Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4FMP tolerantie XTC

4FMP tolerantie XTC

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
G
Game&WatchLid
01-01-2024, 00:00
Ik heb het laatst dus voor het eerst gebruikt, zie mijn tripreport. Heb het van het darkweb, het is daar wel iets prijziger dan xtc maar dat is dan ook bijna gratis.

Ik weet nog niet of het me beter bevalt dan xtc maar vind het persoonlijk geen light variant.
D
De DunneLid
Ja. 4FMP, of eigenlijk 4FA maakt zeker gebruik van je serotonine huishouding. Er is veel minder onderzoek naar gedaan als naar mdma/xtc. Dus of 4FA meer of minder invloed heeft op je serotonine dan mdma/xtc is niet met zekerhid te zeggen. Er word verwacht iets minder dan bij mdma/xtc maar invloed heeft het zeer zeker wel. Ook na 4FA wordt aangeraden 2 a 3 maanden pauze te houden.
T
ToetjesMonsterLid
De ervaring leert van wel helaas.
A
ADRLid
Tast het gebruik van 4FMP mijn XTC tolerantie aan?
K
KropSlaLid
De Dunne zei:
Ook na 4FA wordt aangeraden 2 a 3 maanden pauze te houden.
Klik om te vergroten...

Yes, en eigenlijk zou ik zelf dus XTC en 4F op dezelfde hoop gooien wat dat betreft en dus 3 maanden pauze houden tussen het gebruik van zegmaar elk van deze middelen. Dus ééns per 3 maanden XTC óf 4F. En bijvoorbeeld niet XTC gebruiken en dan 6 weken later 4F en dan 6 weken later weer XTC, etc, omdat je denkt dat het toch twee andere middelen zijn.
A
ADRLid
Bedankt allen voor de reacties. Spijtig om te horen haha.
c
chipmunkLid
Ik heb de gok eens gewaagd en 2 weken na 4fa gebruik (180mg bruto) een bescheiden dosis mdma genomen. Werking was zoals verwacht merkbaar minder, maar 't was dan ook echt een zeer lage dosis mdma.
c
chipmunkLid
Nog veel mensen hier die 4f zijn blijven gebruiken sinds het verbod? Mij bevalt het nog steeds beter dan xtc, enkel de horrorverhalen / waarschuwingen (vooral over de hoofdpijnen / hersenbloedingen) maken me soms paranoia, wat natuurlijk niet chill is tijdens de plafonddienst.

Ik troost me dan met de gedachte dat ik van xtc wél al vreselijke hoofdpijn heb gehad, en daar is toch ook geen hersenbloeding van gekomen. Van xtc kan ik dan wel weer heerlijk slapen maar ik mis de energie die 4f me geeft.
P
PrisonLid
Ik heb het niet meer gebruikt sinds het verbod. Met name omdat het nu via dealers of darkweb moet gaan.
Dealers vertrouw ik er niet mee en via darkweb vind ik te veel moeite voor een xtc-light ervaring.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."