Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC Pil

XTC Pil

17 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
H
Highlife18Lid
01-01-2024, 00:00
#1
we hebben ze, het zijn white 8 balls. Niemand die ik ken heeft er al van gehoord..., wel groene en daarvan moet je er 2 nemen, dus ik ben een beetje ongerust, morgen is het al zover, kent iemand die witte 8?
H
Highlife18Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Joo,

Maandag ga ik mijn eerste pil nemen op een dubstep feestje,
nu vroeg ik me af als het best is om eerst een halfje te nemen en als je het begint te voelen de andere helft? Waarom is dat zo? Ik wil echt zwaar gaan :tongueout: Volgens mij ga je het meer voelen als je hem in 1 keer binnenspeelt?
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lees het goeie subforum maar even door, daar staat alles wel beschreven.
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou niet als je het net begint te voelen al een halfje erbij pakken. Je zit dan namelijk nog lang niet op je piek, dus je weet nog niet hoe hard je zal gaan, dus dan is het best onverstandig al bij te pakken. Ik pak zelf altijd pas bij als de piek van m'n eerste wat af begint te nemen.
Je zal inderdaad meer voelen als je de pil gelijk in één keer neemt, maar dan kun je ook te hard gaan en dat is naar mijn idee nogal zonde want dan komen de effecten meestal niet goed tot z'n recht. Het is ook afhankelijk van hoe sterk de pil is en hoe veel je weegt. Als de pil niet zo heel sterk is en jij bent vrij zwaar dan zou het nog kunnen, anders zou ik het niet gelijk doen, zeker omdat het je eerste keer is.
K
KevinRdamLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kijk niet naar of het een halve, of een hele pil is, probeer te achterhalen hoeveel mg MDMA er in zit. De ene pil kan als hele pil zo sterk zijn als dat de andere pil als halfje is. En geloof me, dat maakt alles uit tussen een goede space en een space met vervelende momenten.
H
Highlife18Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ok bedankt! ik ben niet echt groot en ook mager dus best halfje zeker :)
K
KevinRdamLid
01-01-2024, 00:00
#7
Highlife18 zei:
Ok bedankt! ik ben niet echt groot en ook mager dus best halfje zeker :)
Klik om te vergroten...

Dat is het punt.. Ik heb bijvoorbeeld nu pillen met 200mg mdma. Als je daar 2 keer een halfje van neemt, dan ben je goed van het padje af. Met die hoeveelheden moet je zelfs in kwartjes gaan denken.

Kijk anders op www.pillreports.com of je je pil er tussen ziet staan, misschien kan die site je een indicatie geven wat je in handen hebt.

Moet wel eerlijk zeggen dat ik nu de wijsneus uithang, maar zelf ook gewoon bij de eerste keer maar naar binnen heb gegooid wat me voorgeschoteld werd :wink: Als je met halfjes gaat werken, zorg dan in elk geval dat er minstens een uur tussen de 2 halfjes zit. Maar goed, laten testen etc etc is natuurlijk het beste.

Heel veel plezier en vooral: geniet ervan :hearteyes:
H
Highlife18Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Het zou één van deze worden: Witte kroon, Groene Lacoste of Groene Eightball :tongueout:
Bedankt voor de info kevin, zal die site een checken :wink:
Thaaanks!
K
KevinRdamLid
01-01-2024, 00:00
#9
Highlife18 zei:
Het zou één van deze worden: Witte kroon, Groene Lacoste of Groene Eightball :tongueout:
Bedankt voor de info kevin, zal die site een checken :wink:
Thaaanks!
Klik om te vergroten...

De lacoste ziet er erg smakelijk uit.. Zou met 2 keer de helft goed moeten werken.

