#1
ik ben nu op 250mg tramadol en heb nog 100mg genomen maar dat moet nog inwerken. als het is ingewerkt wil ik hasj en misschien wiet roken, is dat gevaarlijk of niet?
ik gebruik het recreatief, bedankt voor de info!Dat is toch al een stevige dosering tramadol. Mag ik vragen met welk doel je tramadol neemt of is het puur recreatief?
In principe kan wiet en tramadol geen kwaad.
Wel een dikke kans dat je even misselijk word of over je nek gaat en hevig gaat zweten.
Ga alvast niet rondlopen als je het doet en blijf mooi zitten of liggen.
Beide middelen versterken elkaar toch wel.
ik heb het nu al meerdere keren gedaan, echt top je bent zo euforisch en relaxed dat je half in een trance / slaap bentJa kan. Zelf ook wel gedaan.
Zzzzzzzooming out.ik heb het nu al meerdere keren gedaan, echt top je bent zo euforisch en relaxed dat je half in een trance / slaap bent
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."