#1
Hallo, allemaal
Eerst en vooral wil ik zeggen dat ik blij ben dat dit soort forums mogen bestaan,
Dit heeft zowizo al mensen levens gered door de juiste informaties door te spelen. Na lange tijd heb ik nu zelf ook een account gemaakt omdat ik toch wel met een vrij dringende vraag zit waar ik geen antwoord op vind. Ook ben ik blij jullie eens te ontmoeten en jullie mening hier over te krijgen want ik ga namelijk ook mijn gebruik blootstellen en ik vraag me af of dit compleet fout is of niet.
Ik ben 28 jaar heb een vriendin waarmee toch redelijk veel uitga ( vroeger elk weekend). Nu ben ik net VOOR de zomer van 2022 xanax tegen het lijf gelopen 2mg witte bars. Sindsien ben ik helemaal verkocht aan xanax, zeker na een speed come down maar ook om eens rustig te relaxen voor tv.
Nu is mijn vraag, mensen betwijfelen of hetwel echte pure 100% xanax is, ik heb totaal geen ervaring met medische xanax dus zou niet weten of het er exact zo uitziet. Sommigen zeggen dat het geen xanax is maar iets veel sterker spul en ik moet toegeven dat ik er echt wel een dag later nog van onder invloed ben. Nu is mijn vraag of ik al buitenlander in NL een Xanax pill mag komen testen? Is het enkel voor Nerderlanders ? En word dit niet als drugs maar als medicatie beschouwd? (alle medicatie is drugs!!!!! Oook alcohol!!!!) . En dan heb ik nog graag jullie mening wat jullie van mijn gebruik vinden. Ben ik erover aan het gaan of ben ik best wel veilig bezig ? Ik heb vanaf zomer 2022 zo goed als elk weekend xanax genomen, begon met 0.5 ( een kwartje van een bar) maar ben snel overgegaan naar in totaal wel vaak een hele 2mg baar ( in stukjes) en vaak waren er de volgende ochtend nog wa stukjes verdwenen. Na een tijd vond ik dat wat eng dus ben ik nu onlangs (januari even gestopt met dit te nemen maar ik roll er toch weer een beetje in op momenten wnr ik het echt kan doen zonder verplichtingen. In de week gebruik ik nooit tot zelden. PS: er nog even bij zeggen
Dat in het weekend wel vaak word gemixt met een ( beetje) alcohol en dan ofwel pep,coke of xtc
Maar de xanax neem ik thuis pas. Ook neem ik het meestal alleen bij speedgebruik maar dat is dan voornamelijk omdat ik echt niet kan slapen dan. Ik kijk alvast uit naar jullie reactie en hopelijk nieuwe mede experimenteel maar wijze vrienden te maken !
(Mijn vrienden moeten er niks meer van weten, ze hebben er allemaal afstand van genomen dus ik kan er moeilijk met iemand anders over praten, hetzelfde geld voor mijn vriendin. Ze moet niks van xanax weten maar staat het wel toe wnr ik het echt wel kan gebruiken.
Eerst en vooral wil ik zeggen dat ik blij ben dat dit soort forums mogen bestaan,
Dit heeft zowizo al mensen levens gered door de juiste informaties door te spelen. Na lange tijd heb ik nu zelf ook een account gemaakt omdat ik toch wel met een vrij dringende vraag zit waar ik geen antwoord op vind. Ook ben ik blij jullie eens te ontmoeten en jullie mening hier over te krijgen want ik ga namelijk ook mijn gebruik blootstellen en ik vraag me af of dit compleet fout is of niet.
Ik ben 28 jaar heb een vriendin waarmee toch redelijk veel uitga ( vroeger elk weekend). Nu ben ik net VOOR de zomer van 2022 xanax tegen het lijf gelopen 2mg witte bars. Sindsien ben ik helemaal verkocht aan xanax, zeker na een speed come down maar ook om eens rustig te relaxen voor tv.
Nu is mijn vraag, mensen betwijfelen of hetwel echte pure 100% xanax is, ik heb totaal geen ervaring met medische xanax dus zou niet weten of het er exact zo uitziet. Sommigen zeggen dat het geen xanax is maar iets veel sterker spul en ik moet toegeven dat ik er echt wel een dag later nog van onder invloed ben. Nu is mijn vraag of ik al buitenlander in NL een Xanax pill mag komen testen? Is het enkel voor Nerderlanders ? En word dit niet als drugs maar als medicatie beschouwd? (alle medicatie is drugs!!!!! Oook alcohol!!!!) . En dan heb ik nog graag jullie mening wat jullie van mijn gebruik vinden. Ben ik erover aan het gaan of ben ik best wel veilig bezig ? Ik heb vanaf zomer 2022 zo goed als elk weekend xanax genomen, begon met 0.5 ( een kwartje van een bar) maar ben snel overgegaan naar in totaal wel vaak een hele 2mg baar ( in stukjes) en vaak waren er de volgende ochtend nog wa stukjes verdwenen. Na een tijd vond ik dat wat eng dus ben ik nu onlangs (januari even gestopt met dit te nemen maar ik roll er toch weer een beetje in op momenten wnr ik het echt kan doen zonder verplichtingen. In de week gebruik ik nooit tot zelden. PS: er nog even bij zeggen
Dat in het weekend wel vaak word gemixt met een ( beetje) alcohol en dan ofwel pep,coke of xtc
Maar de xanax neem ik thuis pas. Ook neem ik het meestal alleen bij speedgebruik maar dat is dan voornamelijk omdat ik echt niet kan slapen dan. Ik kijk alvast uit naar jullie reactie en hopelijk nieuwe mede experimenteel maar wijze vrienden te maken !