#1
zolang je laag doseeerd (afhankelijk van je tolerantie) is er niet veel gevaar, zelf vaak genoeg deze 2 gecombineerd.
m'n tolerancie is best hoog met tramadol (Nog nooit gedaan vanwege de risico's die daaraan hangen.
Onafhankelijk wel en bij beide heb ik sterk het gevoel dat deze toch wel wat zorgt voor lage bloeddruk en zwaarder ademhalen.
Hoewel tramadol in het begin een beetje "speedy" werkt zet dat later om in een iets traditionele opioïde high, maar duurt wel langer dan etizolam. Ik merk altijd wel dik 8 uur effecten met wat na effecten de volgende dag van tramadol maar van etizolam ongeveer 6 uur met nagenoeg geen tot nauwelijks na-effecten.
Wanneer je deze gaat combineren ontstaat er ook wel een beetje een enhanched effect.
Het staat er ook om bekend dat men een soort high gaat chasen en vaak resulteert dat in als een blok in slaap vallen en je ontzettend kut voelen als je wakker word.
Ik zal deze twee combineren nooit echt interressant vinden omdat ik mezelf graag blijf, dat gezegd hebbende is dat hoe ik ben.
Ik raad het af maar in ieder geval als je het wel besluit te doen de dosis laag houden, begin met maximaal 100 mg tramadol en 1 mg etizolam, zo blijft het gevaar tot het minimale beperkt, maar nogmaals raadt ik het af.
m'n tolerancie is best hoog met tramadol (en had 10 pillen gehaalt maar kon niet echt high worden van 2 of 3 dus ja. thanks voor het advies tho
Ik heb het genomen en holy shit. Ik voel me zo relaxed en ik kan me ogen niet open laten 😂 maar ja jammer dat ik niet meer tramadol heb sinds ik het gratis heb gekregenGeen dank, er zijn er meer die lezen namelijk.
Harm R. Is mijn vriend, ook de jouwe hoop ik!
Ik heb het genomen en holy shit. Ik voel me zo relaxed en ik kan me ogen niet open laten 😂 maar ja jammer dat ik niet meer tramadol heb sinds ik het gratis heb gekregen
Ik zou het afraden vanwege de kans op een hartstilstand.
Het versterkt elkaar wat, de tramadol pept je op, de etizolam haalt t weer naar beneden. Ik wordt er moe van, slaperigIk vroeg me af als iemand ervaring heeft met een mix van benzo en opiaat
Heb hier etizolam en tramadol liggen maar ik vroeg me af hoe dat high zou voelen.
Hmm hoe bedoel je dat het elkaar versterkt (terwijl je daarna zegt, de een zwakt het ander af), en hoe bedoel je tramadol pept op? Tramadol is een zwakkere morfine-achtige pijnstiller, waar komt het oppeppende vandaan?Het versterkt elkaar wat, de tramadol pept je op, de etizolam haalt t weer naar beneden. Ik wordt er moe van, slaperig
Ja ik,bedoel het versterkt de ander zijn porientie. Dus geen pijn maar heel moe.Hmm hoe bedoel je dat het elkaar versterkt (terwijl je daarna zegt, de een zwakt het ander af), en hoe bedoel je tramadol pept op? Tramadol is een zwakkere morfine-achtige pijnstiller, waar komt het oppeppende vandaan?
Ik heb de combi zelf nooit gehad maar kan me alleen maar voorstellen dat je er nog slaperiger/suffer van wordt. Tramadol vond ik persoonlijk nauwelijks recreatieve waarde hebben op gemiddelde dosering.
Hmm hoe bedoel je dat het elkaar versterkt (terwijl je daarna zegt, de een zwakt het ander af), en hoe bedoel je tramadol pept op? Tramadol is een zwakkere morfine-achtige pijnstiller, waar komt het oppeppende vandaan?
Ik heb de combi zelf nooit gehad maar kan me alleen maar voorstellen dat je er nog slaperiger/suffer van wordt. Tramadol vond ik persoonlijk nauwelijks recreatieve waarde hebben op gemiddelde dosering.
Tramadol is inderdaad de meest waardeloze opoide die ook als anti depressiva werkt. Odsmt kun je dan veel beter nemen, lijkt op een zwakke versie van hydrocodon. (Lijkt wel alsof ik alle opiaten ken🤣)Tramadol is enorm veelzijdig, er word namelijk op vele malen meer receptoren ingespeeld dan alleen de opioïde receptoren.
Tramadol zelf is namelijk pas actief als het zich in de lever metaboliseert tot O-desmethyltramadol. Er zijn ook serotonine antagonisten die zorgen dat er serotinine in de synaps spleet worden losgelaten en in mindere mate worden heropgenomen.
Het SNRI effect word namelijk als stimulerend ervaren, later pas neemt de o-dsmt de boel over en word het wat sedatief.
Iedereen is anders met tramadol.
Tramadol is inderdaad de meest waardeloze opoide die ook als anti depressiva werkt. Odsmt kun je dan veel beter nemen, lijkt op een zwakke versie van hydrocodon. (Lijkt wel alsof ik alle opiaten ken🤣)
Maar ook odsmt ken een speedy gevoel erbij geven echt gewoon een fucking vage opoide
Ja man sorry had lang geen benzo gehad. Maar ik vind het af en toe wel leuk,Jammer is misschien wel beter, anders vallen je ogen dicht en....
De kater komt altijd later, wel flex dat je nu relaxed bent, maar wel een typerend voorbeeld wat ik voorheen bedoelde met "chasing the high"
Ik had oxazepam maar het heeft me nooit high gemaakt. 10mg was 1 pil. weet niet waarom maar ja het ervaring dat ik had was dat ik heel relax was met tramadol en etizolam. had 6 pillen tramadol gedaan en 2 eti dus niet te te hoogBeste is codeine en oxazepam flying to the moon
Wordt tramadol niet heel vaak geschreven sinds het een zwakke-matige opiaat is? Weet niet veel maar ik ken veel mensen die het hebben omdat artsen zo snel het schrijvenTramadol is inderdaad de meest waardeloze opoide die ook als anti depressiva werkt. Odsmt kun je dan veel beter nemen, lijkt op een zwakke versie van hydrocodon. (Lijkt wel alsof ik alle opiaten ken🤣)
Maar ook odsmt ken een speedy gevoel erbij geven echt gewoon een fucking vage opoide
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."