Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeb je voor hoestdrank met DXM een prescriptie nodig?

Heb je voor hoestdrank met DXM een prescriptie nodig?

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
7
777walterwhite420Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wil graag een keer DXM proberen, maar aangezien de hoestdranken in de supermarkt het wel niet zullen bevatten denk ik dat ik het beste naar de apotheek kan gaan. Ik denk alleen wel dat ze het bij de apotheek een beetje vreemd gaan vinden als een 14 jarige jongen vraagt of ze hoestdrank verkopen met Dextromethorphan haha. En heb je er een prescriptie of iets dergelijks voor nodig?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
777walterwhite420 zei:
Ik wil graag een keer DXM proberen, maar aangezien de hoestdranken in de supermarkt het wel niet zullen bevatten denk ik dat ik het beste naar de apotheek kan gaan. Ik denk alleen wel dat ze het bij de apotheek een beetje vreemd gaan vinden als een 14 jarige jongen vraagt of ze hoestdrank verkopen met Dextromethorphan haha. En heb je er een prescriptie of iets dergelijks voor nodig?
Klik om te vergroten...
Veertien is sowieso een beetje jong voor drugs denk je niet? Laat je hersens eerst maar verder ontwikkelen voordat je ze belast met drugs.

Daarbij heb je, als je de forumregels hebt gelezen, gezien dat de minimumleeftijd voor deelname aan dit forum 16 jaar is. Sorry, maar we kunnen je hier echt niet mee helpen. Over een jaar of twee ben je van harte welkom!
7
777walterwhite420Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Mevrouw Pløp zei:
Veertien is sowieso een beetje jong voor drugs denk je niet? Laat je hersens eerst maar verder ontwikkelen voordat je ze belast met drugs.

Daarbij heb je, als je de forumregels hebt gelezen, gezien dat de minimumleeftijd voor deelname aan dit forum 16 jaar is. Sorry, maar we kunnen je hier echt niet mee helpen. Over een jaar of twee ben je van harte welkom!
Klik om te vergroten...
je hebt zeker gelijk, maar mn organen en hersens zijn nu al zon beetje verloren haha
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#4
777walterwhite420 zei:
je hebt zeker gelijk, maar mn organen en hersens zijn nu al zon beetje verloren haha
Klik om te vergroten...
Daar kun je zelf wat aan doen.

Verandert ook niks aan de forumregels overigens. Ga voor een gezonde toekomst!

Ik sluit dit topic

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."