#1
donderdag heb ik een fantastische avond gehad met
4-ho met + xtc, in de ochtend toen ik nie kon slapen had ik 1mg flualpralozam genomen..
ff daarna zat ik half te nodden toen werd ik weer actief en vergat ik dat ik de flual al had genomen dus ik nam een halve erbij,
geslapen als een blok van 7-6
wat me opviel de volgende dag waren nog steeds best raare visuels, en als de ventilator aan stond hoorde ik muziek van de dag ervoor en best duidelijk ook elk liedje kwam langs..
als ik me ogen goed ope hield in me donkere kamer werde die hallucinaties vrij bizar schaduwe vlogen alle kanten allemaal raare kleuren en patronen in kleur, het leek zelfs een beetje op dmt op het eind, ik zag die tunnels. zo duidelijk met landschap eromheen heuvels gras en die mooie tunnel en ik vloog er doorheen steeds verder en verder die tunnel in hij was prachtig en zo duidelijk , de volgende dag is alles gelukkig weer weg alleen in de ochtend hoorde ik nog een beetje muziek wat er niet was ..
komt dit door iets te veel fualpralozam?
4-ho met + xtc, in de ochtend toen ik nie kon slapen had ik 1mg flualpralozam genomen..
ff daarna zat ik half te nodden toen werd ik weer actief en vergat ik dat ik de flual al had genomen dus ik nam een halve erbij,
geslapen als een blok van 7-6
wat me opviel de volgende dag waren nog steeds best raare visuels, en als de ventilator aan stond hoorde ik muziek van de dag ervoor en best duidelijk ook elk liedje kwam langs..
als ik me ogen goed ope hield in me donkere kamer werde die hallucinaties vrij bizar schaduwe vlogen alle kanten allemaal raare kleuren en patronen in kleur, het leek zelfs een beetje op dmt op het eind, ik zag die tunnels. zo duidelijk met landschap eromheen heuvels gras en die mooie tunnel en ik vloog er doorheen steeds verder en verder die tunnel in hij was prachtig en zo duidelijk , de volgende dag is alles gelukkig weer weg alleen in de ochtend hoorde ik nog een beetje muziek wat er niet was ..
komt dit door iets te veel fualpralozam?