Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3CMC - Eerste keer gebruiken

3CMC - Eerste keer gebruiken

2 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
AddreraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi allemaal. Ik ben net terug van een stage in Barcelona die 6 maanden heeft geduurd. Net toen ik vertrok, werd 3mmc illegaal gemaakt en dat was de drug die ik het samen met ketamine als enige gebruikte. Toen ik terug kwam was ik op zoek naar een goed alternatief, en ik kwam bij 3cmc aan. Ik weet dat 3cmc minder goed is, maar ik wilde het toch proberen en ook een trip report schrijven omdat ik dat nog nooit eerder heb gedaan. Dit trip report is live, ik zal dus steeds meer toevoegen. Ondertussen mogen er vragen gesteld worden.

Wie ben ik?
21 jaar, man, 70kg

De setting
Thuis, in m'n kamer

Hoeveelheid
Ik heb 4gram besteld, ik weeg niet hoeveel ik per lijn gebruik maar elk lijntje dat ik doe is zo groot als m'n pink.

Start
Ik werd vandaag wakker met het bericht dat de 3cmc aangekomen is. Rond een uur of 14:00 ga ik naar de Bruna en haal ik het pakketje op. Daarna heb ik een korte lunch. ik kijk even hoe het eruit ziet en het is gewoon wit. Na 6 maanden tijd was ik erg excited om weer drugs te doen, in Barcelona kon ik moeilijk wat goedkoops vinden dus daar gebruikte ik zo goed als niet. Ik had tegen mezelf gezegd dat ik in de avond zou beginnen maar ik kon niet meer wachten. Rond 1500 neem ik mijn eerste lijn, en het voelde precies aan als 3mmc. Het prikelde een beetje, maar ik hou daar eigenlijk wel van.

Ik ben ongeduldig en gauw na de eerste doe ik er nog een, daarna wacht ik even en doe ik een dikkere. Na 10 minuten voelde ik al wat. Ik voelde me warm worden, ik voelde euforie en eigenlijk precies hetzelfde als 3mmc voor mij. Ik besloot om even gauw wat schoolwerk te doen, ondanks dat ik nu vakantie heb. Daarna raakte ik wat opgewonden en ben ik een paar uur gaan rukken, hierdoor begon ik keihard te zweten maar ik vind dat eigenlijk wel wat hebben.

Ik voel me ondertussen erg goed, dit gevoel heb ik maanden niet gehad en het voelt geweldig. Ik neem om de 10 - 15 minuten een lijn, soms dan ga ik met mn vinger in het zakje en snuif ik het daarna direct van mn vinger op. M'n ouders zijn thuis dus ik pas ook een beetje op.

Tijdens de high

Het is nu 1800 geweest, ik gebruik wat minder omdat ik er niet echt naar smak ofzo. Bij 3mmc had ik wel steeds de drang meer te gebruiken maar misschien dat dit komt omdat ik geen tolerantie voor dit heb. Ik zit een beetje Overwatch te spelen wat ik eigenlijk altijd deed als ik 3mmc op had, om de een of andere reden ben ik altijd extreem goed met wat drugs op dus hier geniet ik van.

Live: Ik ga zo denk ik even douchen. Ik heb vakantie dus ik kan iig lekker lang door gaan. Ik zal deze post in de loop van de avond updaten! :)
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
En toen?
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#3
FredKroket zei:
En toen?
Klik om te vergroten...
En toen bleek zijn (hoewel hij ziet er niet uit als een man) pink toch te groot te zijn..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."