Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsde DMT Consensus

de DMT Consensus

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
1
1DripLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zijn er nog mensen die ervaring hebben met DMT?
Ik zelf merk dat er bar weinig reports maar over DMT hier staat of is dit forum gewoon zo inactief geworden?
"Vaarden" er nog mensen in het DMT Consensus?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik gebruik DMT met enige regelmaat. Vind het prachtig spul, maar heb daar nog nooit een reportje van gemaakt. Zal dat de volgende keer eens maken.
En volgens mij zijn er wel meer die DMT op het menu hebben staan hier.. Die komen vanzelf wel tevoorschijn lijkt me.

Ik vaarde laatst nog heerlijk in het DMT Consensus :hearteyes:
1
1DripLid
01-01-2024, 00:00
#3
25tolife zei:
Ik gebruik DMT met enige regelmaat. Vind het prachtig spul, maar heb daar nog nooit een reportje van gemaakt. Zal dat de volgende keer eens maken.
En volgens mij zijn er wel meer die DMT op het menu hebben staan hier.. Die komen vanzelf wel tevoorschijn lijkt me.

Ik vaarde laatst nog heerlijk in het DMT Consensus :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik vroeg me het voornamelijk omdat ik het laatst had geprobeerd en toch echt met bek vol tanden even daar half-in-coma naar energie webben van wezens aan het kijken was terwijl hij probeerde zijn 'eigen zijn' probeerde los te laten wat gewoon totaal niet ging op het moment :tongueout: ik heb gelezen dat veel mensen dezelfde ervaringen delen in DMT en wil daardoor juist meer 'onderzoeken' over dit goedje :) heel boeiende stuff en vraag me wanneer ik de volgende lading probeert :) ik hoorde laatst van ik dat hij weer bezig was met een extractie en deze keer met meer witte 'kristallen' dan yellow waxxy DMT!

(*Modknip,Op dit forum doen we niet aan dat SWIM-geleuter, daarom heb ik SWIM gewijzigd in IK)
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#4
Groot fan hier van spice. Tis eigenlijk mijn nummer 1 van alles wat ik tot nu toe heb geprobeerd.
Kon de eerste keer toen ik mijn ogen dicht deed eigenlijk nauwelijks geloven wat is daar zag.
Ook dat het na een half uurtje geheel is uitgewerkt vind ik erg positief. geen kater.

Was er in het begin heel erg huiverig voor voordat ik het probeerde, maar toen ik er achter kwam dat je bij gemiddelde dosering nog volledig controlle houd was het hek van de dam.
Inmiddels is het gelukt om het in te zetten als partydrug. Heerlijk voor op een after thuis...nog even lekker wegspacen. Na 15+ trips op een thuisfeestje begin je alleen wel heel erg moe te worden, dus het is best wel zwaar voor je brein. Alsof je hersenen zijn gefrituurd voelt dat.
Ook leuk in kombi met lachgas. Heb je eigenlijk maar 1 grote hijs van balon bij nodig. Verpest alleen wel een groot deel van de superscherpe complexe patronen die je normaal ziet met DMT.

Voor alle mogelijke info in het engels zou je ook even kunnen rondkijken op het dmt-nexus forum. Daar is heel erg veel info te vinden ontrend dit goedje.

Zelf heb ik eigenlijk nog niet echt echte wezentjes gezien. Bij mij is het meestal complexe patronen,. Wel voel ik vaak de aanwezigheid van "iets of iemand" Ik bevind mij meestal in een ruimte/kamer waar ik mijn ogen uitkijk. Mijn gemiddelde dosis ligt tussen de 30 en de 50 mg.
Heb dan ook nog geen breakthrough gehad, maar dat vind ik niet erg omdat er in dit voorstadium nog meer dan genoeg te verkennen is. Wel bij hogere doseringen een bepaalde bodyload, alsof je in en soort gevoelsmatige bubble zit. en een constante zoemtoon en "plopgeluid" in mijn oor.
Kijken naar iemands tatoo in een trip is helemall geweldig. Neem dan wel iemand die een kleurentatoo heeft en wat iets uitbeeld, dus niet zo'n simpele tribal. op een een of andere manier veranderen die harder dan andere objecten in de ruimte.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
d1g1tal1s zei:
Ik geloof trouwens dat gebruik van "SWIM" op dit forum niet zo heel erg gangbaar is.
Klik om te vergroten...

Dat heb je helemaal goed, heb uit vorige reply's van'm dat swim-gedoe er ook uitgehaald.
Zal'ie wss nog niet gemerkt hebben.

