Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sup peeps, Laatst heb ik met een paar vrienden Speed gebruikt. Ik heb het een paar keer eerder gedaan maar vond het niks. Afgelopen weekend vond ik het eigenlijk super relaxt. Ik heb niet veel genomen, het was geen pure maar volgens mij wel goede speed. Ik had totaal geen last van grote pupillen of knarstanden ofzo en heb zeker een chille avond gehad, dit had ik niet verwacht van speed. Maargoed, die nacht kon ik de hele nacht niet slapen en ik had best last van hartkloppingen.. Dit is toch echt het grootste nadeel voor mij om het niet snel weer te gaan gebruiken. Dan zou ik liever coke (wel duur, en verslavend) of XTC nemen.. Nou vraag ik me af, vinden jullie het niet kunnen slapen het echt waard? Ik vond het zeker een relaxte avond maar m'n nachtrust heb ik toch echt nodig... dusja, een polltje"
"Zeker niet veel gelukkig. Kutpep, geweldig spul, maar dat je de hele nacht niet kan slapen+geen eetlust hebt, kan ik echt niet tegen....dan neem ik liever een pilletje om de maand ofzo...maargoed schatting, ehmm 6 gram? Ohnee, met vandaag/vanacht erbij gerekend 8.... (was inderdaad slechte, geen reden om me af te zeiken ik ben ook niet dom, toch na 2 gram (slechte) geeft 't wel t optimale gevoel)... damn kan niet slapen :P"
"Goeie vraag, zat ook al aan speed te denken voor m'n examens.. pff kben eergister pas begonnen met leren. Btw; ieder1 die zegt; 'nee niet doen!! speed is slecht!!' of 'als je speed gebruikt voor school, raak je snel verslaafd!!' - ga gewoon dood ofzo, doe me een plezier."
"Hey mensen, Ik heb tot nu toe zo'n 6x XTC, 10x coke en 1x speed gedaan. Coke is natuurlijk het geweldigste gevoel ter wereld, maar 'tis veel te duur, werkt veel te kort en is veel te verslavend in mijn ogen, om ermee door te gaan. XTC vind ik the bomb en ga ik verstandig, zo'n 1x in de 2 maanden gebruiken. Nou heb ik 1x speed gedaan, en ik snap er echt totaal geen fuck van wat mensen hier boeiend aan vinden. 'T enigste wat ik ervan merkte is dat je een beetje scherper ziet ofzo, en je gewoon totaal niet kan slapen (wat is hier zo leuk aan? ja oke, als je het hele weekend door wilt begrijp ik het), maar verderest vind ik het de domste drug ter wereld. Ik kan niet inzien hoe mensen dit boeiend kunnen vinden om te gebruiken. Komt dit doordat het misschien slechte speed was ofzo? Wat hoor je er nou eigenlijk precies van te voelen? Wat is er zo boeiend aan om dit te gebruiken? Mensen die weleens XTC EN weleens Speed hebben gedaan, snappen mij toch 100% als ik zeg dat speed troep is vergeleken met XTC, of heb ik het fout? Tell me something I don't know...?"
