Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jari8500 zei: Echt goed. Kan mโn gedachten prima verzetten. Slapen is wel kut maar gaat steeds beter. Probeer me zelf continue bezig te houden Klik om te vergroten... Heel erg knap en hou vol! En ik sluit me ook aan bij de rest...... niemand wordt beter van nieuws kijken, zeker met het C woord is een hele hoop angstzaaien en als je daar gevoelig voor bent kun je beter feel good movies kijken en zoals gezegd info over hoe het in je hoofd werkt opzoeken, kennis is de key ๐ช๐ป Als jij beter snapt wat je brein doet om jou over te halen ben je veel beter in staat dat te overwinnen. Doe andere dingen in de plaats en ga sporten!! De natuurlijke stofjes die je dan aanmaakt zorgen voor een fijn gevoel en je wordt er nog fit van ook! Succes kanjer!!๐๐"
"Jari8500 zei: Gaat top, kan er nogsteeds vanaf blijven!! Voel me elke dag wat beter en dat motiveert me enorm Klik om te vergroten... En we zijn weer 2 weken verder....... gaat het nog steeds goed met je? Of heb je weer een buddyboost nodig van dit forum? Want dan zijn we er voor je hoor!๐๐ช๐ป"
"Jari8500 zei: Heb het vorig weekend een keer gebruik op vrijdag avond, spijt maar mezelf herpakt... sindsdien weer nuchter en voel me nogsteeds goed! Klik om te vergroten... nou, superknap, applaus voor jou!!!๐๐ป๐๐ป๐๐ป"
"@NiandraLades Wat een prachtig geschreven report zeg!! En wat weet je alles nog super gedetailleerd, ik heb het in 1 ruk gelezen, heel open en echt en ik voelde alle liefde eraf spattenโฃ๏ธ"
"WOW wat is dit geweldig geschreven en wat een intense en prachtige ervaring โจje neemt mijn in ieder geval helemaal mee. NiandraLades zei: Ik ben 30 jaar en nu pas begin ik mezelf een beetje te leren kennen. Klik om te vergroten... En dit, lieverd wees blij dat je pร s 30 bent en jezelf nu al leert kennen...... sommige mensen kunnen het nooit aan om met zoโn open en nieuwsgierige blik naar zichzelf te kijken. Dat jij dit allemaal op deze manier kan, mag en durft te ervaren is geweldig en een inspiratie voor velen denk ik. Dankjewel voor het delen van je ervaring ๐๐ป"
"@Mindless me too en ben pad rond mijn 50e in aanraking gekomen met deze kant van het leven๐ #dankbaar ervoor"
"Leuk report, spannend wat je gaat meemaken zo de eerste keer. Wel vervelend van je partner, als je eenmaal in zoโn gevoel zit is het tippend soms lastig dat te laten gaan, goed dat je zoveel afleiding hebt gegeven. Als je nog eens psychedelisch gaat kan ik je qua muziek ook psytrance aanraden, ik luister ook graag allerlei en ben ook fan van deephouse, maar wij merken dat psytrance ook een supergoede energie geeft aan je trip, voor mij is het de perfecte combi. Succes!๐"
"Wat ontzettend leuk dat je als tripsitter een trip beschrijft. En ik vind je gedicht echt prachtig, wat mooi dat die woorden zo uit je ontstaan en ik snap en voel de strekking helemaal. Supertof!"
"Naar mijn persoonlijke ervaring geeft wiet meer onrust en nare gevoelens waar ik snel in blijf hangen dan truffels of lsd en dat je hersenen vlak na andere psychedelica maar weinig nodig hebben om weer te gaan spacen. Leuk dat je eerste x truffels leuk was, persoonlijk vind ik truffels heel warm en liefdevol en aards aanvoelen en wiet wordt ik snel een beetje paranoรฏde en kritisch naar mezelf van Succes met je verdere ontdekkingen x"
"@Mindless ook ik sluit me aan, dankjewel voor de filmpjes van Rupert, wat kan hij enorm duidelijk zulke diepe spirituele filosofische dingen helder maken. En dan vooral de manier waarop! Hij neemt jouw โmindโ mee op het pad dat hij voor je schetst en als vanzelf loop je mee en begrijpt deze diepe dingen. Ik moet zeggen mindless, voor mij ben je โmindmoreโ ๐๐๐๐๐ป Dankjewel!"