Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek . SuperThieutje zei: nogal stil hier Klik om te vergroten... IK heb gister nog DMT gerookt, binnekort toch maar eens raportje uitbrengen dan maar! (*Modknip,Op dit forum doen we niet aan dat SWIM-geleuter, daarom heb ik SWIM gewijzigd in IK)"
"Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek . d1g1tal1s zei: Neem die 3e pijp en doe er een staalwol in. Die van supermarkt is ongeschikt want die is zo dundradig dat ie in de fik vliegt. bij bouwmarkt hebben ze staalwol dat meer grof is. die verbrand niet. Neem dus de dikst dradige staalwol. Stop dat in je pijp nadat je het boven gasfornuis hebt schoongebrand. DMT erop en met stormaansteker aansteken. begin met aansteker op grote afstand en ga langzaam dichterbij totdat rook begint te vormen. Is ff oefenen. wordt het te heet dan weet je voor de volgende keer dat je te snel de vlam te dichtbij hebt gehouden. Ook kun je nog een beetje sigarettenas op de staalwol doen voordat je de dmt erop doet. dit zorgt ervoor dat de dmt niet te diep het staalwol ingaat waardoor je het staalwol te heet moet maken en metaaldamp binnenkrijgt. De dmt zuigt dan in de as en bijft zodoende bovenop. Staalwol verstopt wel snel op deze manier. Basepijp vind ik waardeloos. wordt te snel heet, en de damp is ook te heet. Zelfde verhaal met die gloeilamp. Volgens ander dmt guru forum is de ultieme manier om dmt te roken de Glass Vapour Genie. Niet in nederland te krijgen alleen. Te bestellen in de US. prijskaartje rond de 100 euro. Ik ga die binnenkort zeker eens bestellen. Klik om te vergroten... Dit heb ik helaas moeten ondervinden op de verkeerde manier toen toch maar gaan roken op een stel opgerolde zilvere screentjes en dat werkte ook prima moet ik zeggen! als de dmt maar goed in de draden verdeelt terecht komt iig"
"mandragora zei: d1g1tal1s zei: Ik geloof trouwens dat gebruik van "SWIM" op dit forum niet zo heel erg gangbaar is. Klik om te vergroten... Dat heb je helemaal goed, heb uit vorige reply's van'm dat swim-gedoe er ook uitgehaald. Zal'ie wss nog niet gemerkt hebben. Grts Klik om te vergroten... Yo sorry voor dat geSWIM ben het een beetje gewent geraakt over de tijden op andere fora en ook voorheen deze Heeft iemand misschien tips over DMT roken en een breakthrough bereiken? ik heb nou 1 keer geprobeerd te roken met een onbekende dosis (2 dikke bollen op een gazen propje gesmolte) en daar raakte ik in een soort tunnel vast waar ik niet uit kwam waarnaar mijn hersenen door aliens werden geïnspecteert of ik wel 'klaar was' ... die indruk kwam in ieder geval goed tot zijn recht maar dit alles behaalde een onheroepelijk 'eigenaardig' gevoel over de gehele trip moet ik zeggen =/ Was dit al break through? sub break through? is die body load altijd zo heftig bij DMT en zijn er manieren die te verminderen?"
