Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hmm, 't is niet echt blijven hangen in een trip ofzo, maar sinds mijn laatste keer lsd, die niet al te fijn was, heb ik regelmatig, vooral als ik weer tripmiddelen heb gebruikt of gewoon een jointje gerookt, maar ook als ik gewoon helder ben, het lsd-gevoel weer terugkomt (geen woorden mogen zeggen en ongelooflijke paniek, het idee dat ik boven mijn lichaam zweef) tsja. lsd.. vreemde shizzle."
"oooh geweldig..! you've found heaven on earth!"
"klinkt als een mooie trip, en tekenen is altijd zo fijn! k ga morgen weer paddo's eten, bij een natuurgebied hier in de buurt, zoveel zin in"
"Cat Empire - Rhyme and Reason"
"1. Shrooms 2. LSD 3. Wiet"
"ook al ben ik met andere mensen, k trip eigenlijk altijd alleen, woorden klinken altijd zo onzinnig.. :P en als je alleen bent, kun je je beter op je trip concentreren, en heel veel nadenken over vanalles en nog wat en da's altijd zo relaxt"
"wow.. beter dat je er nog zo goed uit bent gekomen op 't laatst! denk niet dat t iets is wat ik ga proberen"