"Addick zei: Het is aangetoond dat kinder met ADD/ADHD,gemiddeld 10 punten hoger scoren op hun iq kwa leren op concerta/ritaline etc. Dus werking heeft het zeker wel. Klik om te vergroten... 1 van de slechts paar duidelijke posts, op nutteloze ruzies hier na. Duidelijk allemaal - bedankt"
"Hey mensen. Gister heb ik me kapot zorgen gemaakt. We waren aan het chillen bij een vriend, waar iedereen hard zuipt en blowt. Iedereen was nogal naar de klote. Ik had ook een halve gram cocaine gehaald, waarvan ik een vriend ook nog 2 lijntjes ofzo heb gegeven. Diezelfde vriend kocht die avond voor 10 euro van iemand GHB. Hij zou het doorverkopen. Maar hij 'wou toch eerst testen wat voor shit die verkoopt', dus nam hij iets van 3/8 van de GHB. Het zat in een AA flesje. Na een uur ofzo voelde hij nog niks (van de GHB, hijzelf was wel stomdronken/stoned), toen nam hij de rest ook nog in 1x. Achteraf bleek dit niet slim te zijn. Hij gaf na een tijd aan dat ie het steeds harder begon te voelen, en z'n ogen zagen er echt fucking eng uit. Na een tijd zat ie levenloos voor zich uit te staren en zei niks meer, sliep. We kregen geen beweging in hem, elke x als we lang schudde werd ie heel ff wakker, zei: DONDER OP en viel weer in slaap. Hij zat er zo levenloos bij..we waren echt bang en wouden nog bijna 't ziekenhuis bellen. We probeerde hem te laten drinken, maar elke x als we hem bleven schudden (dat ie een beetje wakker was), weigerde die hoe dan ook te drinken en viel in slaap. Later begon die te kotsen. Uiteindelijk na een paar uur het helemaal zat te zijn bleven we hem schudden en probeerde hem uit te leggen dat ie echt wakker moest blijven en moest drinken. Dit heeft verder veel moeite gekost maar toen die eenmaal wakker was legde we hem 't een beetje uit wat er gebeurd was, hij dronk toen eindelijk wat en heeft daarna nog erg veel gekotst. Was dit gewoon die slaap'klap' die je van GHB krijgt, of werd 'ie mss nooit meer wakker als wij 't niet hadden gedaan? Hij had echt een erge combinatie van veel drank en wiet, een beetje coke, en eerste x (volgens mij dus wel veel) GHB."
"Flugeltje zei: lol @ vragen Ik neem het als ik ga slapen, als ik opsta, als ik ga stappen, als ik op de computer zit, als ik ga werken, als ik ga trainen, als ik ga eten... Drink het nu maar gewoon op Klik om te vergroten... Jij bent binnen een paar jaar dood Ohja, leuk je gekend te hebben. (voor het geval je morgen al dood bent.. )"
"J89 zei: Met ghb kloot je wel enorm met je chemische huishouding he.. Dat lijkt mij ook niet echt gezond.. Geeft dat geen problemen op een lange termijn? Klik om te vergroten... ik weet niet echt iets over gezondheidsproblemen op lange termijn. maar wat ik wel weet is dat ghb op veel verschillende manieren word gemaakt. en als je regelmatig gebruikt, je gewoon op zoek moet gaan naar de juiste persoon (of zelf maken). die alleen puur de benodigde ingredienten gebruikt om g te maken, iemand met een labconnectie etc. want je hebt bijv. veel mensen die gootsteenonstopper gebruiken om g te maken, omdat je dat gewoon in de winkel kan kopen. en dan krijg je er dus ongewenst nog allerlei andere schadelijke rotzooi erbij dat eigelijk nergens voor nodig is en volgens mij zit daar het grootste risico aan verbonden, qua lichamelijke schade dan. want goed gebrouwen ghb, is van wat ik heb gehoord en gelezen niet erg schadelijk voor je lichaam Klik om te vergroten... Moet je toch echt ff beter lezen Misbruik van GHB maakt je lichaam kapot."
"Flugeltje zei: lol @ vragen Ik neem het als ik ga slapen, als ik opsta, als ik ga stappen, als ik op de computer zit, als ik ga werken, als ik ga trainen, als ik ga eten... Drink het nu maar gewoon op Klik om te vergroten... Dit is mijn verklaring voor binnen een paar jaar dood, als je de hele dag door GHB drinkt ben je denk ik wel binnen een paar jaar dood :P . Dat GHB je lichaam kapot maakt? Genoeg gelezen van verslaafden op dit forum, zijn genoeg topics te vinden, ook van mensen die in het ziekenhuis er ervaring mee hebben. (Bijvoorbeeld 'zuster', maar in jou GHB-lovende ogen is dat natuurlijk onzin allemaal en moet dat topic maar snel gesloten worden) Bewijs jij anders het tegendeel, jij bent de GHB-expert, niet ik"
"Oke, bedankt voor je reactie. Dan had ik nog ff een vraagje tussendoor; Ik had geen last van grote pupillen of knarstanden, betekend dit automatisch dat het geen goeie pep was, of verschilt dit gewoon per persoon?"