#1
Na een tijdje op dit forum rond geneusd te hebben en mijn interesse voor xtc gewekt werd door allerlei trip-reports heb ik afgelopen februari voor het eerst xtc gebruikt tijdens het ASOT-festival in Utrecht. Na weer gebruikt te hebben op Emporium staat aanstaand weekend het volgende feestje op het programma: Parookaville op de ex-militaire basis in Weeze (Duitsland).
Aangezien ik graag goed voorbereid naar festivals ga heb ik een paar vraagjes waar jullie mij hopelijk mee kunnen helpen.
-Zijn de drugscontroles door duitse security strenger/anders dan hier in Nederland?
-Wordt er bij een drugsvondst meteen de politie ingeschakeld? Mag je bij het inleveren van de drugs alsnog het terrein op?
Aangezien het gebruik van drugs misschien minder geaccepteerd/gedoogd word door onze oosterburen maak ik me toch een beetje zorgen om de securitycheck.
Ik heb er iig heel veel zin in en ben sowieso van plan om twee pilletjes mee te nemen en hopelijk kunnen jullie mijn zorgen een beetje wegnemen
P.s: mensen die toevallig ook te vinden zijn in weeze dit weekend?
Aangezien ik graag goed voorbereid naar festivals ga heb ik een paar vraagjes waar jullie mij hopelijk mee kunnen helpen.
-Zijn de drugscontroles door duitse security strenger/anders dan hier in Nederland?
-Wordt er bij een drugsvondst meteen de politie ingeschakeld? Mag je bij het inleveren van de drugs alsnog het terrein op?
Aangezien het gebruik van drugs misschien minder geaccepteerd/gedoogd word door onze oosterburen maak ik me toch een beetje zorgen om de securitycheck.
Ik heb er iig heel veel zin in en ben sowieso van plan om twee pilletjes mee te nemen en hopelijk kunnen jullie mijn zorgen een beetje wegnemen
P.s: mensen die toevallig ook te vinden zijn in weeze dit weekend?
