Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbenzo en opiaat mix

benzo en opiaat mix

24 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#1
zolang je laag doseeerd (afhankelijk van je tolerantie) is er niet veel gevaar, zelf vaak genoeg deze 2 gecombineerd.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou het afraden vanwege de kans op een hartstilstand.
6
6snotLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vroeg me af als iemand ervaring heeft met een mix van benzo en opiaat
Heb hier etizolam en tramadol liggen maar ik vroeg me af hoe dat high zou voelen.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nog nooit gedaan vanwege de risico's die daaraan hangen.

Onafhankelijk wel en bij beide heb ik sterk het gevoel dat deze toch wel wat zorgt voor lage bloeddruk en zwaarder ademhalen.
Hoewel tramadol in het begin een beetje "speedy" werkt zet dat later om in een iets traditionele opioïde high, maar duurt wel langer dan etizolam. Ik merk altijd wel dik 8 uur effecten met wat na effecten de volgende dag van tramadol maar van etizolam ongeveer 6 uur met nagenoeg geen tot nauwelijks na-effecten.

Wanneer je deze gaat combineren ontstaat er ook wel een beetje een enhanched effect.

Het staat er ook om bekend dat men een soort high gaat chasen en vaak resulteert dat in als een blok in slaap vallen en je ontzettend kut voelen als je wakker word.

Ik zal deze twee combineren nooit echt interressant vinden omdat ik mezelf graag blijf, dat gezegd hebbende is dat hoe ik ben.

Ik raad het af maar in ieder geval als je het wel besluit te doen de dosis laag houden, begin met maximaal 100 mg tramadol en 1 mg etizolam, zo blijft het gevaar tot het minimale beperkt, maar nogmaals raadt ik het af.
6
6snotLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eve's drop zei:
Nog nooit gedaan vanwege de risico's die daaraan hangen.

Onafhankelijk wel en bij beide heb ik sterk het gevoel dat deze toch wel wat zorgt voor lage bloeddruk en zwaarder ademhalen.
Hoewel tramadol in het begin een beetje "speedy" werkt zet dat later om in een iets traditionele opioïde high, maar duurt wel langer dan etizolam. Ik merk altijd wel dik 8 uur effecten met wat na effecten de volgende dag van tramadol maar van etizolam ongeveer 6 uur met nagenoeg geen tot nauwelijks na-effecten.

Wanneer je deze gaat combineren ontstaat er ook wel een beetje een enhanched effect.

Het staat er ook om bekend dat men een soort high gaat chasen en vaak resulteert dat in als een blok in slaap vallen en je ontzettend kut voelen als je wakker word.

Ik zal deze twee combineren nooit echt interressant vinden omdat ik mezelf graag blijf, dat gezegd hebbende is dat hoe ik ben.

Ik raad het af maar in ieder geval als je het wel besluit te doen de dosis laag houden, begin met maximaal 100 mg tramadol en 1 mg etizolam, zo blijft het gevaar tot het minimale beperkt, maar nogmaals raadt ik het af.
Klik om te vergroten...
m'n tolerancie is best hoog met tramadol (:sunglasses: en had 10 pillen gehaalt maar kon niet echt high worden van 2 of 3 dus ja. thanks voor het advies tho
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#6
6snot zei:
m'n tolerancie is best hoog met tramadol (:sunglasses: en had 10 pillen gehaalt maar kon niet echt high worden van 2 of 3 dus ja. thanks voor het advies tho
Klik om te vergroten...

Geen dank, er zijn er meer die lezen namelijk.

Harm R. Is mijn vriend, ook de jouwe hoop ik!
6
6snotLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eve's drop zei:
Geen dank, er zijn er meer die lezen namelijk.

Harm R. Is mijn vriend, ook de jouwe hoop ik!
Klik om te vergroten...
Ik heb het genomen en holy shit. Ik voel me zo relaxed en ik kan me ogen niet open laten 😂 maar ja jammer dat ik niet meer tramadol heb sinds ik het gratis heb gekregen
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#8
6snot zei:
Ik heb het genomen en holy shit. Ik voel me zo relaxed en ik kan me ogen niet open laten 😂 maar ja jammer dat ik niet meer tramadol heb sinds ik het gratis heb gekregen
Klik om te vergroten...

Jammer is misschien wel beter, anders vallen je ogen dicht en....

De kater komt altijd later, wel flex dat je nu relaxed bent, maar wel een typerend voorbeeld wat ik voorheen bedoelde met "chasing the high"
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neo-Shulginist zei:
Ik zou het afraden vanwege de kans op een hartstilstand.
Klik om te vergroten...


Ademdepressie,
Verslaving,
Stikken in je eigen kots,
Geestelijke gesteldheid.

Just to name a few!

