Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Over een aantal weken ga ik met vrienden een weekend naar de ardennen waar we in een groot huis verblijven. We gaan dat weekend vooral in dat huis verblijven en gaan we vooral zuipen en chillen. Nu weet ik dat er en her en der wat gebruikt gaat worden (vooral uppers als sos en xtc), maar mij leek het een moment om wat ket te gaan proberen. Mijn eerste (en tot nu toe enige keer) was na een avond goed zuipen op een rustige after waar ik een klein lijntje genomen had. Dit was erg goed bevallen maar mijn vraag is nu of het wel zo chill is om ket te doen in een vriendengroep van ongeveer 13 man als de rest onder invloed is van alcohol en x waardoor het een drukke bedoeling is. Ik zelf zat te denken aan het eind van de nacht als iedereen minder energiek is en meer aan het spacen is om het dan lekker rustig met kleine puntjes op te bouwen of het gewoon een andere keer doen?"
"Na een tijdje op dit forum rond geneusd te hebben en mijn interesse voor xtc gewekt werd door allerlei trip-reports heb ik afgelopen februari voor het eerst xtc gebruikt tijdens het ASOT-festival in Utrecht. Na weer gebruikt te hebben op Emporium staat aanstaand weekend het volgende feestje op het programma: Parookaville op de ex-militaire basis in Weeze (Duitsland). Aangezien ik graag goed voorbereid naar festivals ga heb ik een paar vraagjes waar jullie mij hopelijk mee kunnen helpen. -Zijn de drugscontroles door duitse security strenger/anders dan hier in Nederland? -Wordt er bij een drugsvondst meteen de politie ingeschakeld? Mag je bij het inleveren van de drugs alsnog het terrein op? Aangezien het gebruik van drugs misschien minder geaccepteerd/gedoogd word door onze oosterburen maak ik me toch een beetje zorgen om de securitycheck. Ik heb er iig heel veel zin in en ben sowieso van plan om twee pilletjes mee te nemen en hopelijk kunnen jullie mijn zorgen een beetje wegnemen P.s: mensen die toevallig ook te vinden zijn in weeze dit weekend?"
"Bedankt voor de snelle reacties! Mij leek een bommetje ook geschikter, zeker omdat ik niet bekend met snuiven. Het probleem is alleen dat het feest aanstaande vrijdag al is en ik geen Mg-weegschaal tot mijn beschikking heb. Is er misschien een methode door het op het oog af te wegen oid?"
"Ik ben van plan om voor het eerst speed te gaan gebruiken op AMF aanstaand weekend. Nu heb ik gehoord dat ze daar bij de wc's in de arena streng controleren op drugsgebruik op het toilet. Mijn vraag is dus waar en hoe kan ik het beste een punt pep pakken? Midden op de dansvloer, in een hoekje ergens of toch op een wc hokje? Ben benieuwd naar jullie manier."
"Hmm oke, dan toch maar even rondvragen naar een Mg weegschaaltje, maar ben er bang voor... Even kijken hoe ik dit ga oplossen en anders maar gewoon aan de alcohol"
"Oke ik heb het als volgt gedaan: een vriend die bekend is met speed geraadpleegd welke ongeveer een volgens hem gangbare dosis in lijntjes klaar gelegd. Vervolgens heb ik capsules gekocht bij de smartshop en de speed in 3 capsules verdeeld zodat ik het over de avond kan verdelen. Hierbij zal iedere capsule aan de op het oog veilige kant van de 100 Mg liggen. Het is een beetje gokwerk geworden maar hoop het op deze manier vrijdag toch veilig te kunnen doen."
"Om te slikken. Ik heb 2 capsules waar wat meer in zit en 1 capsule waar wat minder in zit. (Allemaal onder de 100 Mg op het oog) ik begin met een goed gevulde en afhankelijk hoe die valt kan ik later niks, de vollere of de minder volle bijnemen."
"Ahh bedankt voor de geruststellende woorden, ik heb er ook vertrouwen in dat het vrijdag allemaal goed gaat komen, ik laat nog wel weten hoe het feestje was. Bedankt voor alle reacties en een fijne ade allemaal"
"Ik wil nog even zeggen dat de bommetjes gisteravond super goed uitgepakt hebben! Ik ben de hele avond lekker steady gegaan met energie voor 10! Heerlijk licht en energiek gevoel in m'n lichaam terwijl ik nog steeds heel helder in m'n hoofd was. Verder een praatkick van hier tot Tokyo en het gevoel dat ik er nog een feest achteraan kon plakken. Kortom een zeer goede avond gehad en denk dit in de toekomst weer een keer te willen doen"
"Iemand ervaring met de drugscontrole op Rampage en/of de aanwezigheid van drugshonden bij feesten in België? In de infobrief van Rampage morgenavond staat namelijk het volgende vermeld. Is dit slechts bangmakerij of zijn ze in België echt zo streng?"