Grts
1
1DripLid
01-01-2024, 00:00
#6
mandragora zei:
d1g1tal1s zei:
Ik geloof trouwens dat gebruik van "SWIM" op dit forum niet zo heel erg gangbaar is.
Klik om te vergroten...

Dat heb je helemaal goed, heb uit vorige reply's van'm dat swim-gedoe er ook uitgehaald.
Zal'ie wss nog niet gemerkt hebben.

Grts
Klik om te vergroten...
Yo sorry voor dat geSWIM ben het een beetje gewent geraakt over de tijden op andere fora en ook voorheen deze :tongueout:

Heeft iemand misschien tips over DMT roken en een breakthrough bereiken? ik heb nou 1 keer geprobeerd te roken met een onbekende dosis (2 dikke bollen op een gazen propje gesmolte) en daar raakte ik in een soort tunnel vast waar ik niet uit kwam waarnaar mijn hersenen door aliens werden geïnspecteert of ik wel 'klaar was' ... die indruk kwam in ieder geval goed tot zijn recht maar dit alles behaalde een onheroepelijk 'eigenaardig' gevoel over de gehele trip moet ik zeggen =/
Was dit al break through? sub break through? is die body load altijd zo heftig bij DMT en zijn er manieren die te verminderen?
1
1DripLid
01-01-2024, 00:00
#7
d1g1tal1s zei:
...
Zelf heb ik eigenlijk nog niet echt echte wezentjes gezien. Bij mij is het meestal complexe patronen,. Wel voel ik vaak de aanwezigheid van "iets of iemand" Ik bevind mij meestal in een ruimte/kamer waar ik mijn ogen uitkijk. Mijn gemiddelde dosis ligt tussen de 30 en de 50 mg.
Heb dan ook nog geen breakthrough gehad, maar dat vind ik niet erg omdat er in dit voorstadium nog meer dan genoeg te verkennen is. Wel bij hogere doseringen een bepaalde bodyload, alsof je in en soort gevoelsmatige bubble zit. en een constante zoemtoon en "plopgeluid" in mijn oor.
Kijken naar iemands tatoo in een trip is helemall geweldig. Neem dan wel iemand die een kleurentatoo heeft en wat iets uitbeeld, dus niet zo'n simpele tribal. op een een of andere manier veranderen die harder dan andere objecten in de ruimte.
Klik om te vergroten...

Is dit specifiek bij hoge doseringen? ik weet niet eens hoeveel ik erop heb gegooit aangezien mn weegschaaltje echt niet goed weegt vooral niet zulke eenheden helaas :(
op de gok, vuur dr op mn lakens trilde weg van de dansende patroontjes en ik zag mn arm in slangen veranderen die van mn armen afdropen alsware, daarna het gevoel gehad dat ik weg was ik was alleen nog maar mijn zicht , ik kon alleen observeren - toen ik met moeite nog mn pijp heb kunnen wegzetten ging ik liggen sloot ik me ogen en begon het licht (wat nog aanstond in de kamer boven me) achter mn netvlies een schouwspel van dansende lichtdraden te geven, dit uiteindelijk was een entiteit geworden wat over me heen boog en een soort van me met rust probeerde te stellen (want ik was natuurlijk best overdonderd, hier kan niemand zich op voorbereiden is het motto voor mij) terwijl mijn hersenen geïnspecteert werd door een wezen wat ik alleen aanvoelde, dat ik niet kon zien maar duidelijk wist dat hij dat aan het doen was.. nou ja dit sloeg natuurlijk alles, deed mn ogen open en zag de lichtbol, volop schijnend als een zon, waarin een indiaase god of iets dansde in het midden een soort buddha ofzo en er ontstonden cirkels om het licht die heel duidelijk aanwezig waren, die bleven er. verder de schilderijen, ik had een klein schilderijtje van een koe hangen , ik zag gewoon die koeien ver1000 dubbelen ofzo en na 1 seconde was alles weer weg.