"d1g1tal1s zei: ... Zelf heb ik eigenlijk nog niet echt echte wezentjes gezien. Bij mij is het meestal complexe patronen,. Wel voel ik vaak de aanwezigheid van "iets of iemand" Ik bevind mij meestal in een ruimte/kamer waar ik mijn ogen uitkijk. Mijn gemiddelde dosis ligt tussen de 30 en de 50 mg. Heb dan ook nog geen breakthrough gehad, maar dat vind ik niet erg omdat er in dit voorstadium nog meer dan genoeg te verkennen is. Wel bij hogere doseringen een bepaalde bodyload, alsof je in en soort gevoelsmatige bubble zit. en een constante zoemtoon en "plopgeluid" in mijn oor. Kijken naar iemands tatoo in een trip is helemall geweldig. Neem dan wel iemand die een kleurentatoo heeft en wat iets uitbeeld, dus niet zo'n simpele tribal. op een een of andere manier veranderen die harder dan andere objecten in de ruimte. Klik om te vergroten... Is dit specifiek bij hoge doseringen? ik weet niet eens hoeveel ik erop heb gegooit aangezien mn weegschaaltje echt niet goed weegt vooral niet zulke eenheden helaas op de gok, vuur dr op mn lakens trilde weg van de dansende patroontjes en ik zag mn arm in slangen veranderen die van mn armen afdropen alsware, daarna het gevoel gehad dat ik weg was ik was alleen nog maar mijn zicht , ik kon alleen observeren - toen ik met moeite nog mn pijp heb kunnen wegzetten ging ik liggen sloot ik me ogen en begon het licht (wat nog aanstond in de kamer boven me) achter mn netvlies een schouwspel van dansende lichtdraden te geven, dit uiteindelijk was een entiteit geworden wat over me heen boog en een soort van me met rust probeerde te stellen (want ik was natuurlijk best overdonderd, hier kan niemand zich op voorbereiden is het motto voor mij) terwijl mijn hersenen geïnspecteert werd door een wezen wat ik alleen aanvoelde, dat ik niet kon zien maar duidelijk wist dat hij dat aan het doen was.. nou ja dit sloeg natuurlijk alles, deed mn ogen open en zag de lichtbol, volop schijnend als een zon, waarin een indiaase god of iets dansde in het midden een soort buddha ofzo en er ontstonden cirkels om het licht die heel duidelijk aanwezig waren, die bleven er. verder de schilderijen, ik had een klein schilderijtje van een koe hangen , ik zag gewoon die koeien ver1000 dubbelen ofzo en na 1 seconde was alles weer weg. teveel dingen voor zoon korte tijd in ieder geval, kheb nog lange niet alles beschreven natuurlijk.. dat is echt onmogelijk"
"d1g1tal1s zei: De enige manier om die zware bodyload te verminderen is trouwens minder DMT roken. Die bodyload hoort er gewoon bij en geeft aan dat je op de goede weg bent. Naarmate je meer experimenteerd zal je deze bodyload steeds meer kunnen waarderen. De smaak van DMT ook trouwens. Ben het zelfs lekker gaan vinden terwijl ik de eerste keer bijna over me nek ging. Ook krijg ik altijd het gevoel dat iemand mijn mond dichthoudt als ik er echt goed diep in ga. Een raar aanvoelende tong heb ik ook heel vaak. Net alsof je tong van een soort bewegend metaal is gemaakt. Beetje angsting de eerste keer. Ga je breakthrough dan is het gevoel van je lichaam volledig weg. Het feit dat jij nog zelf je pijp wegzet en je ogen kunt openen geeft duidelijk aan dat je nog niet breakthrough gaat. Dan ben je echt helemaal nokkie voor een minuutje of 10. Volgens de kenners weet je echt wel wanneer je een breakthrough hebt gehad. Als je nog twijfelt dan had je er dus geen. Wil je echt een serieuse poging to breaktrough gaan ondernemen is het op zich geen slecht idee om even een sittertje erbij te hebben die de pijp van je aanpakt. Zolang je nog in het voorstadium van breakthrough blijft blijft je gehoor ook gewoon werken. Het is heerlijk je in je trip te laten begeleiden door een fijn muziekje. Volgende nummer kwam ik per toeval een keer tegen in een mix die opstond terwijl ik midden in trip zat en dacht echt even dat ik erin zou blijven toen ik dat hoorde: http://www.youtube.com/watch?v=HxXsXG2TpVM Misschien vind je het wat. Probeer het eens knetterhard met koptelefoon terwijl je aan de pijp hangt. Klik om te vergroten... Ik ga maar eens door experimenteren met het voorstadion om er maar aan te wennen dan is toch een aardige lading die ik binnen kreeg waren 2 diepe teugen en ging heel vluchtig! :P"
