#1
we hebben ze, het zijn white 8 balls. Niemand die ik ken heeft er al van gehoord..., wel groene en daarvan moet je er 2 nemen, dus ik ben een beetje ongerust, morgen is het al zover, kent iemand die witte 8?
Highlife18 zei:Ok bedankt! ik ben niet echt groot en ook mager dus best halfje zeker![]()
Highlife18 zei:Het zou één van deze worden: Witte kroon, Groene Lacoste of Groene Eightball
Bedankt voor de info kevin, zal die site een checken
Thaaanks!
Highlife18 zei:we hebben ze, het zijn white 8 balls. Niemand die ik ken heeft er al van gehoord..., wel groene en daarvan moet je er 2 nemen, dus ik ben een beetje ongerust, morgen is het al zover, kent iemand die witte 8?
Highlife18 zei:we hebben ze, het zijn white 8 balls. Niemand die ik ken heeft er al van gehoord..., wel groene en daarvan moet je er 2 nemen, dus ik ben een beetje ongerust, morgen is het al zover, kent iemand die witte 8?
Highlife18 zei:zal hier kort zeggen hoe het was,
Ik was al weg van de wereld door teveel te smoorn, nam halfje, 30min later nog een halfje, heb niks gevoeld ik bleef gewoon zwaar stoned, ben dan voor 20euro bier beginnen drinken en dan pas was ik weg van de wereld. Heel veel spijt dat ik hem niet in 1 keer nam..
KevinRdam zei:Highlife18 zei:zal hier kort zeggen hoe het was,
Ik was al weg van de wereld door teveel te smoorn, nam halfje, 30min later nog een halfje, heb niks gevoeld ik bleef gewoon zwaar stoned, ben dan voor 20euro bier beginnen drinken en dan pas was ik weg van de wereld. Heel veel spijt dat ik hem niet in 1 keer nam..
Uhm, denk dat je geluk hebt gehad dat je niet bij de EHBO bent beland door de eerste keer X met alcohol te combineren... Ik neem altijd een halfje, een uur later nog een halfje, en dan begint de magie, het had echt goed gekomen zonder de bier![]()
Highlife18 zei:zal hier kort zeggen hoe het was,
Ik was al weg van de wereld door teveel te smoorn, nam halfje, 30min later nog een halfje, heb niks gevoeld ik bleef gewoon zwaar stoned, ben dan voor 20euro bier beginnen drinken en dan pas was ik weg van de wereld. Heel veel spijt dat ik hem niet in 1 keer nam..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."