teveel dingen voor zoon korte tijd in ieder geval, kheb nog lange niet alles beschreven natuurlijk.. dat is echt onmogelijk
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het bereiken van een breakthrough is niet zo eenvoudig. Daarvoor zal je best wel diep moeten gaan. Een looden luchtpijp helpt een hoop. De een hoest sneller dan de ander van spicedampen. Ook helpt het als je spice zo wit mogelijk is. de plantenolien zijn scherp, dus weerhoud je van veel roken in een keer. Wat ik er van begrepen heb (zelf nog geen breakthrough gehad, wel dicht tegenaan, maar ben er nog niet naar opzoek. geen must) is het van belang dat de eerste hijs goed raak is. Hoe meer je binnenkrijgt hiermee hoe beter. Probeer deze dan ook echt ff goed vanst te houden, een seconde of 25/30. Hoeveelheden van 55+ mg zouden genoeg moeten zijn voor een breakthrough mits alles ook echt gerookt wordt. Er blijft vaak een hoop achter in het staalwol, dus dat mag je niet meetellen. Zoals ik ergens in mijn vorige post al aangaf schijnt die Glass vapour genie (GVG) echt een breakthrough wonder te zijn daar je er in een keer een grote hoeveelheid bij juiste verdampingstemperatuur mee binnen kunt krijgen.
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#9
De enige manier om die zware bodyload te verminderen is trouwens minder DMT roken. Die bodyload hoort er gewoon bij en geeft aan dat je op de goede weg bent. Naarmate je meer experimenteerd zal je deze bodyload steeds meer kunnen waarderen. De smaak van DMT ook trouwens. Ben het zelfs lekker gaan vinden terwijl ik de eerste keer bijna over me nek ging. Ook krijg ik altijd het gevoel dat iemand mijn mond dichthoudt als ik er echt goed diep in ga. Een raar aanvoelende tong heb ik ook heel vaak. Net alsof je tong van een soort bewegend metaal is gemaakt. Beetje angsting de eerste keer. Ga je breakthrough dan is het gevoel van je lichaam volledig weg. Het feit dat jij nog zelf je pijp wegzet en je ogen kunt openen geeft duidelijk aan dat je nog niet breakthrough gaat. Dan ben je echt helemaal nokkie voor een minuutje of 10. Volgens de kenners weet je echt wel wanneer je een breakthrough hebt gehad. Als je nog twijfelt dan had je er dus geen. Wil je echt een serieuse poging to breaktrough gaan ondernemen is het op zich geen slecht idee om even een sittertje erbij te hebben die de pijp van je aanpakt.
Zolang je nog in het voorstadium van breakthrough blijft blijft je gehoor ook gewoon werken. Het is heerlijk je in je trip te laten begeleiden door een fijn muziekje.
Volgende nummer kwam ik per toeval een keer tegen in een mix die opstond terwijl ik midden in trip zat en dacht echt even dat ik erin zou blijven toen ik dat hoorde:

http://www.youtube.com/watch?v=HxXsXG2TpVM

Misschien vind je het wat. Probeer het eens knetterhard met koptelefoon terwijl je aan de pijp hangt.
1
1DripLid
01-01-2024, 00:00
#10
d1g1tal1s zei:
De enige manier om die zware bodyload te verminderen is trouwens minder DMT roken. Die bodyload hoort er gewoon bij en geeft aan dat je op de goede weg bent. Naarmate je meer experimenteerd zal je deze bodyload steeds meer kunnen waarderen. De smaak van DMT ook trouwens. Ben het zelfs lekker gaan vinden terwijl ik de eerste keer bijna over me nek ging. Ook krijg ik altijd het gevoel dat iemand mijn mond dichthoudt als ik er echt goed diep in ga. Een raar aanvoelende tong heb ik ook heel vaak. Net alsof je tong van een soort bewegend metaal is gemaakt. Beetje angsting de eerste keer. Ga je breakthrough dan is het gevoel van je lichaam volledig weg. Het feit dat jij nog zelf je pijp wegzet en je ogen kunt openen geeft duidelijk aan dat je nog niet breakthrough gaat. Dan ben je echt helemaal nokkie voor een minuutje of 10. Volgens de kenners weet je echt wel wanneer je een breakthrough hebt gehad. Als je nog twijfelt dan had je er dus geen. Wil je echt een serieuse poging to breaktrough gaan ondernemen is het op zich geen slecht idee om even een sittertje erbij te hebben die de pijp van je aanpakt.
Zolang je nog in het voorstadium van breakthrough blijft blijft je gehoor ook gewoon werken. Het is heerlijk je in je trip te laten begeleiden door een fijn muziekje.
Volgende nummer kwam ik per toeval een keer tegen in een mix die opstond terwijl ik midden in trip zat en dacht echt even dat ik erin zou blijven toen ik dat hoorde:

http://www.youtube.com/watch?v=HxXsXG2TpVM

Misschien vind je het wat. Probeer het eens knetterhard met koptelefoon terwijl je aan de pijp hangt.
Klik om te vergroten...

Ik ga maar eens door experimenteren met het voorstadion om er maar aan te wennen dan :tongueout: is toch een aardige lading die ik binnen kreeg waren 2 diepe teugen en ging heel vluchtig! :P
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik geloof trouwens dat gebruik van "SWIM" op dit forum niet zo heel erg gangbaar is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."