Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste iedereen, Ik zal mezelf allereerst even voorstellen. Ik ben een man van net 17, ik drink al ruim 1,5 jaar elk weekend vrij veel en sinds een half jaar is het vaste prik geworden om vrijdagavond hierbij te blowen. Deze zomer heb ik voor het eerst XTC gebruikt op een festival (dosering: +- 1mg per kg lichaamsgewicht, 2 keer bijgepakt), ik heb me nog nooit zo gelukkig gevoeld als toen en zie dit als een van de fijnste dagen van mijn leven(!). De combinatie van muziek, het gezelschap, de prachtige dames en ik die me heerlijk voelde maakte dit een prachtige dag, ik dwaal een beetje af merk ik.... Precies 2 maanden hierna (nu vier weken geleden) heb ik opnieuw op een festival XTC gebruikt, ditmaal een stuk meer. Namelijk 1-1,5mg per kg lichaamsgewicht maar dit keer heb ik 6 keer bijgepakt (steeds na 1,5 uur). Ik ging weer heerlijk en genoot weer ontzettend. Ik merk nu aan mezelf dat ik het graag weer wil doen, maar ik kan mezelf makkelijk in bedwang houden zolang ik maar niet naar een festival ga. Nu heb ik een aantal vragen; Was dit teveel? Heb ik nu tolerantie opgebouwd? Wanneer kan ik weer gebruiken dat het gevoel weer net zo fijn is? Elke hulp wordt zeer gewaardeerd."
"Tast het gebruik van 4FMP mijn XTC tolerantie aan?"
"Bedankt allen voor de reacties. Spijtig om te horen haha."
"Beste iedereen, Ik heb anderhalve maand geleden voor het eerst speed gebruikt op Q-base, dit vond ik vrij prettig maar opzich kwam het voor mij niet in de buurt van XTC. Heb verder nog geen andere oppeppende drugs gebruikt. Aangezien ik mezelf streng aan de drie-maanden regel houd gebruik ik geen XTC door het jaar heen maar alleen op festivals. Nu heb ik de laatste 2 weken allebei de weekenden bij het uitgaan een paar relatief kleine lijntjes pep gepakt. Nu wil ik eigenlijk niet meer zonder pep uitgaan, het maakt me vrolijk, dans erop los en praat makkelijk (met vrouwen). Iedereen zit altijd te zeggen van ja het is slecht voor je dit dat maar ik kan eigenlijk nooit echt concreet iets vinden hoe slecht he nou daadwerkelijk is. Mijn vraag is nu: als ik ongeveer eens in de twee weken speed gebruik hoe slecht is dit dan voor mij? En hoe zit het in combinatie met alchohol? Als laatste ben ik er nog benieuwd naar of het gebruik van speed of andere drugs zoals sos mijn tolerantie voor XTC zullen beïnvloeden, ik ben namelijk smoorverliefd op XTC en wil kosten wat het kost mijn tolerantie hiervoor laag houden. Iedereen alvast bedankt voor het lezen en eventueel reageren, ik hoor graag van jullie"
"Beste iedereen, Ik heb met spoed een hele simpele vraag, Wat is nou de simpelste en snelste edible om te maken? Normaal doe ik altijd cake maar dat duurt altijd zo lang aangezien die 1,5 uur in de oven moet. Nu ga ik vanavond naar een vriend en we hebben kort de tijd om de edible te maken en te consument, vandaar mijn vraag. Antwoorden worden zeer gewaardeerd."
"Beste DF-leden, Ik wil graag mijn speed wassen met aceton. Ik kan niet duidelijk vinden waar ik de beste aceton kan kopen voor zo min mogelijk verlies van speed. Als iemand mij zou kunnen adviseren waar ik dit het beste zou kunnen kopen zou ik dat erg waarderen! Is het ook mogelijk om miauw te wassen met aceton? Iemand ervaring?"