Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gebruik vooral met lachgas! = goddelijk"
"Icm Lachgas is zeer aan te raden!"
"Re: Naar het nul punt en verder. Bedankt voor je report DrippTone!"
"Hey! Bedankt voor het delen van je ervaring!"
"En hoe werkt het? Wat is de beste manier om het in te nemen? Tegelijk? Eerst chocola en daarna X, of andersom, tijd ertussen? Hoeveelheid? tia!"
"Okay, afgelopen avond weer wat verder gegaan, zit nu op ~20x 2CB ervaringen en het blijft een goddelijk spulletje. Afgelopen keer een (te?) hoge nasale dosis, doen het altijd op gevoel, maar na deze ervaring ga ik toch maar even een weegschaal kopen. Visuals op 2CB heb ik maar weinig, maar deze keer... God, ik probeer het te omschrijven maar het is gewoon onmogelijk! Iig is het elke keer weer net anders, of juist compleet anders. Dit keer met wat alcohol, vermoeidheid en lachgas."
"Smaakt gewoon naar aarde."
"Vet! Hoe meer je weet..."
"Ola, thanks voor je report, eindelijk iemand die daar is geweest en het (deels?) kan omschrijven!"