Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste x truffels ervaring

Eerste x truffels ervaring

3 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
W
WerelelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey
Gisteren heb ik voor het eerst truffels gegeten.
Half bakje mexicana.

Ik heb de truffels met chocolade op een lege maag gegeten.
Na 5 min werd ik heel misselijk en heb ik 2x moeten kotsen. Mijn maatje was de trip sitter en gaf me een dextro. Snel daarna voelde ik me heeel goed en de trip begon heel langzaam na wat praten en naar bomen kijken(we waren in het bos).

Ik wilde even mijn benen strekken dus gingen we lopen .Ik zag de kleuren veel intenser en ik werd lekker lacherig.
Toen we weer terug kwamen op de plek ging ik pissen en toen ik weer ging zitten ging ik hard ik staarde wat naar boven en vond de bomen zo mooi dat het net leek of er lichtjes in hingen. Mijn maatje begon te lachen en ik lachte mee. Ook zag ik dat een trosje oranje besjes in de boom hingen (geen idee of dit eigelijk ook zo was&#129315
;)
en staarde daar naar

Toen de truffels na 3 uur waren uitgewerkt gingen we maar wat eten bij een mc donalds ik voelde toen ik binnen kwam alsof iedereen mij aankeek dus gingen we bestellem en op een rustige plek boven zitten. Kwam daar tot rust toen ik nog even naar de WC ging.
Daarna was ik weer mezelf.

S avonds toen ik wilde slapen na nog een half jointje gerookt te hebben ging het een beetje fout.

Ik kreeg paniek dat ik d8 dat dit niet echt was en dat ik in het ziekenhuis lag dat ik bad ben gegaan. Ik probeerde me gerust te stellen dus ging even naar beneden. Toen ik in bed lag heb ik mezelf verder gerust gesteld dat ik vanmiddag even getript heb en nu weer in de werkelijkheid zit en toen werd ik langzaam rustiger en kon eindelijk slapen.

Kan iemand mij vertellen waarom ik terwijl ik allang nuchter van de truffels was toch getriggerd was dat ik even bang was?

Vertel jullie ervaring met truffels vind ik leuk 😊
W
WerelelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja daar dacht ik ookal aan de wiet volgende keer maar niet doen. Was 2x heel weinig gekotst. Weet niet of ik misschien alleen de chocolade uit gekotst had ofzo. Maat ik was goed wazig en de trip was echt leuk. Heb tijdens mijn trip een tekening gemaakt op een

IMG-20200828-WA0000.jpeg
Bonnetje omdat ik daar zin in had
Na de trip eem foto van gemaakt kan ik hem bewaren zo grappig 🤣
A
AagjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Naar mijn persoonlijke ervaring geeft wiet meer onrust en nare gevoelens waar ik snel in blijf hangen dan truffels of lsd en dat je hersenen vlak na andere psychedelica maar weinig nodig hebben om weer te gaan spacen. Leuk dat je eerste x truffels leuk was, persoonlijk vind ik truffels heel warm en liefdevol en aards aanvoelen en wiet wordt ik snel een beetje paranoïde en kritisch naar mezelf van
Succes met je verdere ontdekkingen x
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kan door de wiet komen. Ook vind ik het vreemd dat je 2 x gekotst hebt binnen 5 min na het opeten en alsnog getript hebt. Je zou zeggen dat je dan alles weer eruit gegooid hebt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."