ER is pep en coke in omloop met als versnijdingsmiddel
´LACTOSE´ in plaats van manitol,sacharose,fructose,!!!!!!!!!!????????
dus voor de ´lactoos-intolerante´ gebruiker onder ons!!!!!????????
Heb het ook nog maar net ontdekt.
lijkt misschien inciedientieel.
had de dealer ff geen mannitol,caffeine, meer.
Dan maar met lactose kan geen kwaad toch???????
dextrose,fructose,lactose.
maar iemand die intolerant is.
kan het dodelijk zijn!!!!!!!!!!!!!!!!
weet niet of al iemand opgevallen is maar.
wil het toch ff kwijt>
wil dat mensen genieten van het gevoel/ervaring.
in plaats dood op de grond te schuimbekken.
GRTZZ <19HD80>
