#1
Wietpannekoeken! Check Bakken met baard maar eens :P
Werkt idd! Let wel, je huis meurt als een malle met hasjmelk. Er komt een enorm sterke lucht vanaf.ik maakte altijd hasj melk.
verwarm wat melk in de magnetron. roer hier wat roomboter( halve thee lepel) doorheen en gooi er hele fijne hasj (kwart gram) doorheen. roer dit even door en stop het weer in de magnetron. Laat het goed heet worden en roer hierna weer heel goed. dit maakte ik altijd en werkte voor mij prima.
je kan het ook uiteraard met een pannetje doen, maar dit gaat nog sneller.
Ik zie dat het de TS ging om de snelheid van het maken van de edible, met andere woorden iets wat je sneller maakt dan een cake bijvoorbeeld. De vorm van de edible zal niet veel verschil maken voor de snelheid waarmee het inslaat, wel of je een volle of lege maag hebt ja.ik denk niet echt dat er edibles zijn die sneller hitten dan andere maar er zijn wel veel trucjes om de effecten sneller te gaan voelen, bijv koffie of groene thee versnelt je stuwgang, edibles op een lege maag nemen versnelt het ook. En een baapje roken nadat je de edibles inneemt houd je gedachten een beetje van edible wat altijd fijner is.
Ik zie dit topic nu pas, maar met spoed nog wel. DIt soort dingen kun je beter even ruim van te voren checken. Hasjmelk of lekkerder nog hasj chocomel heb je wel echt heel snel in elkaar geflansd, veel langer dan een kwartiertje heb je niet nodig.Ik heb met spoed een hele simpele vraag,
dan is denk ik hasjomel, hasjthee, hasjkoffie of hasjmelk denk ik 'the way to go' duurt 25 minuutjes om te maken.Ik zie dat het de TS ging om de snelheid van het maken van de edible, met andere woorden iets wat je sneller maakt dan een cake bijvoorbeeld. De vorm van de edible zal niet veel verschil maken voor de snelheid waarmee het inslaat, wel of je een volle of lege maag hebt ja.
Ik zie dit topic nu pas, maar met spoed nog wel. DIt soort dingen kun je beter even ruim van te voren checken. Hasjmelk of lekkerder nog hasj chocomel heb je wel echt heel snel in elkaar geflansd, veel langer dan een kwartiertje heb je niet nodig.
moet je wel wiet hebben wat je gedecarboxyleert hebt. Met niet behandelde wiet is het effect (zelfs van 1 gram) bij mij te verwaarlozen. Met voor-verhitte wiet heb ik maar 0,25 gram nodig voor het gewenste effect.Hasjmelk of lekkerder nog hasj chocomel heb je wel echt heel snel in elkaar geflansd, veel langer dan een kwartiertje heb je niet nodig.
Hasjmelk of lekkerder nog hasj chocomel heb je wel echt heel snel in elkaar geflansd, veel langer dan een kwartiertje heb je niet nodig.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."