Volkomen met je eens.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
De middelen die jij noemt hebben een hele kleine kans van erge bijwerkingen mits je normaal dosis opbouwt. Tis geen heroine wat je met clonazolam combineert. Maar elk lichaam is anders, over het algemeen zal het je lekker chill maken.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#11
6snot zei:
Ik vroeg me af als iemand ervaring heeft met een mix van benzo en opiaat
Heb hier etizolam en tramadol liggen maar ik vroeg me af hoe dat high zou voelen.
Klik om te vergroten...
Het versterkt elkaar wat, de tramadol pept je op, de etizolam haalt t weer naar beneden. Ik wordt er moe van, slaperig
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Beste is codeine en oxazepam flying to the moon
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kittekatty zei:
Het versterkt elkaar wat, de tramadol pept je op, de etizolam haalt t weer naar beneden. Ik wordt er moe van, slaperig
Klik om te vergroten...
Hmm hoe bedoel je dat het elkaar versterkt (terwijl je daarna zegt, de een zwakt het ander af), en hoe bedoel je tramadol pept op? Tramadol is een zwakkere morfine-achtige pijnstiller, waar komt het oppeppende vandaan?
Ik heb de combi zelf nooit gehad maar kan me alleen maar voorstellen dat je er nog slaperiger/suffer van wordt. Tramadol vond ik persoonlijk nauwelijks recreatieve waarde hebben op gemiddelde dosering.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#14
Flualhamdulillam zei:
Hmm hoe bedoel je dat het elkaar versterkt (terwijl je daarna zegt, de een zwakt het ander af), en hoe bedoel je tramadol pept op? Tramadol is een zwakkere morfine-achtige pijnstiller, waar komt het oppeppende vandaan?
Ik heb de combi zelf nooit gehad maar kan me alleen maar voorstellen dat je er nog slaperiger/suffer van wordt. Tramadol vond ik persoonlijk nauwelijks recreatieve waarde hebben op gemiddelde dosering.
Klik om te vergroten...
Ja ik,bedoel het versterkt de ander zijn porientie. Dus geen pijn maar heel moe.
Wisselelwerkimg ook.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#15
Flualhamdulillam zei:
Hmm hoe bedoel je dat het elkaar versterkt (terwijl je daarna zegt, de een zwakt het ander af), en hoe bedoel je tramadol pept op? Tramadol is een zwakkere morfine-achtige pijnstiller, waar komt het oppeppende vandaan?
Ik heb de combi zelf nooit gehad maar kan me alleen maar voorstellen dat je er nog slaperiger/suffer van wordt. Tramadol vond ik persoonlijk nauwelijks recreatieve waarde hebben op gemiddelde dosering.
Klik om te vergroten...

Tramadol is enorm veelzijdig, er word namelijk op vele malen meer receptoren ingespeeld dan alleen de opioïde receptoren.

Tramadol zelf is namelijk pas actief als het zich in de lever metaboliseert tot O-desmethyltramadol. Er zijn ook serotonine antagonisten die zorgen dat er serotinine in de synaps spleet worden losgelaten en in mindere mate worden heropgenomen.

Het SNRI effect word namelijk als stimulerend ervaren, later pas neemt de o-dsmt de boel over en word het wat sedatief.

Iedereen is anders met tramadol.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Eve's drop zei:
Tramadol is enorm veelzijdig, er word namelijk op vele malen meer receptoren ingespeeld dan alleen de opioïde receptoren.

Tramadol zelf is namelijk pas actief als het zich in de lever metaboliseert tot O-desmethyltramadol. Er zijn ook serotonine antagonisten die zorgen dat er serotinine in de synaps spleet worden losgelaten en in mindere mate worden heropgenomen.

Het SNRI effect word namelijk als stimulerend ervaren, later pas neemt de o-dsmt de boel over en word het wat sedatief.

Iedereen is anders met tramadol.
Klik om te vergroten...
Tramadol is inderdaad de meest waardeloze opoide die ook als anti depressiva werkt. Odsmt kun je dan veel beter nemen, lijkt op een zwakke versie van hydrocodon. (Lijkt wel alsof ik alle opiaten ken🤣)
Maar ook odsmt ken een speedy gevoel erbij geven echt gewoon een fucking vage opoide
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dopemonster zei:
Tramadol is inderdaad de meest waardeloze opoide die ook als anti depressiva werkt. Odsmt kun je dan veel beter nemen, lijkt op een zwakke versie van hydrocodon. (Lijkt wel alsof ik alle opiaten ken🤣)
Maar ook odsmt ken een speedy gevoel erbij geven echt gewoon een fucking vage opoide
Klik om te vergroten...

Klopt, met andere woorden.

Gewoon bende.
6
6snotLid
01-01-2024, 00:00
#18
Eve's drop zei:
Jammer is misschien wel beter, anders vallen je ogen dicht en....

De kater komt altijd later, wel flex dat je nu relaxed bent, maar wel een typerend voorbeeld wat ik voorheen bedoelde met "chasing the high"
Klik om te vergroten...
Ja man sorry had lang geen benzo gehad. Maar ik vind het af en toe wel leuk,
6
6snotLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dopemonster zei:
Beste is codeine en oxazepam flying to the moon
Klik om te vergroten...
Ik had oxazepam maar het heeft me nooit high gemaakt. 10mg was 1 pil. weet niet waarom maar ja het ervaring dat ik had was dat ik heel relax was met tramadol en etizolam. had 6 pillen tramadol gedaan en 2 eti dus niet te te hoog
6
6snotLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dopemonster zei:
Tramadol is inderdaad de meest waardeloze opoide die ook als anti depressiva werkt. Odsmt kun je dan veel beter nemen, lijkt op een zwakke versie van hydrocodon. (Lijkt wel alsof ik alle opiaten ken🤣)
Maar ook odsmt ken een speedy gevoel erbij geven echt gewoon een fucking vage opoide
Klik om te vergroten...
Wordt tramadol niet heel vaak geschreven sinds het een zwakke-matige opiaat is? Weet niet veel maar ik ken veel mensen die het hebben omdat artsen zo snel het schrijven

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."