Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT voor het eerst

DMT voor het eerst

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
samir1212Lid
01-01-2024, 00:00
#1
heb lang nagedacht over hoe ik DMT in woorden kan uitleggen, maar dat is gewoon onmogelijk. Wat een ongelooflijk middel wat een trip gewoon echt mindblowing . Kan iedereen die sterk genoeg inbze schoenen staat het aanraden. Heb het gisteren dan voor het eerst gedaan en zal het zeker nog een keer doen maat eerst deze ervaring verwerken
s
samir1212Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ben net eindelik naar lang zoeken in bezit gekomen van DMT wil het straks gaan roken heb me research gedaan wat en hoe maar zou graag nog van mensen met ervaring horen wat ik kan verwachten gr
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het forum eens ff doorzoeken lijkt me al een aardig begin :wink:
Kom je vast heel wat ervaringen tegen van mensen die het gedaan hebben.

Enjoy
1
1DripLid
01-01-2024, 00:00
#4
DMT is.... een merkwaardig goedje... totaal geen drugs in mijn ogen ik zie het zoals mooi betiteld door de heer Dr. Strassman als "The Spirit Molecule" !
Intens is een goed woord denk ik voor een eerste ervaring ermee.. :tongueout:
en je voorbereiden op een trip is meer dat je t daadwerkelijk goed rookt, je kan je never te nimmer ooit voorbereiden op wat er te wachten staat, want niks uit deze realiteit zal qua woorden die staat-van-zijn tegoed doen - tis immers je huidige realiteit en niet die van het geestes molecuul!

jij stuurt de DMT reis niet aan, de DMT reis stuurt jou aan!

Greetz!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."