ik heb dit gisteravond gedaan, maar heb 3 vrij grote blaren op mijn tong en wangen, verder kan ik niet meer eten doorslikken of kauwen of wat dan ook. Al het vel aan de zijkanten van mijn tong en binnekant van mijn mond is zo goed als weg. Ik vraag mij af, Wat kan ik nu nog aan die blaren doen, en wat kan de mogelijke oorzaak zijn van dit alles in mijn mond? B.v.d. Klik om te vergroten... Volgens mij heb je (onbewust? tijdens de trip of in je slaap?) op de binnenkant van je mond en tong zitten bijten, das nu eenmaal één van de mindere bijwerkingen van (te)veel mdma dat je kaken op en neer en heen en weer gaan. Weinig te maken met het kauwen op je eerste kwartje. Correct me if i am wrong. Tips ter preventie: sommigen zweren bij kauwgom, andere bij lollies of tictacs. Ikzelf probeer kauwgom zo lang mogelijk uit te stellen omdat je dan gans de nacht bezig bent te kauwen. Sommige nemen magnesiumpillen voor en na de trip. Geen idee of dit werkt, ik probeer het deze zomer eens Nu is er weinig aan te doen vrees ik, de wondjes gaan moeten genezen. Misschien eens polsen in de apotheek of er middeltjes bestaan om sneller te doen genezen? Sterkte ermee! ps: Waarom wou je dat kwartje kapotbijten en kauwen??"
"Tja, heel de zomer gaan er zalige festivals zijn. Ik ga ook naar min of meer dezelfde festivals en van mij is het nu geleden van eind mei. Ik wacht tot begin augustus voor het beste effect. Op de andere feestjes neem ik niets maar ga me zeker ook amuseren en een stuk gezonder voor je hersentjes Nu, tis jouw lichaam maar er is een reden waarom men aanraadt om er een flinke periode tussen te laten. Het superhappy/love gevoel en uiteraard ook schade aan je serotinesysteem. hf!"
"QTarantino zei: Ik pak er maximaal 1 + misschien nog 1 Ã 2 likjes M. Ik begin standaard met een halve, om vervolgens pas na een aantal uur de andere helft te nemen. Groet, QTarantino Klik om te vergroten... Doet het op exact dezelfde manier. Geeft voor mij ook het beste effect. Probeer ook wel deftige tussenpauzes te laten tussen mijn gebruik en ben volgens mij ook redelijk gevoelig aan mdma wat uiteraard enkel een pluspunt is"