Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik wil graag een keer DXM proberen, maar aangezien de hoestdranken in de supermarkt het wel niet zullen bevatten denk ik dat ik het beste naar de apotheek kan gaan. Ik denk alleen wel dat ze het bij de apotheek een beetje vreemd gaan vinden als een 14 jarige jongen vraagt of ze hoestdrank verkopen met Dextromethorphan haha. En heb je er een prescriptie of iets dergelijks voor nodig?"
"Mevrouw Pløp zei: Veertien is sowieso een beetje jong voor drugs denk je niet? Laat je hersens eerst maar verder ontwikkelen voordat je ze belast met drugs. Daarbij heb je, als je de forumregels hebt gelezen, gezien dat de minimumleeftijd voor deelname aan dit forum 16 jaar is. Sorry, maar we kunnen je hier echt niet mee helpen. Over een jaar of twee ben je van harte welkom! Klik om te vergroten... je hebt zeker gelijk, maar mn organen en hersens zijn nu al zon beetje verloren haha"
"OtherShore zei: Twee flesjes van 200 ml staat ongeveer gelijk aan een gemiddelde dosis codeïne. Maar dan ben je wel ziek van de suiker (als niet erger). Doe het niet man Klik om te vergroten... das wel kut man ik zal er over nadenken"
"krijgt_kritiek zei: Wat voor vorrm codeine heb je? Is het voorgeschreven, staat er toevallig ergens op het doosje of op de strip "retard" of verlengde afgifte? Of heb je syroop Klik om te vergroten... van de coop lmao het is stroop"
"Neo-Shulginist zei: Waarom moet ik het dan opzoeken. Jij hebt die flesjes... Meestal wel handig om de dosis te weten. Daarmee voorkom je dat je te weinig of te veel neemt namelijk. Klik om te vergroten... haha true maar heb het flesje al weggegooid is al op"
"Casrus zei: Toen ik je antwoord las dacht ik ook even: "Ik koop er twee en klok die even naar binnen". Heb jij ervaring met zulke dingen? Klik om te vergroten... altijd mixen met sap of frisdrank anders is het om van te barfen"
"FredKroket zei: Ja kan. Zelf ook wel gedaan. Klik om te vergroten... ik heb het nu al meerdere keren gedaan, echt top je bent zo euforisch en relaxed dat je half in een trance / slaap bent"
"of trip je alleen op bepaalde soorten?"
"ik heb in 1 dag 2/3 fles codeinefosfaat hoestdrank gemixed met sprite en de hele dag door gesipped en geblowed. alleen van het blowen voelde ik wat, maar van de codeine niet. werkt het gewoon niet zonder promethazine of kan het ook met iets anders gemixed worden om effect te voelen? ik gebruikte '' Natterman bronchicum extra sterk ''"
"Neo-Shulginist zei: Codeïne is gewoon niet zo'n spannende opioïde. Maar ik weet niet hoeveel codeïne er in zo'n fles zit? Klik om te vergroten... zou je moeten opzoeken want ik weet het niet uit mn hoofd"