"Hello! Ik kan mezelf er niet toe zetten genoeg DMT te roken, voornamelijk door de heavy body load die ik er ´ogenschijnlijk´ van kreeg de eerste keer, het was overweldigend maar eenmaal uit de ervaring vond ik het de mooiste die ik heb gehad op psychedelica! gister nog geprobeerd op diverse methoden te roken doormiddel van ´eerst rook verzamelen in een fles tot hij vol zit en daarna leegzuigen´, op folie gechineest en zelfs met de pijp waar ik mn eerste vlucht van kreeg. Heeft iemand ook last van deze ´voorouderlijke´ angsten tegen het ´beginnen van een DMT trip´ ? het is een diepgezetelde 'angst' die je vooral krijgt als je aan het roken van DMT gaat beginnen is mij opgevallen.. het lijkt ook nog eens groot deels uit het onderbewuste door te komen - angst voor het onbekende? Groetjes van 1drup"
"Wat houd het precies in, wie heeft hier persoonlijk ervaring mee gehad en wat zijn de verschillende bijwerkingen / wat zijn de actieve alkaloïden die aanwezig zijn in deze aparte variatie van DMT? ik heb tot nu toe witte... 'fluffy' dmt gehad, witte zuivere kristallen , gele wax achtige substanties met en of zonder kristallen en dan nu de nog nooit aanschouwde rode 'jungle' spice! Misschien is het goed dat de jungle spice ook onderzocht word door een proffesioneel team om te kijken wat de actieve alkaloïden zijn aangezien juremamine toch best snel oplost in basische solutie? Greetz! 1Drup"
"boeda zei: Had je dan de eerste keer ook niet genoeg genomen? Aangezien je van een heavy body load spreekt. Ik kan het me in ieder geval wel voorstellen. Voor mij is DMT ook geen drugs maar een sleutel naar het hiernamaals (hiervoormaals ). Het is ook "natuurlijk" in je lijf aanwezig, in verhoogde concentratie bij geboorte en sterven. Kan vaag klinken, maar goed als je de breaktrhough gehad hebt en je was er klaar voor dan snap je wat ik bedoel. Kan dus goed zijn dat je onbewust de angst hebt dat je er nog niet klaar voor bent je lichaam te verlaten om door het gordijn naar de "andere" kant te kijken. Als je die angst voelt, zou ik het laten staan tot je er wel klaar voor bent. Eens komt die tijd en dan zul je een ultieme ervaring hebben. Heb zelf 1,5 jaar op het spul gewacht, daarna heeft het nog bijna een jaar geduurd voor ik er echt klaar voor was. Nu 2 ervaringen die niet te beschrijven fantastisch waren. 1 nog in het lichaam, de 2de ervaring volledig uit mijn lichaam on the other side. Geweldig. Heel veel plezier toegewenst als je door de angst heen breekt. Klik om te vergroten... Het is nou niet zo dat ik er echt een fysieke of mentale angst voor heb, het gaat veel verder dan een normale angst het is echt alsof de DMT dat getriggered heeft, die 'bodyload' vind ik zelf best heftig aangezien ik '1 woord met vibraties/geluid dat ik kei galmend hoorde' ik weet niet of dat sense maakt maar het was in ieder geval een goede 1e ervaring met, geen negatieve gedachten over, alleen mn 'pre flight jitters' blijven sterk aanwezig. kan mezelf er niet over helpen lijkt het wel omdat ik weet hoe die bodyload / eenwording met de 'strings/vibrations of life' is nou"
"Zijn er nog mensen die ervaring hebben met DMT? Ik zelf merk dat er bar weinig reports maar over DMT hier staat of is dit forum gewoon zo inactief geworden? "Vaarden" er nog mensen in het DMT Consensus?"
"DMT is.... een merkwaardig goedje... totaal geen drugs in mijn ogen ik zie het zoals mooi betiteld door de heer Dr. Strassman als "The Spirit Molecule" ! Intens is een goed woord denk ik voor een eerste ervaring ermee.. en je voorbereiden op een trip is meer dat je t daadwerkelijk goed rookt, je kan je never te nimmer ooit voorbereiden op wat er te wachten staat, want niks uit deze realiteit zal qua woorden die staat-van-zijn tegoed doen - tis immers je huidige realiteit en niet die van het geestes molecuul! jij stuurt de DMT reis niet aan, de DMT reis stuurt jou aan! Greetz!"