Laat even weten hoe het was, vind ik leuk :wink:
H
Highlife18Lid
01-01-2024, 00:00
#10
zal ik zeker doen :)
m
mrflameLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb wel een paar keer een hele in 1 keer genomen (ca. 150 mg). Bij mij duurde het super lang voordat ik iets voelde en het klapt daarna in 1 keer in. Je gaat sneller hallucineren en gelijk iets te hard. Het was wel leuk, maar ik raad aan het op te bouwen. Ik reken zelf per 50 mg MDMA per keer, dan ben ik na 3 of 4 porties wel klaar over de hele avond.
H
Highlife18Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Highlife18 zei:
we hebben ze, het zijn white 8 balls. Niemand die ik ken heeft er al van gehoord..., wel groene en daarvan moet je er 2 nemen, dus ik ben een beetje ongerust, morgen is het al zover, kent iemand die witte 8?
Klik om te vergroten...


Ow foutje ik bedoelde Witte armani*
K
KevinRdamLid
01-01-2024, 00:00
#13
Highlife18 zei:
we hebben ze, het zijn white 8 balls. Niemand die ik ken heeft er al van gehoord..., wel groene en daarvan moet je er 2 nemen, dus ik ben een beetje ongerust, morgen is het al zover, kent iemand die witte 8?
Klik om te vergroten...

als het je geen goed gevoel geeft, niet doen.

Doe je het toch, doseer dan per kwart.... Veiligheid voor alles!
H
Highlife18Lid
01-01-2024, 00:00
#14
zal hier kort zeggen hoe het was,
Ik was al weg van de wereld door teveel te smoorn, nam halfje, 30min later nog een halfje, heb niks gevoeld ik bleef gewoon zwaar stoned, ben dan voor 20euro bier beginnen drinken en dan pas was ik weg van de wereld. Heel veel spijt dat ik hem niet in 1 keer nam..
K
KevinRdamLid
01-01-2024, 00:00
#15
Highlife18 zei:
zal hier kort zeggen hoe het was,
Ik was al weg van de wereld door teveel te smoorn, nam halfje, 30min later nog een halfje, heb niks gevoeld ik bleef gewoon zwaar stoned, ben dan voor 20euro bier beginnen drinken en dan pas was ik weg van de wereld. Heel veel spijt dat ik hem niet in 1 keer nam..
Klik om te vergroten...

Uhm, denk dat je geluk hebt gehad dat je niet bij de EHBO bent beland door de eerste keer X met alcohol te combineren... Ik neem altijd een halfje, een uur later nog een halfje, en dan begint de magie, het had echt goed gekomen zonder de bier :(
g
gregory94Lid
01-01-2024, 00:00
#16
KevinRdam zei:
Highlife18 zei:
zal hier kort zeggen hoe het was,
Ik was al weg van de wereld door teveel te smoorn, nam halfje, 30min later nog een halfje, heb niks gevoeld ik bleef gewoon zwaar stoned, ben dan voor 20euro bier beginnen drinken en dan pas was ik weg van de wereld. Heel veel spijt dat ik hem niet in 1 keer nam..
Klik om te vergroten...

Uhm, denk dat je geluk hebt gehad dat je niet bij de EHBO bent beland door de eerste keer X met alcohol te combineren... Ik neem altijd een halfje, een uur later nog een halfje, en dan begint de magie, het had echt goed gekomen zonder de bier :(
Klik om te vergroten...

dit.

alcohol dehydrateerd , MDMA dehydrateerd..... Niet slim.
A
AgeOfLoveLid
01-01-2024, 00:00
#17
Highlife18 zei:
zal hier kort zeggen hoe het was,
Ik was al weg van de wereld door teveel te smoorn, nam halfje, 30min later nog een halfje, heb niks gevoeld ik bleef gewoon zwaar stoned, ben dan voor 20euro bier beginnen drinken en dan pas was ik weg van de wereld. Heel veel spijt dat ik hem niet in 1 keer nam..
Klik om te vergroten...

Ugh. Vind het echt jammer voor jou dat je op die manier de magie van de eerste keer gewoon verkloot. Waarom op voorhand al zwaar gaan smoren en daarna nog eens lading alcohol erop?? Je wil toch het XTC gevoel hebben? Echt benieuwd naar je antwoord.
H
Highlife18Lid
01-01-2024, 00:00
#18
zo deed iedereen het die mee was, volgende keer neem ik pil in 1 keer en geen drank of wiet, heb het idd verkloot

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."